eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa sprzętu komputerowego



Ogłoszenie z dnia 2020-06-15

Ogłoszenie nr 560103647-N-2020 z dnia 15-06-2020 r.

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 516793-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510050420-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Łukasiewicz, Krajowy numer identyfikacyjny 382967128, ul. Poleczki 19, 02-822 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 18 21 111, e-mail kontakt@lukasiewicz.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): https://lukasiewicz.gov.pl/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://lukasiewicz.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

1/PZP/BAO/2020/PN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, tj.: 1) Komputer przenośny - 65 szt.; 2) Torba na komputer - 65 szt.; 3) Stacja dokująca - 65 szt.; 4) Przewodowa myszka - 65 szt.; 5) Monitor ekranowy - 115 szt.; 6) Przewodowa klawiatura 65 szt.; 7) Słuchawki 65 szt.; 8) Nagrywarka CD/DVD 5 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) istotne postanowienia umowy - załącznik nr 2 do SIWZ, 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV:

30231300-0,

30237200-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
40 dni od podpisania umowy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 19/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

P.P.H.U. PIOMAR sp. z o.o., , Michałowice 169, 49-314, Pisarzowice, kraj/woj.

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 463730.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
23/04/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana terminu realizacji umowy do dnia 12 maja 2020 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Pandemia koronawirusa SARS-CoV-2 (COVID-19), która skutkuje opóźnieniami w łańcuchach dostaw, zamkniętymi fabrykami, w których produkowany jest zaoferowany sprzęt oraz opóźnienia w transporcie międzynarodowym.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy w związku z art. 15r ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 568), w umowie § 1 ust. 2 otrzymuje brzmienie o treści: "2. Przedmiot umowy powinien zostać dostarczony Zamawiającemu w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 maja 2020 r., do pomieszczeń wskazanych w siedzibie Zamawiającego, tj. przy ul. Poleczki 19, 02-822 Warszawa i potwierdzenie odbioru przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołem ilościowo - rodzajowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do umowy oraz protokołem odbioru jakościowego, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do umowy.".

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.