Ogłoszenie z dnia 2020-06-16
Ogłoszenie nr 560105058-N-2020 z dnia 16-06-2020 r.
Wrocław: Wdrożenie innowacyjnego systemu kolejkowego dla UMW
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 619586-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540264678-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510024433-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 22287361000000,
ul. Namysłowska
8,
50-304
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 777 90 23, e-mail
cui@cui.wroclaw.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): bip.cui.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wdrożenie innowacyjnego systemu kolejkowego dla UMW
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):CUI-DNZ.320.43.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i wdrożenie u Zamawiającego Centralnego Systemu Kolejkowego, Świadczenie Usług Utrzymania Systemu, Świadczenie Usług Rozwoju Systemu, Udzielenie licencji na korzystanie z Systemu oraz dostarczenie Dokumentacji. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi w szczególności dostarczenie i wdrożenie Systemu (w tym zarządzanie kolejkami oraz portal internetowy, automaty biletowe, wyświetlacze multimedialne, wyświetlacze stanowiskowe, pady/tablety [jako terminale stanowiskowe przy okienku] oraz nagłośnienie) u Zamawiającego posiadającego wymagania funkcjonalne i sprzętowe opatrzone w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentacji przetargowej.
II.4) Główny kod CPV: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Terminy Realizacji Przedmiotu Umowy - Harmonogram Ramowy
1. Realizacja Umowy nastąpi w następujących Etapach według Harmonogramu Ramowego:
a. Etap I - Przeprowadzenie Wstępnej Analizy Przedwdrożeniowej
Przeprowadzenie przez Wykonawcę Wstępnej Analizy Przedwdrożeniowej dla wszystkich Faz i opracowanie Dokumentu Analizy Przedwdrożeniowej dla wszystkich Faz nie później niż do 50 Dni Roboczych od dnia podpisania Umowy.
b. Etap II - Wdrożenie Systemu
Wdrożenie Systemu polegać będzie na wykonywaniu zadań przewidzianych dla każdej z Faz tj. wykonaniu cząstkowej analizy wdrożeniowej zakresu przedmiotowego Fazy, wdrożeniu Systemu w zakresie ustalonym w cząstkowej analizie wdrożeniowej, wykonaniu migracji i integracji (o ile konieczność ich wykonania wynikać będzie z cząstkowej analizy wdrożeniowej), przeprowadzeniu testów cząstkowych w Środowisku Testowym, przeprowadzeniu szkoleń, uruchomieniu Systemu w zakresie wynikającym z cząstkowej analizy wdrożeniowej w Środowisku Produkcyjnym oraz udzieleniu Zamawiającemu cząstkowej licencji na korzystanie z Systemu w zakresie przedmiotowym Fazy, uruchomionym w Środowisku Produkcyjnym i odebranym przez Zamawiającego, dostarczenie Zamawiającemu Dokumentacji. Wdrożenie Systemu nastąpi nie później niż do 200 Dni Roboczych od dnia podpisania Umowy.
c. Etap III - Świadczenie Usług Utrzymania, Usług Rozwoju.
Świadczenie przez Wykonawcę dla Zamawiającego Usług Utrzymania oraz opcjonalnie Usług Rozwoju.
Wstępne Usługi Utrzymania świadczone będą dla zakresu danej Fazy od dnia Odbioru do dnia Odbioru Wdrożenia Systemu.
Usługi Utrzymania świadczone będą maksymalnie przez okres 36 miesięcy od dnia Odbioru Wdrożenia Systemu, przy czym świadczenie Usług Utrzymania przez pierwsze 12 miesięcy od Dnia Odbioru Wdrożenia Systemu stanowi zamówienie podstawowe, a świadczenie Usług Utrzymania przez kolejne 24 miesiące objęte jest prawem opcji. Realizacja prawa opcji następować będzie na podstawie zleceń składanych mailowo przez Zamawiającego na adres Kierownika Projektu Wykonawcy wskazany w § 6 ust. 4. Realizacja prawa opcji wymaga kontrasygnaty Głównego Księgowego Zamawiającego.
Do świadczenia Usług Rozwoju Wykonawca będzie pozostawał w gotowości przez cały okres świadczenia Usług Utrzymania.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/05/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana § 5 ust. 1 lit. a na: "a. Etap I - (...) nie później niż do 60 Dni Roboczych od dnia podpisania Umowy. Zmiana § 5 ust. 1 lit. b na : "b. Etap II - (...) Wdrożenie Systemu nastąpi nie później niż do 210 Dni Roboczych od dnia podpisania Umowy." Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentacji.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana § 5 ust. 1 lit. a na: "a. Etap I - (...) nie później niż do 60 Dni Roboczych od dnia podpisania Umowy. Zmiana § 5 ust. 1 lit. b na : "b. Etap II - (...) Wdrożenie Systemu nastąpi nie później niż do 210 Dni Roboczych od dnia podpisania Umowy." Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentacji.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zważywszy na:
1) Strony zawarły w dniu 3.02.2020 r. umowę nr CUI.ZZ.022.9.2020 o wdrożenie innowacyjnego
systemu kolejkowego dla zwaną dalej również "Umową";
2) w dniu 20 marca 2020 r. wprowadzono w Polsce stan epidemii (§ 1 Rozporządzenia Ministra
Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej
stanu epidemii (Dz. U. poz. 491 z późn. zm));
3) treść art. 15r ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach
związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób
zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw
(Ustawa) (Dz.U. 2020 poz. 568);
4) treść § 7 ust. 1 lit. e) tiret drugi Umowy e) - zmiana terminu wykonania i/lub terminów
pośrednich z powodu działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość
wykonania przedmiotu umowy - maksymalnie o czas jej występowania w zw. z art. 144 ust. 1
pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2019
poz.1843),
5) na okoliczności, które uniemożliwiają realizację Umowy zgodnie z Harmonogramem
Ramowym
6) działając w dobrej wierze strony podjęły decyzję o zawarciu Aneksu
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- Świadczenie usług opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego oraz doposażenia szkół podstawowych z terenu gminy Serokomla
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja włączająca w Gminie Kozy" dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 i Szkoły Podstawowej nr 2- dwie częśći
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.