Ogłoszenie z dnia 2020-06-10
Ogłoszenie nr 560102261-N-2020 z dnia 10-06-2020 r.
Tuchola: Dostawa środków dezynfekcyjnych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 562590-N-2019 z dnia 18.06.2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540126109-N-2019 z dnia 24.06.2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510159804 z dnia 01.08.2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzili postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Szpital Tucholski Spółka z o.o. ul. Nowodworskiego 14-18, 89-500 Tuchola nr telefonu 52 33-60-508 nr faksu 52 33-60-508 NIP 561-14-55-873 REGON 092965579 Szpital Powiatowy Sp. z o.o. ul. Szewskiej 23, 87-140 Chełmża NIP: 879-22-76-028 REGON: 871547899 Osoby upoważnione do kontaktów: Renata Remus (sprawy dot. procedury przetargowej) Kontakt: faks ( 52) 33-60-508, nr e-mail zamowienia@szpitaltuchola.pl
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Tucholski Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 92965579000000,
ul. ul. Nowodworskiego
14-18,
89-500
Tuchola, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
52 3360503, 3360508, e-mail
zamowienia@szpitaltuchola.pl, faks
52 3360508.
Adres strony internetowej (url): www.bippowiat.tuchola.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.bippowiat.tuchola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: osoba prawna o której mowa w art. 3 ust. 1 p. 3
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków dezynfekcyjnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/4/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa środków dezynfekcyjnych. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji. Granice zapotrzebowania Zamawiającego na przedmiotowe dostawy, zostały określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - formularzu cenowym - załącznik nr 1 do SIWZ. Maksymalną i ocenianą przez Zamawiającego cenę oferty stanowi łączny koszt dostawy danego pakietu w maksymalnym zakresie prawa opcji, określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia formularzu ofertowo-cenowym - załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
24 miesiące
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Pakiet nr 1 |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
17/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Schulke Polska Spółka z o.o.,
,
Al. Jerozolimskie 132,
02-305,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Pakiet nr 2 |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
17/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Schulke Polska Spółka z o.o.,
,
Al.Jerozolimskie 132,
02-305,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Pakiet nr 3 |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
17/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Schulke Polska Spółka z o.o.,
,
Al. Jerozolimskie 132,
02-305,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Pakiet nr 4 |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
17/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Schulke Polska Spółka z o.o.,
,
Al. Jerozolimskie 132,
02-305,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Pakiet nr 6 |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
17/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Schulke Polska Spółka z o.o. ,
,
Al Jerozolimskie 132,
02-305,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Pakiet nr 7 |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
17/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Schulke Polska Spółka z o.o.,
,
Al. Jerozolimskie 132,
02-305,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Pakiet nr 8 |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
17/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Schulke Polska Spółka z o.o.,
,
Al. Jerozolimskie 132,
02-305,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
21/05/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana ceny dotyczy jedynie produktów zawierających w swoim składzie etanol i /lub izopropanol
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Powołując się na art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r., który stanowi implementację do polskiego porządku prawnego postanowień art. 72 ust.1 lit. c dyrektywy 2014/24/UE oraz art. 89 ust. 1 lit c dyrektywy 2014/25/UE, w związku ze skutkami pandemii COVID-19, z dniem 21.05.2020 r. zmianie ulegają ceny produktów określonych w załączniku do niniejszego Aneksu - w zakresie produktów objętych przedmiotem umowy.
Strony umowy, w tym Zamawiający, nie mogły przewidzieć działając z należytą starannością skutków pandemii COVID-19, polegających m.in. na wielokrotnym wzroście cen składników produkcyjnych (etanol oraz izopropanol).
Zmiana cen dotyczy jedynie produktów zawierających w składzie etanol i/lub izopropanol. Cena produktów zawierających etanol i/lub izopropanol wzroście o 15%. Pozostałe ceny produktów nie ulegają zmianie.
Aneks obowiązuje od dnia 21.05.2020 r. do czasu uchylenia rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii lub utraty przez nie mocy obowiązującej.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z TUCHOLI
- Dostawa produktów mleczarskich na potrzeby stołówki Technikum Leśnego w Tucholi
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin do stołówki na potrzeby stołówki Technikum Leśnego w Tucholi
- "Budowa ścieżki rowerowej na odcinku Gostycyn - Piła od km 1+660 do km 2+323"
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego z zabudową skrzyniową
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi stanowiącej ulicę Wybickiego w Tucholi wraz z dojściem od ulicy Kopernika
- "Budowa kanalizacji deszczowej w Małym Gacnie"
więcej: przetargi w Tucholi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.