Ogłoszenie z dnia 2020-04-21
Ogłoszenie nr 560068023-N-2020 z dnia 21-04-2020 r.
Kętrzyn: "Baza danych BDSOG" w ramach projektu: Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej Powiatu Kętrzyńskiego
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego, Działanie 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych dla projektu z zakresu geodezji i kartografii. Numer identyfikacyjny projektu: RPWM.03.01.00-28-0030/17
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529645-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510112953-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Dyrektor Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego w Kętrzynie na podstawie pełnomocnictwa z dnia 27.03.2019r. udzielonego w trybie art. 15 ust. 2 ustawy Pzp przez Zarząd Powiatu w Kętrzynie działający w imieniu Powiatu Kętrzyńskiego jako Zamawiającego.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Powiatu w Kętrzynie, Krajowy numer identyfikacyjny 51074245100000,
ul. Plac Grunwaldzki
1,
11-400
Kętrzyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
089 7517500, 7511690, e-mail
starostwo@starostwo.ketrzyn.pl, faks
897 512 401.
Adres strony internetowej (url): http://www.starostwo.ketrzyn.pl; http://www.bip.starostwo.ketrzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Baza danych BDSOG" w ramach projektu: Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej Powiatu Kętrzyńskiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):CUWPK.343.10.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest założenie i modernizacja szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej z inwentaryzacją punktów osnowy poziomej podstawowej i szczegółowej, utworzenie bazy BDSOG, zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 14 lutego 2012 r. w sprawie osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część pierwsza - Założenie osnowy poziomej III klasy (ziemnej i ściennej) wraz z osnową wysokościową IV klasy, Część druga - Modernizacja osnowy poziomej III klasy (ziemnej i ściennej) oraz osnowy pomiarowej. Szczegółowy opis zawarto w części ogłoszenia dedykowanej do określenia części zamówienia.
II.4) Główny kod CPV: 71355000-1
Dodatkowe kody CPV:
72312100-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
część I - do 31 stycznia 2020r. (zmiana aneksem nr 2 z 29.01.2020r. na "29.02.2020r."),
część II - do 30 kwietnia 2020r. (zmiana aneksem nr 1 z 02.04.2020r. na "29.05.2020r." - m.in. przedmiot obecnego ogłoszenia)
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Założenie osnowy poziomej III klasy (ziemnej i ściennej) wraz z osnową wysokościową IV klasy |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
24/05/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
PMG Silesia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
,
ul. Połomińska 16,
40-585,
Katowice, kraj/woj.
śląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Modernizacja osnowy poziomej III klasy (ziemnej i ściennej) wraz z osnową pomiarową |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
24/05/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
PMG Silesia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
,
ul. Połomińska 16,
40-585,
Katowice, kraj/woj.
śląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
02/04/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Przesunięcie terminu pkt. od 7 do 10 w harmonogramie "Harmonogram modernizacji osnowy poziomej III klasy (ziemnej i ściennej) wraz z osnową pomiarową w jednostkach ewidencyjnych Korsze - miasto i Reszel - miasto - zmiana nr 1". Punkt 7 dotyczy pomiaru szczegółowej osnowy. Punkt 8 dotyczy sporządzenia dokumentacji wynikowej (operaty techniczne) - założenia osnowy szczegółowej III klasy wraz z osnową pomiarową w jednostkach ewidencyjnych Korsze - miasto i Reszel - miasto i przekazania jej do kontroli. Punkt 9 dotyczy zasilenia systemu teleinformatycznego funkcjonującego w Starostwie Powiatowym w Kętrzynie danymi BDSOG oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego w prowadzeniu bazy danych BDSOG . Punkt 10 zakończenia umowy.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na wniosek Firmy wykonującej umowę zmieniona została daty w harmonogramie prac w tym termin realizacji umowy. Przesunięto termin dotyczący: pomiaru szczegółowej osnowy, sporządzenia dokumentacji wynikowej (operaty techniczne) - założenia osnowy szczegółowej III klasy wraz z osnową pomiarową w jednostkach ewidencyjnych Korsze - miasto i Reszel - miasto i przekazania jej do kontroli, zasilenia systemu teleinformatycznego funkcjonującego w Starostwie Powiatowym w Kętrzynie danymi BDSOG oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego w prowadzeniu bazy danych BDSOG oraz zakończenia umowy. W związku z zaistniałą sytuacją zagrożenia epidemicznego wykonawca oświadczył, że dwoje jego pracowników musiało sprawować opiekę nad dziećmi do lat 8, natomiast większość pozostałych pracowników wykonywała prace biurowe w ramach telepracy (pracy zdalnej). Wykonanie prac terenowych i biurowych było z tego tytułu wolniejsze (mniej wydajne) od prowadzonego w normalnej sytuacji epidemicznej. Zmiana umożliwiła dokończenie prac zgodnie z nowym terminem i wpłynie na jakość wykonanej pracy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmiana dotyczy części 2 zamówienia - Modernizacja osnowy poziomej III klasy (ziemnej i ściennej) wraz z osnową pomiarową.
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Przebudowa ul. Leśnej w Kętrzynie
- Usługa ochrony mienia
- Opracowanie dokumentacji na zagospodarowanie terenu przy budynkach Struga 2 i Osińskiego 4
- Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Kętrzyn
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w PCE w Kętrzynie w postaci urządzeń, sprzętu, mebli i materiałów dydaktycznych w ramach projektu ,,Smakowita Przemiana"
- Remont cząstkowy grysami i emulsją asfaltową nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kętrzynie w 2025r.
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 101227R - ul. Kręta w Pysznicy
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Przebudowa dachu budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Mechanicznych w Namysłowie".
- WYKONANIE PRAC GEODEZYJNYCH W RAMACH MODERNIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW ORAZ AKTUALIZACJA BAZY DANYCH O WYNIKI TEJ MODERNIZACJI
- Regulacja stanów prawnych nieruchomości. Część 1 - Wykonanie usług geodezyjno-kartograficznych. Część 2 - Regulacja stanów prawnych nieruchomości drogowych.
- Remont drogi gminnej nr 101210R na dz. nr ewid. 3271/1 oraz nr 101229R na dz. nr ewid. 3310 w miejscowości Jastkowice i dz.nr ewid. 1067 w miejscowości Pysznica
- ,,Bud. i modernizacja drogi dojazdowej do gr. rolnych w obrębie Studzieniec na dz. nr ewid. 391" ,,Bud. i modernizacja drogi dojazdowej do gr. rolnych w obrębie Chłopska Wola na dz. nr ewid. 213"
więcej: Usługi pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.