Ogłoszenie z dnia 2020-06-10
Ogłoszenie nr 560101917-N-2020 z dnia 10-06-2020 r.
Poznań: Wykonanie robót budowlanych w lokalach użytkowych nr 1 i 6 w budynku przy ul. Woźnej 12 oraz w lokalu mieszkalnym 3 przy ul. Woźnej 12 w Poznaniu.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510013453-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 30253813100000,
ul. ul. Matejki
57,
60-770
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 8964800; 8694801, e-mail
obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl, faks
61 8694809.
Adres strony internetowej (url): www.zkzl.poznan.pl
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w lokalach użytkowych nr 1 i 6 w budynku przy ul. Woźnej 12 oraz w lokalu mieszkalnym 3 przy ul. Woźnej 12 w Poznaniu.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DOA.201.80/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje: a)roboty ogólnobudowlane, b)roboty instalacyjne wod.-kan. i c.o., c)roboty instalacyjne gazowe, d)roboty związane z wymianą stolarki okiennej, w tym wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z zaleceniami Miejskiego Konserwatora Zabytków oraz uzyskanie wszystkich wymaganych ostatecznych decyzji, pozwoleń, uzgodnień lub zgód właściwych podmiotów, e)roboty instalacyjne elektryczne w tym wykonanie projektu instalacji teletechnicznych i elektrycznych zgodnie z uzgodnieniami ENEA oraz uzyskanie wszystkich wymaganych ostatecznych decyzji, pozwoleń, uzgodnień lub zgód właściwych podmiotów, f)wykonanie pomiarów elektrycznych wraz ze sporządzeniem protokołu, g)wykonanie próby szczelności instalacji gazowej wraz ze sporządzeniem protokołu, h)sprawdzenie prawidłowości podłączeń do przewodów kominowych wraz z opinią kominiarską.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45310000-3,
45330000-9,
45333000-0,
50711000-2
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
24 tygodni, licząc od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/05/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zmiany dotyczą realizacji robót dodatkowych dotychczasowemu Wykonawcy
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji przedmiotuumowy pojawiły się okoliczności, które wykazały niezbędne do wykonania dodatkowe roboty:
I. Lokal użytkowy nr 1 i 6 (Okna skrzynkowe przewidziane do malowania. Z uwagi na znaczne zużycie należy je wymienić, płytki ścienne odparzone-należy całość skuć i wymienić na nowe.Z uwagi na to,że płytki podłogowe zostały ułożone na podłodze drewnianej bez izolacji przeciwwilgociowej, należy przeprowadzić kompleksową naprawę podłogi: skuć istniejące płytki, wykonać warstwę kontaktową, wylać masę samopoziomującą do podłoży drewnianych, ułożyć izolację przeciwwilgociową i położyć nowe płytki posadzkowe.Istniejace ścianki murowane zostały wykonane bez zachowania pionu oraz kątów prostych. Należy ścianki rozebrać i postawić nowe z płyt gipsowo-kartonowych na stelażu metalowym.Z uwagi na to ,że sufity podwieszane były montowane do starych ścianek, które należy wyburzyć, należy również wykonać nowe sufity podwieszane z płyt GK na stelażu metalowym.Z uwagi na konieczność wykonania nowych urządzeń sanitarnych występuje konieczność modernizacji instalacji wodno - kanalizacyjnej.Stara instalacja centralnego ogrzewania przechodzi w miejscu w którym należy wykonać poszerzenie otworu drzwiowego. Z uwagi na to, należy instalacje c.o. należy poprowadzić w bruździe pod posadzką.
Nowy najemca lokalu przeznacza pomieszczenie gospodarcze na pomieszczenie serwerowni. Z uwagi na brak wolnych przewodów wentylacyjnych należy wykonać montaż klimatyzacji.
II. Lokal mieszkalny nr 3 (Z uwagi na konieczność wydzielenia ubikacji, należy wykonać ściankę oddzielającą. Po demontażu starych płytek ściennych okazało się że tynki są odparzone i należy je skuć. Najkorzystniej jest obłożyć ściany płytą GK na klej gipsowy w celu uzyskania pionów i kątów prostych.Z uwagi na konieczność doprowadzenia wentylacji do komina przez pomieszczenie łazienki należy wykonać sufit podwieszany z płyty GK na stelażu metalowym maskujący poprowadzoną instalację. Istniejący licznik gazowy był zamontowany zbyt nisko i uniemożliwiaL swobodne przemieszczanie się po korytarzu wspólnym. Należy podnieść go do góry wraz z przeróbką instalacji.
Ogłoszenie postępowania na stronie oraz wyłonienie innego Wykonawcy, mogłaby spowodować znaczny wzrost kosztów oraz problem ze zidentyfikowaniem podmiotu odpowiedzialnego za występujące usterki, a co za tym idzie trudności w wyegzekwowaniu napraw gwarancyjnych. W związku z powyższym prace zostaną zlecone dotychczasowemu Wykonawcy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wartość zmiany: 52 166,90 zł netto.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.