Ogłoszenie z dnia 2020-06-19
Ogłoszenie nr 560108391-N-2020 z dnia 19-06-2020 r.
Biała Podlaska: Dostawa leków, opatrunków, drobnego sprzętu i materiałów medycznych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 614753-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540238428-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510008602-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 57055900000000,
ul. ul. Warszawska
20,
21-500
Biała Podlaska, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
83 343 40 68, 83 343 47 35, e-mail
zamowieniapubliczne@pogotowiebp.pl, faks
83 344 37 06.
Adres strony internetowej (url): https://www.pogotowiebp.pl//
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Białej Podlaskiej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa leków, opatrunków, drobnego sprzętu i materiałów medycznych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):NZP.3520.5.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy leków, opatrunków oraz drobnego sprzętu i materiałów medycznych do Punktów Aptecznych Stacji Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Białej Podlaskiej. Szczegółowy zakres oraz ilość przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku do niniejszej SIWZ (załącznik nr 2a). Całość zamówienia (z możliwością składania ofert częściowych) podzielona jest na 13 pakietów.
II.4) Główny kod CPV: 33600000-6
Dodatkowe kody CPV:
33141110-4,
33140000-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
umowa 13/2019/R1 zawarta w dniu 20.12.2019 r. na okres 3 lat tj. do dnia 19.12.2022 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Rękawice |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
20/12/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe "Anmar" Sp. z o.o. Sp. k.,
biuro@anmar.tychy.pl,
43-100,
43-100,
Tychy, kraj/woj.
śląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
01/06/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmianę terminu wykonania umowy oraz czasowe zawieszenie wykonywania umowy
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
w związku z wpłynięciem pisma o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy zawartej z Wykonawcą "Anmar", Zamawiający stwierdził, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19 oraz przedstawione dowody wpływają na należyte wykonanie umowy, po uzgodnieniu z Wykonawcą Zamawiający dokonuje zmianę umowy poprzez zmianę terminu wykonania umowy oraz czasowe zawieszenie wykonywania umowy w formie aneksu do umowy od dnia 01.06.2020 do dnia 01.09.2020 r.
Zawieszenie wykonania umowy w zakresie określonym powoduje zawieszenie biegu terminu wykonania umowy określonego w § 4 umowy oraz jego przedłużenie (o 3 miesiące) w zakresie dotyczącym zawieszonej części umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
zgodnie ustawą z dn. 30 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw oraz art 15 r. p. 4.1)
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Biała Podlaska - 2025.
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń pn. "Kurs wizażysta/stylista", "Kurs przedłużania rzęs metodą 1:1" oraz "Kurs stylizacji paznokci" w ramach projektu "Aktywna Szkoła 3"
- wywóz odpadów i nieczystości płynnych wraz z oddaniem do korzystania urządzeń do gromadzenia odpadów z budynków administrowanych przez ZGL Sp. z o.o.
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E i świadczenie usług dystrybucji do budynku Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej przy ul. Brzeskiej 20-22
- Dostawa odczynników do sekwencjonowania bibliotek DNA w technologii NGS- na sekwenatorze MiSeqDx firmy Illumina, odczynników i środków czyszczących do urządzenia (...) w podziale na 12 części
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKÓŁÓW SPOŻYWCZYCH, NAPOI ZAMAWIANYCH NA POTRZEBY WARSZTATÓW SZKOLNYCH ORAZ INTERNATU SZKOLNEGO ZESPOŁU SZKÓŁ ZAWODOWYCH NR 1 im. KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ W BIAŁEJ PODLASKIEJ
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy leków i płynów infuzyjnych w czterech Pakietach na rok 2024/25
- Dostawa zestawów do usuwania kalcyfikacji w naczyniach wieńcowych z dzierżawą generatora.
- Dostawa leków
- Dostawa środków jednorazowego użytku
- Dostawa leków cz. 2
- Dostawa preparatów stosowanych w leczeniu WZW
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.