Ogłoszenie z dnia 2019-05-21
Ogłoszenie nr 560099697-N-2019 z dnia 21-05-2019 r.
Tarnów: Przebudowa pomieszczeń przychodni usytuowanych na parterze i w przyziemiu oraz przebudowa i rozbudowa klatki schodowej wraz z termomodernizacją budynku "B" Centrum Medycznego "KOL-MED" w Tarnowie przy Pl. Dworcowym 6.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: zadanie obejmujące roboty budowlane będące przedmiotem umowy zostało zgłoszone do Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 - 1 oś priorytetowa - działanie 12,1 oraz do Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020, 4 Oś priorytetowa, Działanie 4.3, Poddziałanie 4.3.3 i może ono być dofinansowane ze środków pochodzących z tych Programów.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 615469-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500227510-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500262053-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Medyczne "KOL-MED" SP ZOZ, Krajowy numer identyfikacyjny 10649508000000,
ul. Pl. Dworcowy
6,
33-100
Tarnów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
14 688 60 11, e-mail
llech@kolmed.tarnow.pl, faks
14 688 60 11.
Adres strony internetowej (url): www.kolmed@tarnow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pomieszczeń przychodni usytuowanych na parterze i w przyziemiu oraz przebudowa i rozbudowa klatki schodowej wraz z termomodernizacją budynku "B" Centrum Medycznego "KOL-MED" w Tarnowie przy Pl. Dworcowym 6.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):CM-5/99/18/ZP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących rozbiórkę, prace budowlane w istniejącym budynku "B" Przychodni Centrum Medycznego "KOL-MED" samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej w Tarnowie przy Pl. Dworcowym 6, budowę od podstaw części dobudowanej. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie w istniejących warunkach terenowych zakresu robót zawartych w dokumentacjach technicznych opracowanych przez firmę "PA Domino Arch. M. Gajewska". Zakres robót obejmuję między innymi: ETAP I 1. wyburzenie istniejących schodów zewnętrznych i wewnętrznych stropu 2 piętra w obrębie klatki schodowej oraz ściany zewnętrznej na szerokości klatki schodowej; 2. wyburzenia wewnętrzne oraz istniejącego tarasu na poziomie parteru; 3. częściowe zmiany układzie ścian działowych wraz z zamurowaniami; 4. wykonanie prac konstrukcyjnych wykuć i montażu podciągów i nadproży projektowanych otworów drzwiowych na poziomie piwnic, oraz parteru; 5. wymiana instalacji wod.-kan i grzejników, montaż licznika ciepła ( element nie ujęty w przedmiarze robot 6. zmiany w wielkości otworów okiennych- zamurowania; 7. zmiana układu ścianek działowych - zgodnie z proj.; 8. wykonanie otworów instalacyjnych w stropie na wentylację mechaniczną - wg proj. Branżowych; 9. wymianę instalacji c.o., wod.- kan. , elektrycznej; 10. wykonanie wentylacji mechanicznej wg. projektu; 11. okładziny ścienne z płytek ceramicznych; 12. montaż stolarki drzwiowej i ślusarki aluminiowej; 13. prace wykończeniowe, malowanie, biały montaż wod.-kan., oświetlenie; 14. wymiana wykładzin podłogowych - pcw zgrzewane; 15. wykonanie sufitów podwieszonych w korytarzu; 16. niwelacja terenu i wykopy pod fundamenty; 17. wykonanie fundamentów i ścian fundamentowych dobudowy klatki schodowej; 18. wykonanie konstrukcji schodów i spoczników (szalowanie , zbrojenie, wylewanie); 19. wykonanie dachu; 20. wykonania schodów z poziomu terenu do poziomu spocznika / wejście do nowej klatki schodowej; 21. montaż ślusarki okiennej i drzwiowej; 22. montaż instalacji c.o., elektrycznej; 23. okładziny posadzek i schodów - z płytek gresowych; 24. roboty wykończeniowe / malowanie , oświetlenie i instalacja oświetlenia ewakuacyjnego, montaż parapetów; 25. elementy termomodernizacji budynku w poziomie fundamentów; 26. wymianę istniejącej stolarki okiennej drewnianej (w części po PKP) na pcw z nawiewnikami; 27.wymianę istniejących drzwi zewnętrznych na drzwi stalowe i aluminiowe; 28. izolację poziomą w formie iniekcji ścian wg oznaczeń w dokumentacji; 29. osuszanie i odgrzybianie ścian w poziomie piwnic; 30. wymianę warstw posadzek; 31. dostawa i montaż balustrad schodowych; 32. obróbki blacharskie w obrębie projektowanej klatki schodowej; 33. wykonanie pokrycia dachowego projektowanej klatki schodowej. ETAP II Docieplenie przegród zewnętrznych budynku: 1. ocieplenie ścian; 2. pokrycie tynkiem cienkowarstwowym na siatce; 3. dach - izolacja cieplna i przeciwdźwiękowa; 4. dach - pokrycie papą termozgrzewalna 2 -warstwy - podkładowa i nawierzchniowa; 5. dach - wykończenie warstwy ocieplenia dachu wzdłuż gzymsu belką oporową o przekroju skrzynkowym; 6. dach - wykonanie obróbki blacharskiej wokół całego dachu na grubość ocieplenia + do gzymsu ok. 40 cm, łącznie z wymianą rynny- demontaż starej rynny; 7. dach - istniejące kominy z otworami wentylacyjnymi zakończonymi do góry przysłonięte blaszanymi daszkami - zdemontować daszki i wykończyć jak pozostałe kominy - otwory przelotowe, dolna krawędź min 60 cm powyżej wykończonego dachu; 8. dach - podniesienie istniejących kominów o ok. 25 cm w górę. Dolna krawędź otworów wentylacyjnych na wys. min. 60 cm ponad połacią wykończonego dachu. Wszystkie otwory przelotowe po obu stronach komina wykończone żaluzją ze stali nierdzewnej; 9. dach - wszystkie kominy ocieplane styropianem gr. 5 cm i wykończone tynkiem; 10. dach - na elewacji północnej i południowej istniejące przewody wentylacji mechanicznej - do przebudowania; 11. dach - wymiana instalacji odgromowej zgodnie z obowiązującymi przepisami; 12. montaż daszków; 13. opaski wokół budynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - projekty budowlane branżowe, projekty wykonawcze, przedmiary robót, audyt energetyczny z dnia12.10.2017 r., STWOIR. 3. Część prac wymieniona w ust. 2 została wskazana w audycie energetycznym opracowanym na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego i obejmuje: 1) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 14 cm. Metoda lekka-mokra. Współczynnik przewodzenia ciepła zgodnie z Audytem; 2) docieplenie ścian w gruncie styropianem ekstrudowanym o grubości 14 cm. Współczynnik przewodzenia ciepła zgodnie z Audytem; 3) docieplenie stropodachu pełnego od góry styropapą o grubości 22 cm. Współczynnik przewodzenia ciepła zgodnie z Audytem ; 4) docieplenie podłogi w piwnicy styropianem ekstrudowanym o grubości 10 cm. Współczynnik przewodzenia ciepła zgodnie z Audytem; 5) wymianę starych okien zewnętrznych na nowe o współczynniku przenikania ciepła U=0,9 W/(m2K), spełniające warunki techniczne WT2021. Ilość sztuk okien drewnianych do wymiany: 43; 6) wymianę starych drzwi zewnętrznych na nowe o współczynniku przenikania ciepła U=1,3 W/(m2K), spełniające warunki techniczne WT2021. Ilość sztuk drzwi drewnianych do wymiany: 4. Ilość sztuk drzwi aluminiowych do wymiany: 1. Wymiana drzwi zewnętrznych (2 szt.) na okna zewnętrzne o współczynniku przenikania ciepła U=0,9 W/(m2K) z częściowych przymurowaniem. 7) montaż nowych przepływowych podgrzewaczy elektrycznych w pomieszczeniach zlokalizowanych w przyziemiu i częściowo na parterze 8) kompleksową modernizację instalacji w przyziemiu i częściowo na parterze polegająca na wymianie wewnętrznej instalacji rozprowadzającej wraz z grzejnikami. Montaż przygrzejnikowych zaworów termostatycznych, odcinających, powrotnych, regulacyjnych zaworów podpionowych. Montaż licznika ciepła. 9) modernizację systemu oświetlenia wbudowanego. Wymianę źródeł światła na nowe energooszczędne typu LED wraz z nowoczesnymi oprawami. Wymianę starej instalacji elektrycznej - doprowadzenie do stanu, który umożliwia przeprowadzenie modernizacji oświetlenia ( w celu umożliwiania funkcjonowania czujników ruchu, sterowania oświetleniem, rozprowadzenie oświetlenia). Montaż czujników ruchu: 8 szt. Lokalizacja czujników: 8 sztuk toalety. 10) budowę instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej dla pomieszczeń zlokalizowanych w przyziemiu budynku. 11) ocieplenie ościeży okiennych i drzwiowych styropianem o grubości ok. 2-3 cm. 12) montaż nawiewników powietrza regulowanych automatycznie w ramach okiennych - 40 szt. 13) wykonanie osuszenia ścian w gruncie.
II.4) Główny kod CPV: 45262700-8
Dodatkowe kody CPV:
45262800-9,
45215510-5,
45421152-4,
45432120-1,
45442110-1,
45421100-5,
45450000-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
29.X.2018 r. do 31.07.2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
23/04/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuuje się wykonać roboty dodatkowe określone w protokole konieczności za dodatkową cenę określoną w kosztorysie ofertowym
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zmówienia określonej pierwotnie w umowie. Zmiana zakresu rzeczowego i finansowego umowy -roboty dodatkowe
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
dostosowanie zakresu robót do wymagań audytu energetycznego jak również w konsekwencji wykonania nowych obudów stropu belkowego nastąpiły zmiany w zakresie obudów ciągów wentylacji, malowań sufitów i gładzi gipsowych w pomieszczeniach parteru. Roboty konieczne do wykonania wymienione zostały w załącznikach do protokołów konieczności Nr 3 i 4
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawy igieł do biopsji mammotomicznej i innych niezbędnych akcesoriów wraz z dzierżawą zamkniętego systemu do wykonywania biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
- Dostawy: fartuchów chirurgicznych i ubrań operacyjnych wielokrotnego użytku oraz obuwia na sale operacyjne
- Dostawa artykułów żywnościowych do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Tarnowie w 2025 roku
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, mienia oraz ubezpieczenia komunikacyjne Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadanie pn. "Rozbudowa drogi krajowej nr 73 na odcinku od km 129+872,05 do km 130+342,05 w m. Tarnów"
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Dostawa i montaż klimatyzacji, wentylacji wywiewnej oraz czujek ppoż. - wraz z robotami towarzyszącymi - w pomieszczeniu serwerowni budynku IBE przy ul. Górczewskiej 8 w Warszawie.
- Remont korytarzy - I,II,III piętro w DPS w Nowej Rudzie - etap I, remont korytarzy I,II,III piętro w DPS w Nowej Rudzie - etap II ".
- "Naprawa posadzki w hali przyjęcia odpadów" (Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach, ul. Lokalna 11).
- "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Giby"
- Przebudowa pomieszczeń biblioteki wydziałowej na salę dydaktyczną (wykładową) i salę konferencyjną w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy ulicy Zbierskiego 2/4
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.