Ogłoszenie z dnia 2020-04-06
Ogłoszenie nr 560060392-N-2020 z dnia 06-04-2020 r.
Brwinów: Usługi kompleksowego sprzątania i ochrony fizycznej obiektu wraz z obsługą Punktu Informacyjnego w Centrum Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Brwinowie (Centrali w Brwinowie)
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 548090-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540098539-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510133106-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Doradztwa Rolniczego, Krajowy numer identyfikacyjny ---00000000000,
ul. Pszczelińska
99,
05-840
Brwinów, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48 (22) 729 59 37, e-mail
j.cudzik@cdr.gov.pl , faks
+48 22 729 72 91.
Adres strony internetowej (url): www.cdr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi kompleksowego sprzątania i ochrony fizycznej obiektu wraz z obsługą Punktu Informacyjnego w Centrum Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Brwinowie (Centrali w Brwinowie)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DAG-253-46/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są: "Usługi kompleksowego sprzątania i ochrony fizycznej obiektu wraz z obsługą Punktu Informacyjnego wCentrum Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Brwinowie (Centrali w Brwinowie)", położonego pod adresem: ul. Pszczelińska 99, 05-840Brwinów. Zakres sprzątania i usług ochrony Zakres sprzątania - zamówienie podstawowe: termin realizacji zadania od dnia 25.08.2019 r. do31.08.2020 r. sprzątanie stałe pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych oraz łazienek ogólnodostępnych i pomieszczeńgospodarczych, opisanych w Załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej: SIWZ) - tabele nr 1, 2 i 3 - codziennie odponiedziałku do piątku, poza godzinami pracy Zamawiającego, tj. w godzinach od 15:30 do 22:00, z zastrzeżeniem, że sprzątaniepomieszczeń o tzw. ,,ograniczonym dostępie" odbywać się będzie w obecności użytkownika pomieszczenia -jeden lub dwa razy w tygodniuoraz sprzątanie klatki zewnętrznej odbywać się będzie jeden raz na dwa tygodnie (szczegóły w tabeli nr 1 i 2); sprzątanie rejestrowane pokoinoclegowych z łazienkami (według potrzeb wskazanych przez Zamawiającego), opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ - tabela nr 4,obejmujące sprzątanie pokoi i łazienek, pranie i wymianę pościeli oraz ręczników, w zakresie i częstotliwości według potrzeb Zamawiającego iwe wskazanych przez niego terminach - łącznie dla wszystkich pokoi - 800 sprzątań w roku, tj. średnio 67 sprzątań w miesiącu (ilość będzieuzależniona od realnych potrzeb Zamawiającego) - 2 pokoje jednoosobowe, 22 pokoje dwuosobowe i 3 pokoje trzyosobowe wg tabeli nr 4);sprzątanie rejestrowane sal wykładowych (według potrzeb wskazanych przez Zamawiającego), opisanych Załączniku nr 1 do SIWZ - tabela nr5, w terminach (w częstotliwości) wskazanych przez Zamawiającego - łącznie dla wszystkich sal wykładowych - 100 sprzątań w roku, tj.średnio 8 - 9 sprzątań w miesiącu (4 sale wykładowe z zapleczem oraz 1 sala konsumpcyjna wg tabeli nr 5); sprzątanie doraźneinterwencyjne (nierejestrowane). Zakres usług ochrony - zamówienie podstawowe: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługipolegającej na ochronie fizycznej oraz prowadzenie działań interwencyjno-ochronnych w przypadku wystąpienia zagrożenia obiektunależącego do Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie położonego w Brwinowie przy ul. Pszczelińskiej 99 wraz z obsługą PunktuInformacyjnego. termin realizacji zadania od dnia określonego w umowie, jednakże nie wcześniej niż od dnia 01.07.2019 r., do dnia31.08.2020 r. ochrona obiektu wraz z obsługą Punktu Informacyjnego: Wykonawca zapewni ochronę obiektu wraz obsługą PunktuInformacyjnego w Budynku: o w dni robocze (od poniedziałku do piątku) - w godzinach od 21:00 do 7:00; o w dni wolne od pracy (soboty,niedziele i święta) - całodobowo. Ochrona obiektu wraz z obsługą Punktu Informacyjnego obejmuje szacunkowo 6.516 godziny w okresierealizacji zamówienia. montaż urządzeń kontrolnych do kontroli pracy ochrony oraz obsługa monitoringu - ustalenie trasy obchodupracownika ochrony, montaż urządzeń kontrolnych (dostarczonych przez Wykonawcę), patrolowanie budynku oraz terenu nie rzadziej niż razna 4 godziny, kontrola pracy ochrony poprzez system monitorowania. Zakres sprzątania - zamówienie opcjonalne: termin realizacji zadania:od momentu wyczerpania zamówienia podstawowego do 31.08.2020 r. sprzątanie rejestrowane pokoi noclegowych z łazienkami (wedługpotrzeb wskazanych przez Zamawiającego), opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ - tabela nr 4, obejmujące sprzątanie pokoi i łazienek,pranie i wymianę pościeli oraz ręczników, w zakresie i częstotliwości według potrzeb Zamawiającego i we wskazanych przez niego terminach- do 800 sprzątań (założenia takie jak w zamówieniu podstawowym); sprzątanie rejestrowane sal wykładowych (według potrzeb wskazanychprzez Zamawiającego), opisanych Załączniku nr 1 do SIWZ - tabela nr 5, w terminach (w częstotliwości) wskazanych przez Zamawiającego -do 100 sprzątań (założenia takie jak w zamówieniu podstawowym). Zakres usług ochrony - zamówienie opcjonalne: ochrona obiektu wraz zobsługą Punktu Informacyjnego w dni robocze, poza godzinami określonymi w zamówieniu podstawowym, w sytuacjach awaryjnych -szacowana ilość do 280 godzin w okresie obowiązywania umowy - termin realizacji zadania - od dnia określonego w umowie, jednakże niewcześniej niż od dnia 01.07.2019 r., do dnia 31.08.2020 r. ochrona obiektu wraz z obsługą Punktu Informacyjnego w dni robocze - wewskazanym przez Zamawiającego terminie w okresie od dnia 01.01.2020 r. do 31.08.2020 r. - wydłużenie ochrony obiektu i obsługi PunktuInformacyjnego o maksymalnie 6 godzin dziennie. Przewidywane dodatkowe godziny: 7:00 - 8:00 oraz 16:00 - 21:00. Zamawiający zastrzega, że wskazane godziny mogą ulec przesunięciu. Zamówienie opcjonalne obejmuje szacunkowo do 1.014 godzin.
II.4) Główny kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV:
90910000-9,
90911200-8,
90919200-4,
90911100-7,
90911300-9,
98310000-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
dla zadania - usługi sprzątania - od dnia 25.08.2019 r. do dnia 31.08.2020 r. dla zadania - usługi ochrony - od dnia 01.07.2019 r. do dnia 31.08.2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
31/03/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
ulegają zmianie postanowienia zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, a zmiany te zostały przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia tych zmian: strony umowy w § 10 ust. 2, 3 i 5 przewidziały możliwość dokonania zmian w umowie w przypadku wystąpienia siły wyższej (tj. działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, tajfuny, trzęsienia ziemi, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego i inne) uniemożliwiającej wykonanie umowy w terminie umownym lub powodującej konieczność zmiany zakresu usługi świadczonej w ramach umowy - w § 8 dodaje się ust. 1a.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Ogłoszenie stanu epidemii rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz. U. 2020 poz. 491 ze zm.) i związana z tym konieczność odwołania wszystkich szkoleń stacjonarnych w obiekcie Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie, a także uzgodniona przez Strony Umowy nieobecność na jego terenie stale przebywających, wyznaczonych przez Wykonawcę, osób koordynujących prace i sprawujących nadzór na sprzątaczkami w czasie świadczenia usług objętych Umową w zakresie sprzątania oraz pracownika do doraźnego sprzątania interwencyjnego (nierejestrowanego) od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy Zamawiającego.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Strony Umowy uzgadniają, co następuje:
1) od dnia 11.03.2020 r., jak również postępującym od tego dnia ograniczeniem użytkowania pokoi biurowych, wynikającym z nieobecności pracowników Zamawiającego w jego siedzibie i skutkującym wyłączeniem tych pomieszczeń ze sprzątania - do dnia 30.04.2020 r., wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu usługi sprzątania, o którym mowa w § 8 ust. 1 Umowy, ulega częściowemu i okresowemu obniżeniu, odpowiednio:
a) za miesiąc marzec 2020 r. o kwotę 1 000,00 zł netto,
b) za miesiąc kwiecień 2020 r. o kwotę 1 500,00 zł netto;
2) wskazanie poszczególnych pomieszczeń biurowych wyłączonych w danym dniu ze sprzątania, o których mowa w pkt 1, dokonywane jest na bieżąco w formie ustnej informacji przekazywanej osobiście personelowi sprzątającemu Wykonawcy przez uprawnionego pracownika Zamawiającego;
3) obowiązek Wykonawcy, o którym mowa w § 6 ust. 8 Umowy jest zawieszony do dnia 30.04.2020 r.;
4) obowiązek Wykonawcy polegający na zapewnieniu do doraźnego sprzątania interwencyjnego (nierejestrowanego) stałej obecności jednego pracownika od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy Zamawiającego od 7:30 do 15:30, jest zawieszony do dnia 30.04.2020 r.
Zmiany mają charakter jednorazowy (czasowy).
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- CZYSZCZENIE ZBIORNIKA RETENCYJNEGO PRZY UL. SOCHACZEWSKIEJ ORAZ KANALIZACJI DESZCZOWEJ W TUNELU POD TORAMI PKP W BRWINOWIE
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy i budowy ulic na terenie gminy Brwinów oraz opracowanie koncepcji budowy parkingu przy ul. Pałacowej w Brwinowie
- Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów promocyjnych na konferencję "Demonstracje z zakresu produkcji i wykorzystania krajowych źródeł białka na cele paszowe".
- Usługi sprzątania obiektu Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Radomiu w okresie 14 m-cy.
- Budowa ul. Stefana Woydy w Brwinowie
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia - Kochcice
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia poprzez monitorowanie systemów w Zakładzie Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej"
- Sprzątanie miejsc noclegowych w Leśnym Ośrodku Edukacyjnym w Jedlni Letnisko w 2025 roku - II postępowanie
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Ochrona osób i mienia na terenie Teatru Baj w Warszawie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.