Ogłoszenie z dnia 2020-06-09
Ogłoszenie nr 560101246-N-2020 z dnia 09-06-2020 r.
Wysokie Mazowieckie: Budowa ul. Ogrodowej, ul. Kapitana Kazimierza Kamieńskiego i ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego w Wysokiem Mazowieckiem.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 616798-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540243294-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510266585-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Wysokie Mazowiecki, Krajowy numer identyfikacyjny 45001067100000,
ul. ul. Ludowa
15,
18-200
Wysokie Mazowieckie, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
862 752 592, e-mail
przetargi@wysokiemazowieckie.pl, faks
862 752 593.
Adres strony internetowej (url): www.wysokiemazowieckie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ul. Ogrodowej, ul. Kapitana Kazimierza Kamieńskiego i ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego w Wysokiem Mazowieckiem.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):MK.271.16.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac dotyczy: - ul. Ogrodowa odcinek o długości 371m ( chodniki - 640m, ścieżka rowerowa - 320 m, nawierzchnia jezdni- 2 285 m2 , zjazd,. kanał technologiczny) - część prac budowalnych opisanych w dokumentacji technicznej jest już wykonana, zamieszczony kosztorys ofertowy stanowi pozostałą do wykonania część prac. - ul. Kap. Kazimierza Kamieńskiego o długości 299 m (wykonanie podbudowy, krawężników, nawierzchni asfaltowej - 299 m, chodników - 514 m, oświetlenie uliczne - 10 szt.), - ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego o długości 552 m ( wykonanie podbudowy, krawężników, nawierzchni asfaltowej - 552 m, chodników - 960 m, oświetlenie uliczne 19 szt.) Szczegółowy zakres prac został określony w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót. Do protokołu odbioru Wykonawca dołączy wszelkie posiadane aprobaty techniczne, świadectwa jakości, certyfikaty, atesty na wbudowane materiały, oświadczenia kierownika budowy oraz kosztorysy powykonawcze oddzielnie na poszczególne branże. W skład wymaganych badań laboratoryjnych wchodzą: a) wskaźnik zagęszczenia i nośności podbudowy, b) grubość nawierzchni, c) równość podłużna, d) spadki poprzeczne nawierzchni, e) wyniki jakości wbudowanej mieszanki mineralno-bitumicznej tj. skład mieszanki, uziarnienie mieszanki kruszyw Wykonawca sporządzi inwentaryzację robót w 3 egzemplarzach. Koszt inwentaryzacji i całej obsługi geodezyjnej związanej z przebudową ponosi Wykonawca. Rozliczenie za przedmiot umowy odbywać się będzie na podstawie faktury wystawionej na podstawie protokołu odbioru końcowego podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę. Dopuszcza się faktury przejściowe zgodnie z postanowieniami umowy. Faktura będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia jej przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. Do faktur wykonawca jest zobowiązany dołączyć oświadczenie podwykonawców i dalszych podwykonawców o braku zaległości w ich wynagrodzeniu. Jeżeli w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót zostały wykazane przykładowe urządzenia i materiały w ofercie można przyjąć inne równoważne urządzenia i materiały spełniające parametry techniczne określone w dokumentacji projektowej. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych, do oferty należy dołączyć potwierdzenie równoważności w formie pozwalającej jednoznacznie to określić.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-8
Dodatkowe kody CPV:
45233120-6,
45233220-7,
45233222-1,
43516110-9,
45317300-5,
45232130-2
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
30.10.2020r. zmieniony aneksem do 31.12.2020r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: ZWKiEC Sp. z o.o Wysokie Mazowieckie | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
05/12/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Konsorcjum Firm: Zakład Wodociagów, Kanalizacji i Energetyki Cieplnej Sp. z o.o - Lider , Przedsiębiorstwo Robót Drogowo- Mostowych TRAKT Sp. z o.o - Partner,
,
ul. 1 Maja 6, ul. 1 Maja 8,
18-200,
Wysokie Mazowieckie, kraj/woj.
podlaskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/05/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana terminu wykonania inwestycji z 30.10.2020r. na 31.12.2020r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana terminu wykonania inwestycji spowodowana wystapieniem tzw. siły wyższej ( wprowadzenie w kraju stanu epidemii)
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI WYSOKIE MAZOWIECKIE
- Dostawę artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Wysokiem Mazowieckiem - Część I - Warzywa i owoce
- Budowa Żłobka Gminnego w miejscowości Brzóski-Falki
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Liceum Ogólnokształcącym im. Króla Kazimierza Jagiellończyka w Wysokiem Mazowieckiem
- Usługa na przeglądy, konserwacje oraz naprawy sprzętu medycznego
więcej: przetargi WYSOKIE MAZOWIECKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.