eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWdrożenie innowacyjnego systemu kolejkowego dla UMW



Ogłoszenie z dnia 2020-06-16

Ogłoszenie nr 560105058-N-2020 z dnia 16-06-2020 r.

Wrocław: Wdrożenie innowacyjnego systemu kolejkowego dla UMW
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 619586-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540264678-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510024433-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 22287361000000, ul. Namysłowska 8, 50-304 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 777 90 23, e-mail cui@cui.wroclaw.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): bip.cui.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wdrożenie innowacyjnego systemu kolejkowego dla UMW

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

CUI-DNZ.320.43.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i wdrożenie u Zamawiającego Centralnego Systemu Kolejkowego, Świadczenie Usług Utrzymania Systemu, Świadczenie Usług Rozwoju Systemu, Udzielenie licencji na korzystanie z Systemu oraz dostarczenie Dokumentacji. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi w szczególności dostarczenie i wdrożenie Systemu (w tym zarządzanie kolejkami oraz portal internetowy, automaty biletowe, wyświetlacze multimedialne, wyświetlacze stanowiskowe, pady/tablety [jako terminale stanowiskowe przy okienku] oraz nagłośnienie) u Zamawiającego posiadającego wymagania funkcjonalne i sprzętowe opatrzone w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentacji przetargowej.


II.4) Główny kod CPV: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Terminy Realizacji Przedmiotu Umowy - Harmonogram Ramowy 1. Realizacja Umowy nastąpi w następujących Etapach według Harmonogramu Ramowego: a. Etap I - Przeprowadzenie Wstępnej Analizy Przedwdrożeniowej Przeprowadzenie przez Wykonawcę Wstępnej Analizy Przedwdrożeniowej dla wszystkich Faz i opracowanie Dokumentu Analizy Przedwdrożeniowej dla wszystkich Faz nie później niż do 50 Dni Roboczych od dnia podpisania Umowy. b. Etap II - Wdrożenie Systemu Wdrożenie Systemu polegać będzie na wykonywaniu zadań przewidzianych dla każdej z Faz tj. wykonaniu cząstkowej analizy wdrożeniowej zakresu przedmiotowego Fazy, wdrożeniu Systemu w zakresie ustalonym w cząstkowej analizie wdrożeniowej, wykonaniu migracji i integracji (o ile konieczność ich wykonania wynikać będzie z cząstkowej analizy wdrożeniowej), przeprowadzeniu testów cząstkowych w Środowisku Testowym, przeprowadzeniu szkoleń, uruchomieniu Systemu w zakresie wynikającym z cząstkowej analizy wdrożeniowej w Środowisku Produkcyjnym oraz udzieleniu Zamawiającemu cząstkowej licencji na korzystanie z Systemu w zakresie przedmiotowym Fazy, uruchomionym w Środowisku Produkcyjnym i odebranym przez Zamawiającego, dostarczenie Zamawiającemu Dokumentacji. Wdrożenie Systemu nastąpi nie później niż do 200 Dni Roboczych od dnia podpisania Umowy. c. Etap III - Świadczenie Usług Utrzymania, Usług Rozwoju. Świadczenie przez Wykonawcę dla Zamawiającego Usług Utrzymania oraz opcjonalnie Usług Rozwoju. Wstępne Usługi Utrzymania świadczone będą dla zakresu danej Fazy od dnia Odbioru do dnia Odbioru Wdrożenia Systemu. Usługi Utrzymania świadczone będą maksymalnie przez okres 36 miesięcy od dnia Odbioru Wdrożenia Systemu, przy czym świadczenie Usług Utrzymania przez pierwsze 12 miesięcy od Dnia Odbioru Wdrożenia Systemu stanowi zamówienie podstawowe, a świadczenie Usług Utrzymania przez kolejne 24 miesiące objęte jest prawem opcji. Realizacja prawa opcji następować będzie na podstawie zleceń składanych mailowo przez Zamawiającego na adres Kierownika Projektu Wykonawcy wskazany w § 6 ust. 4. Realizacja prawa opcji wymaga kontrasygnaty Głównego Księgowego Zamawiającego. Do świadczenia Usług Rozwoju Wykonawca będzie pozostawał w gotowości przez cały okres świadczenia Usług Utrzymania.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/05/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana § 5 ust. 1 lit. a na: "a. Etap I - (...) nie później niż do 60 Dni Roboczych od dnia podpisania Umowy. Zmiana § 5 ust. 1 lit. b na : "b. Etap II - (...) Wdrożenie Systemu nastąpi nie później niż do 210 Dni Roboczych od dnia podpisania Umowy." Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentacji.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana § 5 ust. 1 lit. a na: "a. Etap I - (...) nie później niż do 60 Dni Roboczych od dnia podpisania Umowy. Zmiana § 5 ust. 1 lit. b na : "b. Etap II - (...) Wdrożenie Systemu nastąpi nie później niż do 210 Dni Roboczych od dnia podpisania Umowy." Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentacji.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zważywszy na: 1) Strony zawarły w dniu 3.02.2020 r. umowę nr CUI.ZZ.022.9.2020 o wdrożenie innowacyjnego systemu kolejkowego dla zwaną dalej również "Umową"; 2) w dniu 20 marca 2020 r. wprowadzono w Polsce stan epidemii (§ 1 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz. U. poz. 491 z późn. zm)); 3) treść art. 15r ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Ustawa) (Dz.U. 2020 poz. 568); 4) treść § 7 ust. 1 lit. e) tiret drugi Umowy e) - zmiana terminu wykonania i/lub terminów pośrednich z powodu działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy - maksymalnie o czas jej występowania w zw. z art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2019 poz.1843), 5) na okoliczności, które uniemożliwiają realizację Umowy zgodnie z Harmonogramem Ramowym 6) działając w dobrej wierze strony podjęły decyzję o zawarciu Aneksu

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.