Ogłoszenie z dnia 2020-05-21
Ogłoszenie nr 560087343-N-2020 z dnia 21-05-2020 r.
Słupsk: Usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynkach
Sądu Okręgowego w Słupsku, Sądu Rejonowego w Bytowie,
Sądu Rejonowego w Miastku i II OZSS w Chojnicach
oraz terenów zewnętrznych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 585868-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510226802-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Okręgowy w Słupsku, Krajowy numer identyfikacyjny 57067700000000,
ul. ul. Zamenhofa
7,
76-200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
598 422 041, e-mail
zamowienia.publiczne@slupsk.so.gov.pl, faks
598 428 301.
Adres strony internetowej (url): www.slupsk.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: sąd powszechny
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Sądu Okręgowego w Słupsku, Sądu Rejonowego w Bytowie, Sądu Rejonowego w Miastku i II OZSS w Chojnicach oraz terenów zewnętrznych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IR/ZP-351-4/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w okresie od 1 stycznia 2020r. do 31 grudnia 2020r. w: 1)budynkach Sądu Okręgowego w Słupsku o pow. 5 996 m2 oraz terenu zewnętrznego o pow. 400 m2 2)budynku Sądu Rejonowego w Bytowie o pow. 1 397 m2 oraz terenu zewnętrznego o pow. 638m2 3)budynkach Sądu Rejonowego w Miastku o pow. 1 181m2 oraz terenu zewnętrznego o pow. 699 m2 4)budynku II Opiniotwórczego Zespołu Sądowych Specjalistów (II OZSS) w Chojnicach o pow. 583,72 m2 oraz terenu zewnętrznego o pow. 70 m2
II.4) Główny kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV:
90620000-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od 1 stycznia 2020r. do 31 grudnia 2020r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: sprzątanie i utrzymanie czystości w budynku Sądu Rejonowego w Bytowie i terenu zewnętrznego |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
21/10/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Jantar 2 Sp. z o.o.,
przetargi@jantar.slupsk.pl,
ul. Z.Augusta 71,
76-200,
Słupsk, kraj/woj.
pomorskie
Jantar Sp. z o.o.,
,
ul. Z. Augusta 1,
76-200,
Słupsk, kraj/woj.
pomorskie
Sekret Sp. z o.o.,
,
ul. Z. Augusta 71,
76-200,
Słupsk, kraj/woj.
pomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Szac. wartość II części zamówienia wynosiła 82 551,12 PLN
|
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Miastku i terenu zewnętrznego |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
21/10/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Jantar 2 Sp. z o.o.,
przetargi@jantar.slupsk.pl,
ul. Z.Augusta 71,
76-200,
Słupsk, kraj/woj.
pomorskie
Jantar Sp. z o.o.,
,
ul. Z.Augusta71,
76-200,
Słupsk, kraj/woj.
pomorskie
Sekret Sp. z o.o.,
,
ul. Z.Augusta 71,
76-200,
Słupsk, kraj/woj.
pomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Szac. wartość III części zamówienia wynosiła 71 180,28 PLN
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/05/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zamawiający zlecił Wykonawcy wykonywanie dezynfekcji powierzchni i mebli w pomieszczeniach sprzątanych budynków za dodatkowym wynagrodzeniem.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Działając na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz.U. z 2019 r. poz.1843 ze zm.), w związku z § 1 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz.U.2020.491) oraz mając na uwadze treść specjalnych reguł bezpieczeństwa zdrowotnego rekomendowanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego, Zamawiający zlecił Wykonawcy wykonywanie dezynfekcji powierzchni i mebli w pomieszczeniach sprzątanych budynków za dodatkowym wynagrodzeniem.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- "Świadczenie usługi całodobowej ochrony oraz dozór obiektów Urzędu Miejskiego w Słupsku poprzez zapewnienie obsługi portierni w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku Plac Zwycięstwa 3".
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Świadczenie usługi ochrony mienia i monitoringu na rzecz Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej spółka z o.o. w Słupsku na 2025 rok.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" przy ul. Wiatracznej i ul. B Krzywoustego w Słupsku
- Opracowanie strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla Wodociągi Słupsk Sp. zoo jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Rozbiórki budynków mieszkalnych oraz zabudowy gospodarczej przy u. Gancarskiej 22 oraz ul. Ogrodowej 13of, 15a,16a,20 w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.