eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski"Wysocko Wielkie - rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie"



Ogłoszenie z dnia 2020-06-15

Ogłoszenie nr 560104146-N-2020 z dnia 15-06-2020 r.

Ostrów Wielkopolski: "Wysocko Wielkie - rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 594945-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540205264-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510247215-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrów Wielkopolski, Krajowy numer identyfikacyjny 250855498, ul. Gimnazjalna 5, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 62 734 62 00, e-mail kancelaria@ostrowwielkopolski.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.ostrowwielkopolski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Wysocko Wielkie - rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DZP-ZP.271.23.2019.1

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wysocku Wielkim ul. Sadowska 2, zlokalizowanego na działce nr 325/4 obręb 0026. Inwestycja polega na rozbudowie istniejącego budynku szkolno-przedszkolnego. Obiekt poddany rozbudowie i przebudowie to budynek zespołu szkolno-przedszkolnego, piętrowy, z nieużytkowym poddaszem, częściowo podpiwniczony, z dachem wielospadowym, wykonany w tradycyjnej technologii murowanej. Projektowany budynek został podzielony na strefy funkcjonalne: o Strefa przedszkolna o Strefa szkolna Układ pomieszczeń został dostosowany do sposobu funkcjonowania obiektu. PARAMETRY TECHNICZNE BUDYNKU powierzchnia zabudowy 549,24 (istniejąca) + 179,33 (projektowana) = 728,57m2 powierzchnia kondygnacji netto Piwnica - 71,95m2 (istniejąca) Parter - 447,23 (istniejąca) + 146,47 (projektowana) = 593,70m2 1.Piętro - 322,95 (istniejąca) + 153,38 (projektowana) = 476,33m2 powierzchnia wewnętrzna z podziałem na strefy pożarowe Przedszkole - 318,27m2 Parter - 190,74 (istniejąca) + 127,53 (projektowana) = 318,27m2 Szkoła - 932,64m2 Piwnica - 81,77m2 (istniejąca) Parter - 303,87 (istniejąca) + 30,56 (projektowana) = 334,43m2 1.Piętro - 355,17 (istniejąca) + 161,27 (projektowana) = 516,44m2 kubatura brutto Przedszkole -1.092,97m3 Parter - 610,37 (istniejąca) + 482,60 (projektowana) = 1092,97m3 Szkoła - 3.220,44m3 Piwnica - 196,25m3 (istniejąca) Parter -1.239,32 (istniejąca) + 114,60 (projektowana) = 1.353,92m3 Rozbudowywana część budynku dzieli się na dwie przenikające się ze sobą bryły. Pierwsza bryła (dominująca swoją kubaturą) jest kontynuacją i nawiązaniem do istniejącego budynku z dachem kopertowym spadzistym. Druga bryła jest elementem niejako dostawionym od strony zachodniej i nawiązuje do istniejących części budynku szkoły o dachach płaskich. Całość tworzy połączenie części historycznej oraz dobudowanych części budynku. Zakres rzeczowy robót objętych zamówieniem : 1. Roboty budowlane: - uzbrojenie terenu, - roboty ziemne, - fundamenty stopy fundamentowe, mury fundamentowe, izolacje - ściany konstrukcyjne - parte, I piętro, - strop + konstrukcje żelbetowe, - ściany działowe, - dach- konstrukcja i pokrycie, - stropodach - pokrycie - obróbki blacharskie i rynny, - schody, - stolarka okienna, stolarka drzwiowa + fasady, - posadzki bez wykończenia - parter, I piętro, - podłogi, glazura, terakota , - stolarka drzwiowa wewnętrzna, - sufity podwieszane, - tynki wewnętrzne, malowanie, - balustrada schodowa, - wykonanie elewacji, - utwardzenie terenu kostką, ogrodzenie, murki oporowe, - prace na obiekcie istniejącym - roboty rozbiórkowe, wykucie i zamurowanie okien, demontaż drzwi, wykonanie drzwi przejściowych, zabudowa sufitowa, montaż drzwi, wymiana istniejącego dachu, modernizacja istniejących kominów, piwnica - kotłownia 2. Branża elektryczna - instalacje elektryczne : - zasilanie, - trasy kablowe, - rozdzielnice, - WLZ-ty, - oświetlenie, - gniazda i wypusty, - odgrom i uziom, 3. Branża elektryczna - instalacje niskoprądowe: - trasy kablowe, - instalacja strukturalna 4. Branża sanitarna: - instalacja c.o. i ogrzewanie podłogowe, - przyłącze - instalacja gazowa, - sieć wodociągowa i instalacja wodociągowa, - sieć kanalizacji deszczowej, - sieć kanalizacji sanitarnej i instalacji kanalizacji sanitarnej, - biały montaż instalacji sanitarnej, - instalacji wentylacji i klimatyzacji, - technologia kotłowni - nowe skrzydło, - technologia kotłowni - kotłownia modernizowana, - system powietrzno-spalinowy. 1.1. Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia przedstawiony został w dokumentacji projektowej zawierającej: 1) Projekt budowlano-wykonawczy: - branży budowlanej - branży elektrycznej - branży sanitarnej 2) Kosztorysy przedmiarowe 3) Dokumenty formalno-prawne 4) Dokumentacja fotograficzna 5) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót będącej załącznikiem do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. UWAGA: Przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie SIWZ, projektów budowlanych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 1.2. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019r. poz. 1186) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r. poz. 266) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. 1.3. Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć; winny być kompatybilne na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Zgodnie z art.30 ust.5 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych do dokumentacji technicznej (opracowanie własne zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów i ilość do wbudowania) - niezłożenie takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania przyjęte w dokumentacji technicznej. 1.4. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018r. poz. 1454). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy. 1.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy: niż 5 lat, licząc od terminu odbioru końcowego. Rękojmia za wady i gwarancja jakości a) Wykonawca jest odpowiedzialny względem zamawiającego z tytułu rękojmi za wady wykonanego Przedmiotu zamówienia. b) Uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady wygasają po upływie okresu oznaczonego w ofercie, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego Protokołu Odbioru Końcowego bez uwag. c) Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady Przedmiotu Zamówienia jest rozszerzona do zasad określonych w art.556 i następnych Kodeksu cywilnego. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady dotyczy wad Przedmiotu Zamówienia istniejących w chwili dokonywania czynności odbioru oraz wad powstałych po odbiorze, z przyczyn tkwiących w przedmiocie Zamówienia w chwili odbioru. d) Zamawiający, zgodnie z treścią art.579 Kodeksu cywilnego może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z tytułu udzielonej przez wykonawcę gwarancji jakości. e) Wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje wynagrodzenie z tytułu udzielenia rękojmi za wady wykonywania obowiązków wynikających z rozszerzonej rękojmi. f) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego z tytułu udzielonej gwarancji jakości na wykonane roboty stanowiące Przedmiot Umowy za wbudowane lub / dostarczone materiały lub / i urządzenia oraz elementy wyposażenia. W przypadku gdy okres gwarancji udzielony przez producenta materiałów, urządzeń i elementów wyposażenia jest dłuższy od okresu gwarancji udzielonej przez Wykonawcę, wówczas obowiązuje gwarancja producenta i w takim wypadku Wykonawca niezwłocznie po upływie okresu gwarancji udzielonej Wykonawcy, przeniesie na Zamawiającego przysługujące mu na podstawie tej gwarancji prawa, w tym poprzez wydanie Zamawiającemu stosownych dokumentów gwarancyjnych.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45214000-0,

45214200-2,

45400000-1,

45453000-7,

45111200-0,

45262300-4,

45262500-6,

45421160-3,

45422000-1,

45421152-4,

45261320-3,

45421100-5,

45442100-8,

45111291-4,

45262120-8,

45300000-0,

45330000-9,

45331100-7,

45331200-8,

45331110-0,

45331000-6,

45310000-3,

45311200-2,

45311100-1,

45312310-3,

45316000-5,

45314000-1,

45317000-2,

45317300-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od 04.11.2019r. do 31.07.2020r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: "Wysocko Wielkie - rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 04/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

BUDOMAX Mirosława Zwierz, , ul. Czerwonych Kosynierów 14, 63-400, Ostrów Wielkopolski , kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1313915.63 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
09/06/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Przesunięcie terminu wykonania zadania do dnia 20.10.2020r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Pismo Wykonawcy z dnia 29.05.2020r. w sprawie przesunięcia terminu realizacji inwestycji w związku z panującą epidemią wirusa COVID-19 - zmniejszenie kadry pracowniczej na budowie, trudności z dostępnością materiałów budowlanych (opóźnienia w dostawach). na podstawie art. 15r ust.4 pkt 1) ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 roku, poz. 374 ze zm.)Zamawiający dokonał zmiany umownego terminu realizacji umowy do dnia 20.10.2020r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.