Ogłoszenie z dnia 2020-03-31
Ogłoszenie nr 560056744-N-2020 z dnia 31-03-2020 r.
Suwałki: Wykonanie robót budowlanych
w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507781-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510037813-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
ZAMAWIAJĄCY: Gmina Miasto Suwałki, ul. Mickiewicza 1,
16 - 400 Suwałki, w imieniu której działa Zarząd Budynków Mieszkalnych
w Suwałkach TBS sp. z o. o., ul. Wigierska 32, 16 - 400 Suwałki.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o, Krajowy numer identyfikacyjny 36336992000000,
ul. Wigierska
32,
16-400
Suwałki, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
87 563 50 00, e-mail
m.kopyra@zbm.suwalki.pl, sekretariat@zbm.suwalki.pl, faks
87 563 50 79.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zbm.suwalki.eu/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):3/2020: Nr sprawy: 005 / R.B / 2020, 006 / R.B / 2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki w zakresie: 1) remont wolnego lokalu mieszkalnego nr 3 w budynku przy ul. Ciesielskiej 3 w Suwałkach, 2) remont wolnego lokalu mieszkalnego nr 5 w budynku przy ul. T. Kościuszki 46 w Suwałkach. 2. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy wyszczególniono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy. 4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ PODZIELONY NA DWIE CZĘŚCI CZĘŚĆ I 1. Przedmiotem zamówienia jest remont wolnego lokalu mieszkalnego nr 3 w budynku przy ul. Ciesielskiej 3 w Suwałkach. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno - użytkowy oraz przedmiar robót. 3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane 12 m-cy licząc od daty protokolarnego odbioru prac. CZĘŚĆ II 1. Przedmiotem zamówienia jest remont wolnego lokalu mieszkalnego nr 5 w budynku przy ul. Tadeusza Kościuszki 46 w Suwałkach. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno - użytkowy oraz przedmiar robót. 3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane 12 m-cy licząc od daty protokolarnego odbioru prac.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 2 marca 2020 r. do dnia 1 kwietnia 2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Remont wolnego lokalu mieszkalnego nr 3 w budynku przy ul. Ciesielskiej 3 w Suwałkach |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
02/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Zakład Ogólnobudowlany Sp. z o. o.,
,
ul. Ożarowska 59/76,
01-416,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
26/03/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Wzrost wynagrodzenia o kwotę w wysokości 771,12 zł brutto z powodu wystąpienia robót dodatkowych. Zakres prac został zwiększony o rozebranie posadzki w łazience z istniejącej terakoty wraz z podkładem z płyty osb o pow. 2,5 m2, wyrównanie podkładu warstwą betonu z zatarciem na gładko, wykonanie izolacji wodnej z folii w płynie, ułożenie posadzki z płytek terakoty, wymianę płytek glazury na ścianie w łazience o pow. 2,0 m2.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie prowadzonych robót związanych z wymianą zniszczonych płytek terakoty w łazience okazało się, że istniejąca posadzka z płytek ułożona jest na podkładzie z płyt osb bez izolacji wodnej. W czasie użytkowania łazienki pyta osb kumulowała wilgoć w wyniku czego doszło do jej degradacji. Ponadto po wykonanym demontażu umywalki stwierdzono, że okładzina ścienna odstaje miejscowo od podłoża - płytki trzymały się poprzez dociśnięcie zamontowaną umywalką. Wykonanie powyższych robót dodatkowych stało się konieczne celem prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Zmiana przeznaczenia pokoju nauczycielskiego na salę kameralną Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Suwałkach
- Budowa kładki przez rzekę Czarna Hańcza w ciągu pieszo rowerowym w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk (etap I)
- Modernizacja Pracowni Histopatologii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wyposażenie Oddziału dofinansowanego ze środków KPO i Budżetu Województwa Podlaskiego
- Dostawy artykułów spożywczych sypkich do Aresztu Śledczego w Suwałkach.
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2025 r.
- Budowa oświetlenia ulicznego w drodze powiatowej nr 1150B oraz drodze gminnej nr 102006B w msc. Płociczno - Tartak
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Remont sanitariatów i korytarza w Szkole Podstawowej nr 46 w Bydgoszczy
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.