eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CewiceBudowa sieci wodociągowej dla miejscowości Pieski, stacji uzdatniania wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą - Etap I



Ogłoszenie z dnia 2020-05-18

Ogłoszenie nr 560084606-N-2020 z dnia 18-05-2020 r.

Cewice: Budowa sieci wodociągowej dla miejscowości Pieski, stacji uzdatniania wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą - Etap I
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 632693-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540276766-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510024569-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 77097975000000, ul. W. Witosa 16, 84-312 Cewice, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 613 460, e-mail sekretariat@cewice.pl, faks 598 613 462.
Adres strony internetowej (url): www.cewice.pl
Adres profilu nabywcy: nd
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nd

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa sieci wodociągowej dla miejscowości Pieski, stacji uzdatniania wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą - Etap I

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-ZIR.271.46.2019.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Budowa sieci wodociągowej dla miejscowości Pieski, stacji uzdatniania wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą - Etap I" Zakres robót obejmuje: 1. Budowa sieci wodociągowej: a. Na odcinkach SU - W1, W1 - W2, W2 - W4, W1 - W27 z rur PE100 RC Dn90 o długości min. 388,5 m. Na odcinku wskazanym w projekcie budowlanym należy wykonać sieć wodociągową przewiertem sterowanym rurą typu PE100 RC 90. b. Budowa sieci wodociągowej na odcinku W2 - HT z rur PE100 RC Dn63 o długości min. 267,9 m. Na odcinku pod drogą powiatową należy wykonać sieć wodociągową przeciskiem w rurze osłonowej Dn 159x5,0 lub przewiertem sterowanym rurą typu PE100 RC Dn200, w której należy umieścić przewód wodociągowy. c. Budowa sieci wodociągowej na odcinku W3 - D34, W4 - D45, W22 - D22A, W23 - D, W24 - D23, W25 - D24, W26 - D24A, W27 - 177 z rur PE100 RC Dn40 o długości min. 178,4 m. d. Uzbrojenie sieci wodociągowej stanowić będą hydranty technologiczne naziemne DN 80mm z zasuwą (min. 3 szt.), zasuwy odcinające, studnie wodomierzowe (min. 2 szt.). e. Rurociągi układać w gotowym wykopie na wyprofilowanym i zagęszczonym podłożu z piasku. 2. Budynek stacji uzdatniania wody: a. Budynek stacji uzdatniania wody wraz z wyposażeniem technologicznym. Szczegółowy opis technologii uzdatniania wody zawiera projekt budowlany (tom 2). Jeżeli zajdzie taka potrzeba, technologię uzdatniania wody należy zweryfikować po wykonaniu badań wody z odwierconej studni głębinowej SW1. W przypadku wystąpienia takiej konieczności, należy dokonać modyfikacji procesu uzdatniania wody w porozumieniu z Zamawiającym i Projektantem, tak aby woda spełniała wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 07.12.2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi. b. Budynek SUW jest budynkiem jednokondygnacyjnym, niepodpiwniczonym o wymiarach 7,24 m x 5,72 m i wysokości 3,97 m. Budynek o konstrukcji ścian i dachu w szkielecie stalowym z obudową z płyt warstwowych. Budynek posadowiony na ławach fundamentowych z betonu C20/25. Nad drzwiami wejściowymi należy zamontować daszek z poliwęglanu. Budynek należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym (tom 2). c. Każdy materiał i wyrób używany do uzdatniania wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi musi posiadać pozytywną ocenę higieniczną PPIS w Lęborku. d. Po wybudowaniu SUW, Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pozytywnego wyniku badania wody uzdatnionej przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Lęborku. e. Instalacje elektryczne wewnętrzne i zewnętrzne m.in. kable sterownicze od stacji uzdatniania wody do SW2istn i do budynku szkoły na dz. nr 85 obr. Pieski, przyłącze zasilające stację uzdatniania wody - należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym (tom 2). Nad drzwiami wejściowymi do SUW zamontować oświetlenie Led z czujnikiem zmierzchowo-ruchowym. f. Zagospodarowanie terenu SUW - na dz. nr 96 obr. Pieski znajduje się studnia głębinowa SW1 wraz z obudową typu Lange. Zagospodarowanie terenu działki obejmuje wykonanie m.in.: budynek techniczny SUW, kanalizację sanitarną z osadnikiem wód popłucznych. Ogrodzenie terenu panelowe o wysokości 1,8 m na słupkach stalowych w rozstawie 2,5 m obsadzonych w stopie betonowej, brama systemowa o szerokości 3,0 m. Teren wokół stacji utwardzony z kostki betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 7 cm, ujęty w krawężniki betonowe o wym. 15x30 cm, powierzchnia utwardzenia min. 97,9 m2. g. Należy wykonać rurociąg wody surowej od SW1 do stacji uzdatniania wody oraz rurociąg wody surowej od SW2istn do stacji uzdatniania wody (rurociąg będzie układany we wspólnym wykopie z siecią wodociągową na odcinku gdzie oba rurociągi przebiegają równolegle). Rurociąg wykonać z rur PE100 RC Dn90 o długości min. 391,0 m. Na odcinku wskazanym w projekcie budowlanym należy wykonać sieć wodociągową przewiertem sterowanym rurą typu PE100 RC 90. Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji. 2. Wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zgodnie z art. 57 ust. 1 pkt 5 prawa budowlanego. 3. Sporządzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zatwierdzony przez odpowiednie organy, jeżeli będzie wymagany. 4. Uzyskania pozwolenia na zajęcie pasa drogowego i poniesienia opłat z tym związanych na czas realizacji robót. 5. Przywrócenie do pierwotnego stanu infrastruktury drogowej. Wykonawca uzyska stosowne oświadczenie, protokół odbioru pasa drogowego itp. od zarządcy drogi, że nie wnosi on uwag do terenu po wykonanych robotach budowlanych. 6. W przypadku uszkodzenia istniejącego uzbrojenia podziemnego, kabli, przewodów, kanałów itp. Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody i poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych. 7. W przypadku uszkodzenia kamieni granicznych Wykonawca będzie zobowiązany do ich odtworzenia na własny koszt. 8. Przywrócenie do pierwotnego stanu terenu robót i infrastruktury. 9. Uporządkowanie terenu budowy. 10. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia wszystkich niezbędnych instytucji oraz zarządców sieci o rozpoczęciu prac budowlanych na co najmniej 7 dni wcześniej wraz z uzyskaniem odpowiednich oświadczeń po zakończeniu robót oraz zapozna się z treścią uzgodnień zawartych w dokumentacji projektowej. 11. Wykonawca przed wejściem na tereny będące własnością osób fizycznych zobowiązany jest do ich powiadomienia o terminie rozpoczęcia robót, co najmniej 7 dni wcześniej. Po wykonaniu robót na działkach prywatnych, Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od właściciela pisemnego oświadczenia, że nie wnosi on uwag do wykonanych robót oraz, że teren został uporządkowany. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1. Dokumentacja projektowa. 2. Mapa z inwentaryzacją powykonawczą wykonanej studni głębinowej. 3. Badania geotechniczne 4. Przedmiar robót. 5. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. Informacje pozostałe 1. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją techniczną, a przedmiarem w pierwszej kolejności rozpatrywać należy zapisy dokumentacji projektowej, a następnie przedmiaru robót. 2. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dokonanym dokumentacją techniczną i STWiOR, w przypadku braku polskich norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich EOG przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wymaga się, aby zostały uwzględnione zgodnie z art. 30 ust. 3 ustawy pzp w kolejności polskie normy, polskie aprobaty techniczne, polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw oraz krajowe deklaracje zgodności i krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1570 ze zm.) 3. W przypadku opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem zachowania funkcjonalności, bezpieczeństwa, użytkowości, efektywności oraz innych cech szczególnych opisanych daną normą, oceną, aprobatą, specyfikacją, systemem, itp. 4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego 5. Ponadto Zamawiający wymaga, aby zjazdy i połączenia z istniejącą infrastrukturą wykonane zostały w sposób umożliwiający korzystanie z nich przez osoby niepełnosprawne i osoby z ograniczeniami poruszania się (odpowiednie zlicowanie położonej nawierzchni z istniejącą poza obszarem robót)). 6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcy rękojmi za wady i 36 miesięcy gwarancji jakościowej, zgodnie z zapisami Karty Gwarancji Jakościowej, stanowiącej załącznik do umowy. Zrównuje się oba okresy. Jednocześnie wydłużenie tych okresów jest możliwe. W takim przypadku zadeklarowanie dłuższego okresu będzie powodować odpowiednią punktację w kryteriach oceny ofert Wymagania związane z zatrudnieniem na umowę o pracę 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących czynności w każdym wyszczególnionym zakresie, polegającym na wykonywaniu określonych poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty ziemne, b) roboty brukarskie, c) roboty budowlane przy budowie stacji uzdatniania wody, d) roboty montażowe przy budowie sieci wodociągowej oraz stacji uzdatniania wody. 2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia: o oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy; o zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub równoważnej instytucji w przypadku Wykonawców zagranicznych, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń; o inne dokumenty Dokumenty powyższe powinny zawierać informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących wskazane czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. 5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6. W przypadku Wykonawców zagranicznych Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności 7. Powyższe zapisy nie dotyczą przypadków prawem wyłączonych, np.: gdy wspólnicy spółki będą samodzielnie wykonywać wskazane czynności.


II.4) Główny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji zamówienia upływa w dniu 25-09-2020r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
07/04/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zmianie uległa kwota wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy. Zwiększenie o 77 889,51 zł, co stanowi 7,982% wartośi pierwotnie określonej w umowie i mieści się w limicie 15% określonych przepisami ustawy pzp.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana umowy związana była z koniecznością wykonania dodatkowych prac, nieobjętych zamówieniem podstawowym, które spowodowały podniesienie kosztów po stronie Wykonawcy. Zakres prac obejmował zwiększenie długości sieci wodociągowej, montaż dodatkowych urządzeń wodociągowych oraz dodatkowego kabla sterująco-zasilającego do SUW.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
nd

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.