eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalborkModernizacja basenu przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Malborku przy Placu Gabriela Narutowicza nr 14



Ogłoszenie z dnia 2020-05-21

Ogłoszenie nr 560087336-N-2020 z dnia 21-05-2020 r.

Malbork: Modernizacja basenu przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Malborku przy Placu Gabriela Narutowicza nr 14
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 663001-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540008186-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510073369-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Plac Słowiański 17, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 556 460 400, e-mail starostwo@powiat.malbork.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): https://bip.powiat.malbork.pl/zamowienia

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja basenu przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Malborku przy Placu Gabriela Narutowicza nr 14

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OR.272.45.2018.MS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń obiektu sportowego przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Malborku przy Placu Gabriela Narutowicza nr 14. Z uwagi na kompleksową wymianę instalacji wodno - kanalizacyjnej oraz centralnego ogrzewania, robotami budowlanymi będą objęte pomieszczenia: sala basenowa, umywalnie, szatnie, pomieszczenia sanitarne, toalety, pomieszczenia gospodarcze, sale lekcyjne oraz pozostałe pomieszczenia w niezbędnym zakresie po wykonaniu wymiany ww. instalacji. W ramach inwestycji zostanie zmodernizowana instalacja technologiczna wody basenowej, przebudowie podlegać będzie węzeł do rozdziału zimnej wody i ciepłej wody użytkowej, wymianie podlegać będzie wentylacja mechaniczna wraz z montażem nowej centrali wentylacyjnej dla obsługi Sali basenowej. Wymieniona zostanie instalacja elektryczna oraz hydrantowa ochrony p.poż. Przedmiot zamówienia udzielony jest w całości. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 4 W MALBORKU Plac Gabriela Narutowicza 14 82-200 Malbork Realizacja zadania w części obiektu sportowego obejmuje w szczególności: - przygotowanie terenu budowy; - roboty rozbiórkowe okładzin ściennych, podłogowych, sufitowych; - roboty demontażowe stolarki drzwiowej i okiennej, armatury sanitarnej i elektrycznej; - roboty wykończeniowe: tynkowanie, izolacje powłokowe, malowanie, okładziny glazurnicze ścian i podłóg; - montaż sufitów podwieszanych, - montaż stolarki okiennej oraz stolarki drzwiowej wewnętrznej; - wykonanie zbiornika przelewowego w pomieszczeniu filtrów; - montaż podnośnika dla osób niepełnosprawnych oraz wyposażenia stałego: pochwytów, luster, wieszaków, podajników: mydła, papieru toaletowego, ręczników papierowych; - przebudowę i wymianę instalacji technologicznej wody basenowej; - przebudowę węzła do rozdziału zimnej wody i przygotowania ciepłej wody użytkowej; - wymianę instalacji wentylacji mechanicznej do obsługi Sali basenowej wraz z montażem centrali wentylacyjnej; - wymianę instalacji wodno - kanalizacyjnej; - wymianę instalacji centralnego ogrzewania; - wymianę instalacji elektrycznej. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ i załącznikach do niego.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45100000-8,

45212212-5,

45223200-8,

45223500-1,

45262500-6,

45300000-0,

45310000-3,

45320000-6,

45330000-9,

45400000-1,

45410000-4,

45420000-7,

45430000-0,

45440000-3,

45450000-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji zamówienia wynosi: do 8 miesięcy od dnia przekazania placu budowy.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Modernizacja basenu przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Malborku przy Placu Gabriela Narutowicza nr 14
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 25/03/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

3JM MICHAŁ BRYŁKA, , ul. Dębowa 1/2, 82-500, KWIDZYN, kraj/woj. pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 5406116.68 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6425643.00



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
26/03/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Roboty dodatkowe - zgodnie z poniżej wskazanym zakresem

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca robót budowlanych na naradzie w dniu 25.03.2020r. po zapoznaniu się ze stanem budowy, prowadzonych robót, przeanalizowaniu dokumentacji na roboty będące przedmiotem umowy zgłosił Zamawiającemu konieczności BRANŻA SANITARNA - TECHNOLOGIA 1. demontażu istniejących i montażu nowych dysz napływowych do niecki basenu; 2. demontażu dwóch istniejących odpływów w ścianie niecki i wykonanie nowego odpływu w dnie niecki; 3. zakupu i montażu 8 sztuk gniazd lin torowych; 4. zakupu i montażu zestawu nawrotowego i falstartowego w istniejącym korycie przelewowym; BRANŻA SANITARNA - WENTYLACJA MECHANICZNA 5. zmiany trasy montażu kanału wyciągowego obsługującego projektowaną centralę wentylacyjną basenu; 6. wykonania odprowadzenia powietrza z istniejących central wentylacyjnych na I i Il piętrze; 7. wymiany dwóch istniejących central wentylacyjnych obsługujących umywalnie, szatnie oraz zaplecze ratowników na parterze; BRANŻA ELEKTRYCZNA 8. wymiany zestawu dwóch gniazd PCE wraz z zasilaniem oraz zasilenie tablicy wyników sali sportowej; 9. zakupu i montażu wraz z zasileniem 4 szt. lamp oświetlenia pomostu technicznego na sali sportowej; 10. wykonania dwóch punktów sieci logicznej wraz z zakupem i montażem switcha 48 PoE + 4 słoty SFP; 11. zakupu i montażu wraz z zasilaniem 1 szt. lampy w pomieszczeniu 1.2; 12. wykonania instalacji oświetlenia podstawowego oraz awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego klatki schodowej "1"; 13. wykonania instalacji zasilania dzwonków szkolnych w części sportowej. Wykonanie wyżej wskazanych robót jest niezbędne do prawidłowego wykonania podstawowego zakresu robót.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 6) Ustawy Prawo Zamówień publicznych zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy lub umowy ramowej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności - łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane - jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Na podstawie § 17 ust. 2 pkt 1), 2), 5) 13) oraz § 18 umowy nr 01/MS/OR/2019 z dnia 25.03.2019 r., w związku z art. 144 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz protokołu konieczności z dnia 25.03.2020 r. zaistniała konieczność wykonania robót dodatkowych, co spowodowało zmianę wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy oraz przedłużenie terminu wykonania umowy. W związku Strony dokonują w umowie następujących zmian: §1 W umowie nr 01/MS/OR/2019 z dnia 25.03.2019 r. dokonuje się następujących zmian: 1. w § 1 po ust. 2 dodaje się ust. 2a w brzmieniu: "Wykonawca wykona zakres robót dodatkowych określonych w protokole konieczności z dnia 25.03.2020 r. tj.: 1 ) zdemontuje istniejące i zamontuje osiem nowych dysz napływowych do niecki basenu; 2) zdemontuje dwa istniejące odpływy w ścianie niecki i wykona jeden nowy odpływ w dnie niecki; 3) zamontuje osiem sztuk gniazd lin torowych; 4) zamontuje zestaw nawrotowy i falstartowy w istniejącym korycie przelewowym; 5) zmieni trasę montażu kanału wyciągowego obsługującego projektowaną centralę wentylacyjną basenu; 6) wykona odprowadzenie powietrza z istniejących central wentylacyjnych na 1 i 11 piętrze; 7) wymieni dwie istniejące centrale wentylacyjne obsługujące umywalnie, szatnie oraz zaplecze ratowników na parterze; 8) wymieni zestaw dwóch gniazd PCE wraz z zasilaniem oraz zasilenie tablicy wyników sali sportowej; 9) zamontuje wraz z zasileniem cztery sztuki lamp oświetlenia pomostu technicznego na sali sportowej; 10) wykona dwa punkty sieci logicznej wraz z zakupem i montażem switcha 48 PoE + 4 sloty SFP; 11) zamontuje wraz z zasilaniem jedną lampę do pomieszczenia 1.2; 12) wykona instalację oświetlenia podstawowego oraz awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego klatki schodowej " 1"; 13) wykona instalację zasilania dzwonków szkolnych w części sportowej. 2. w § 2 ust. 1 otrzymuje brzmienie: "Strony ustalają, że zamówienie zostanie zrealizowane w terminie do dnia 13 lipca 2020 r." 3. w § 9 ust. 2 otrzymuje brzmienie: "Wynagrodzenie o którym mowa w ust. 1, wyraża się kwotą: 5.393.705,25 zł netto Podatek VAT (23%) : 1.240.552,21 zł 6.634.257,46 zł brutto (słownie: sześć milionów sześćset trzydzieści cztery tysiące dwieście pięćdziesiąt siedem złotych i czterdzieści sześć groszy brutto)".

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.