Ogłoszenie z dnia 2020-06-15
Ogłoszenie nr 560104077-N-2020 z dnia 15-06-2020 r.
Olsztyn: Opieka serwisowa nad oprogramowaniem komputerowym
InfoMedica/AMMS
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 624191-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510270501-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 51002236600000,
ul. Al. Wojska Polskiego
37,
10-228
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
+48 (89) 5398240, e-mail
przetargi@poliklinika.net, faks
+48 (89)5269156.
Adres strony internetowej (url): www.poliklinika.net
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opieka serwisowa nad oprogramowaniem komputerowym InfoMedica/AMMS
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZPZ-63/11/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest opieka serwisowa nad oprogramowaniem informatycznym InfoMedica/AMMS objętym nadzorem autorskim producenta, a zainstalowanym w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie. 2. Serwis oprogramowania komputerowego InfoMedica/AMMS firmy Asseco Poland S.A. obejmuje następujące moduły: 1) Apteczka Oddziałowa; 2) Apteka; 3) Blok Operacyjny; 4) Finansowo-Księgowy; 5) Obsługa kasy gotówkowej; 6) Koszty; 7) Rejestr Sprzedaży; 8) Wycena Kosztów Normatywnych; 9) Gospodarka Materiałowa; 10) Symulator JGP; 11) Grafik; 12) Kadry; 13) Płace; 14) Laboratorium; 15) Punkt Pobrań; 16) Ruch Chorych; 17) Środki Trwałe; 18) Wyposażenie; 19) Zlecenia; 20) Przychodnia AMMS - Rejestracja, Gabinet Lekarski, Statystyka i rozliczenia NFZ; 21) Przychodnia AMMS - Gabinet Zabiegowy; 22) MPI - e-Rejestracja AMMSy; 23) AMMS Patomorfologia. Nowe moduły zakupione z projektu: 24) Ruch chorych, Zlecenia w AMMS; 25) Elektroniczna Dokumentacja Medyczna; 26) E-wyniki; 27) E-powiadomienia; 28) E-recepta; 29) E-skierowanie; 30) E-zlecenie; 31) E-wymiana elektronicznej dokumentacji medycznej; 32) E-dokumentacja medyczna; 33) E-zwolnienie; 34) Integracja z systemem Synapse. 3. W ramach opieki serwisowej oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica/AMMS Wykonawca musi zapewnić: a) instalowanie i wdrażanie aktualnych wersji Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszym zamówieniem; b) pomoc w usunięciu awarii Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszym zamówieniem, w tym powstałej zwiny Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych; c) bieżąceoptymalizowanie konfiguracji oprogramowania, uwzględniające potrzeby Zamawiającego; d) pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu Oprogramowania Aplikacyjnego i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych przez Zamawiającego na odpowiednich nośnikach danych; e) doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszym zamówieniem w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego; f) prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji oprogramowania; g) obsługę telefoniczną (hot-line) i internetową Zamawiającego; h) nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem bazy danych Oracle wykorzystywanej do obsługi systemu informatycznego InfoMedica/AMMS; i) jedna wizyta serwisowa miesięcznie w siedzibie Zamawiającego. W ramach obsługi telefonicznej (hot-line) i internetowej Zamawiający może zgłosić pytania na temat używanych produktów, zwłaszcza Oprogramowania Aplikacyjnego. Obsługa telefoniczna ma na celu pomoc przy rozwiązywaniu bieżących problemów użytkowników objętych niniejszym zamówieniem. Opieka serwisowa będzie świadczona zdalnie za pomocą łączy lub w uzasadnionych w siedzibie Zamawiającego (po dwustronnym uzgodnieniu, a w przypadku nieuzgodnienia terminu, w terminie wskazanym przez Zamawiającego). Powyższe nie dotyczy wizyty, o której mowa w pkt 3 ppkt i). 4. W ramach administracji bazy danych Oracle Wykonawca musi zapewnić: a) utrzymanie ciągłości pracy systemów baz danych Oracle; b) instalację, konfigurację oraz administrację baz danych; c) obsługę sytuacji awaryjnych; d) diagnozowanie i rozwiązywanie pojawiających się problemów, w szczególności problemów wynikających z zakleszczeń, zarządzania przestrzeniami tabel; e) przeprowadzanie monitoringu baz danych w odniesieniu do procesów, obiektów (kompilacja niepoprawnych obiektów, tworzenie nowych obiektów, nadawanie uprawnień do obiektów itp.) oraz raportów (AWR, SatsPack), monitorowanie integralności danych; f) rozwijanie i przeprowadzanie konkretnych procesów baz danych tj.: bezpieczeństwo, backup (przygotowywanie oraz implementacja procedur backup'owych); g) informowanie placówki medycznej o pojawiających się problemach związanych z pracą bazy danych; h) opracowywanie i uaktualnianie dokumentacji systemowej; i) liczba godzin administratora Wykonawcy do wykorzystania w ciągu miesiąca 6 h; j) strojenie bazy danych (segmenty pamięci SGA, UNDO, TEMP, Pliki dzienników, buforów dziennika, strojenie CBO) w zakresie administracyjnym (nie dotyczy strojenia aplikacji); k) rozwiązywanie pojawiających się problemów i dostarczanie wsparcia Zamawiającemu (nie dotyczy optymalizacji aplikacji umieszczonej w bazie danych).
II.4) Główny kod CPV: 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa obowiązuje przez okres: 24 miesięcy, tj. od 01.12.2019 r. do 30.11.2021 r
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
09/06/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Całkowita wartość umowy wynosi 442 588,11 zł butto.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zaprzestanie wdrożenia przez Zamawiającego oprogramowania aplikacyjnego - moduł Patomorfolog Infomedica/AMMS, jako okoliczność zmiany umowy, której Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 13 w Olsztynie
- Sukcesywna dostawa żywności do stołówki internatu przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 5 Mistrzostwa Sportowego im. M.G. Bublewicza w terminie od 02.01.2025 do 19.12.2025r
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 17 w Olsztynie
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, kopert, tablic korkowych i magnetycznych oraz teczek i skoroszytów
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i utylizację tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 38 w Olsztynie na rok 2025.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa posiadanych licencji wraz z dostawą wsparcia technicznego i subskrypcji producenta do licencji Fortinet oraz dostawa punktów dostępowych WiFI albo zakup urządzeń i rozwiązań równoważnych
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Usługa monitorowania środowiska pracy Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) InfoMedica/AMMS
- Usługi wsparcia technicznego oraz konserwacji i aktualizacji dla systemów informatycznych dla Urzędu Ochrony Danych Osobowych
- Wykonywanie czynności związanych z administrowaniem siecią komputerową, pracami serwisowymi oraz informatyzacją Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
- Migracja, modernizacja i rozbudowa szpitalnego systemu informatycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sejnach na macierzy i serwerach dostarczonych przez Wykonawcę.
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.