eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OławaPRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ŚRÓDMIEŚCIA WRAZ Z OŚWIETLENIEM, ODWODNIENIEM ORAZ ELEMENTAMI MAŁEJ ARCHITEKTURY DLA ZAPEWNIENIA ZRÓWNOWAŻONEJ MOBILNOŚCI MIEJSKIEJ. PODETAP II.



Ogłoszenie z dnia 2020-06-19

Ogłoszenie nr 560108305-N-2020 z dnia 19-06-2020 r.

Oława: PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ŚRÓDMIEŚCIA WRAZ Z OŚWIETLENIEM, ODWODNIENIEM ORAZ ELEMENTAMI MAŁEJ ARCHITEKTURY DLA ZAPEWNIENIA ZRÓWNOWAŻONEJ MOBILNOŚCI MIEJSKIEJ. PODETAP II.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Przedsięwzięcie będące przedmiotem niniejszego postępowania dofinansowane jest środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 534131-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510094227-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Oława, Krajowy numer identyfikacyjny 52500400000000, ul. Plac Zamkowy 15, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 303 55 01, e-mail sekretariat@um.olawa.pl, faks 71 303 55 00.
Adres strony internetowej (url): www.um.olawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ŚRÓDMIEŚCIA WRAZ Z OŚWIETLENIEM, ODWODNIENIEM ORAZ ELEMENTAMI MAŁEJ ARCHITEKTURY DLA ZAPEWNIENIA ZRÓWNOWAŻONEJ MOBILNOŚCI MIEJSKIEJ. PODETAP II.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

INW.271/10/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót do wykonania dla II podetapu - wielkości orientacyjne : - nawierzchnia z płyt kamiennych 75x50x8 - ok. 120m2 - zabruk liniowy z kostki - ok. 3200 m2 - nawierzchnia z "kocich łbów" - ok. 400m2 - kanalizacja deszczowa, oświetlenie, iluminacja, mała architektura. - fontanna liniowa o dł. ok. 23m - pawilony handlowe - 2 szt. po ok. 100m2 - śmietnik podziemny. Uszczegółowione wymagane parametry kostki granitowej 9/11 i płyt: - przyjmuje się do wykonania nawierzchnię z kostki klasy I i gatunku I (zapisy w SST B.05.08.1 - str. 32, 33) ciętą z płyt płomieniowaną (dwie strony cięte w tym jedna płomieniowana), - minimalne wymagane najważniejsze parametry: a) wytrzymałość na ściskanie w stanie powietrzno - suchym - min. 160 MPa b) nasiąkliwość wodą - nie więcej niż 0,5% Należy zwrócić szczególną uwagę na zakres obecnego przetargu dla projektów w poniższych branżach - są podzielone na podetapy wg projektu - nawierzchni, - kanalizacji deszczowej, - nawadniania, - zieleni, - oraz małej architektury. - oświetlenia i iluminacji (jedyny folder, który przygotowany jest wyłącznie dla tego podetapu). Demontaż istniejących słupów oświetleniowych stalowych typu "Łabędź". Roboty należy wycenić zgodnie z opisem dla II podetapu i warunkami technicznymi usunięcia kolizji. Należy sporządzić kosztorys ofertowy i dołączyć go do kosztorysu elektrycznego od poz. 100 do 106: - demontaż słupów stalowych "Łabędź" wraz z fundamentami w Rynku - 10 szt. przewiezienie na odległość do 500m - wymiana słupów istniejących stalowych na stalowe (pl. Zamkowy lub inna lokalizacja) - 6szt. - wymiana słupów istniejących betonowych na stalowe (pl. Zamkowy lub inna lokalizacja) - 2 szt. - przewiezienie słupów stalowych zdemontowanych z pl. Zamkowego i wymiana w nowej lokalizacji (w miejsce słupów betonowych) w odległości do 1500m - 6 szt. - utylizacja słupów betonowych - 8 szt. - montaż gniazdek hermetycznych 230V na słupach nowych na potrzeby podłączenia ozdób świątecznych - 18 szt. Inne wytyczne do prowadzonych robót które mają być wykonane a ich koszt przewidziany w jednej pozycji kosztorysowej jako kpl. - dodając do przedmiaru drogowego poz.27 1. Przejścia dla pieszych (dostęp do sklepów i Ratusza), 2. Umożliwienie w sposób ciągły dojazdu do Ratusza (dostawy służby specjalne), 3. Organizacja ruchu na czas budowy (barierki, znaki zabezpieczenia) Wykonawca uzgadnia z Zarządem Dróg Miejskich i Zieleni w Oławie, 4. Na czas budowy Wykonawca zamontuje baner na ogrodzeniu placu budowy o kształcie i treści uzgodnionej z Zamawiającym. Na istniejących słupach do demontażu znajdują się halogeny, które należy zdemontować i protokołem przekazać dla Zamawiającego. Pod obecną nawierzchnią Rynku znajduje się kostka granitowa, płyty granitowe oraz prawdopodobnie "kocie łby", które będą wykorzystane w części do budowy nowej nawierzchni. Ponadto Inwestor zastrzega sobie możliwość dostarczenia kostki, która zostanie wbudowana w nawierzchnię. Przed wejściem do ratusza należy zamontować żeliwny model ratusza w skali 1:75 (lub zbliżonej) z płytą, na której będzie krótki opis dostarczony przez zamawiającego w pięciu językach: polskim, czeskim, niemieckim, angielskim i Braille´a. Przykładowy model katedry z wieżą w załączeniu . Zgodnie z decyzjami Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków projekt nawierzchni może być w części zmieniony po ewentualnym odkryciu pod obecną nawierzchnią, nawierzchni zabytkowych.


II.4) Główny kod CPV: 45233252-0
Dodatkowe kody CPV:

45233120-6,

45232130-2,

45316110-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
10.06.2020r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/06/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana terinu wykonania umowy na dzień10.08.2020r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Epidemia COVID-19 . Zmieniono termin wykonania zamówienie na dzień - 10.08.2020r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.