Ogłoszenie z dnia 2019-06-04
Ogłoszenie nr 560111017-N-2019 z dnia 04-06-2019 r.
Chodecz: "Modernizacja infrastruktury sportowej służącej klubom sportowym w Mieście i Gminie Chodecz"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 563949-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500165356-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto i Gmina Chodecz, Krajowy numer identyfikacyjny 91086683800000,
ul. ul. Kaliska
2,
87-860
Chodecz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
542 848 070, e-mail
inwestycjechodecz@op.pl, faks
542 848 070.
Adres strony internetowej (url): www.chodecz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Modernizacja infrastruktury sportowej służącej klubom sportowym w Mieście i Gminie Chodecz"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):In.272.7.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest "Modernizacja infrastruktury sportowej służącej klubom sportowym w Mieście i Gminie Chodecz". 2. Inwestycja realizowana będzie na działkach: nr 86/5 obr. Miasto Chodecz (hala sportowa, boisko wielofunkcyjne), nr 206/2 obr. Miasto Chodecz i 163/4 obr. Chodeczek (stadion miejski z zapleczem sanitarnym), nr 152/6 obr. Chodeczek (boisko do beachsoccera), Gmina Chodecz. 3. Inwestycja współfinansowana z środków Ministerstwa Sportu i Turystyki w ramach pilotażowego programu modernizacji infrastruktury sportowej - Mały Klub 2017. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem projektu jest modernizacja infrastruktury sportowej, służącej mniejszym klubom sportowym w Chodczu, która umożliwi stworzenie bodźców do ich dalszego rozwoju oraz upowszechnienia sportu. Inwestycje modernizacyjne dotyczyć będą czterech obiektów sportowych: Stadionu Miejskiego w Chodczu wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym, boiska w Chodeczku (z uwzględnieniem przystosowania do funkcji boiska do beachsoccera) oraz hali sportowej i boiska wielofunkcyjnego na terenie Szkoły Podstawowej w Chodczu, wykorzystywanych w szczególności do treningów w sezonie jesienno-zimowym oraz do treningów dodatkowych. Zakres szczegółowy zadań inwestycyjnych obejmuje: 1) modernizacja Stadionu Miejskiego w Chodczu - modernizacja nawierzchni trawiastej boiska do piłki nożnej (wymiar 106,0 x 61,0 m + pas ochronny, wymiar z pasem ochronnym 112,00 x 65,00 m), remont zaplecza szatniowo-sanitarnego na terenie stadionu; 2) modernizacja boiska do beachsoccera w Chodeczki (37,0 x 28,0 m) - wypełnienie piaskiem, obudowanie boiska bandami ochronnymi akrylowymi, zapewniającymi bezpieczne uprawianie sportu, instalacja bramek oraz piłkochwytów; zakup flag 8 szt. (4 szt. czerwone 4 szt. żółte), taśmy do wyznaczania linii na boisku wraz z kotwami i gumowymi pierścieniami; instalacja pięciostanowiskowego stojaka rowerowego; 3) modernizacja hali sportowej - docieplenie budynku pełnowymiarowej hali sportowej (wymiary budynku 46,75 mx 26,28 m, wymiary głównego pomieszczenia hali 19,27 m x 37,75 m), remont podłogi areny, inne prace remontowe (schody zewnętrzne, rynny i rury spustowe, wymiana drzwi zewnętrznych etc.), malowanie pomieszczenia hali, wymiana lamp oświetleniowych, zakup wyposażenia hali - wyposażenie siłowni, w tym atlas wielofunkcyjny, bieżnia oraz wyposażenie gimnastyczne (kozły, materace gimnastyczne); 4) modernizacja małego boiska wielofunkcyjnego (trawiastego) - nowa płyta boiska o wymiarach 30,0 x 62,0 m (pole gry 26,0 x56,0 m), nowe bramki 5x2m oraz piłkochwyty nad bramkami. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ, w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących Załącznik nr 8 do SIWZ oraz w przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. 6. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: 1) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, dostawy dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy niezbędnych mediów, w tym: energii elektrycznej, wody, itp. oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, 2) oznakowania terenu budowy, 3) poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 4) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót, 5) przygotowania i montażu tablic informacyjnych na każdym modernizowanym obiekcie zgodnie z wytycznymi zawartymi w załączniku nr 10 do SIWZ, 6) poniesienia kosztów wywozu nadmiaru ziemi w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego, 7) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg gminnych) w toku realizacji przedmiotu zamówienia - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, 8) pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty i zniszczenie plonów, 9) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, 10) pokrycia kosztów odtworzenia nawierzchni dróg,, 11) zapewnienia i pokrycia kosztów obsługi geodezyjnej przed rozpoczęciem robót a także bieżącą inwentaryzację powykonawczą, 12) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 13) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, 14) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 15) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 16) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 7. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy. 8. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SIWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.
II.4) Główny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zwarta do dnia 21.12.2018 r., a następnie wydłużona aneksami do dnia 15.07.2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: "Modernizacja infrastruktury sportowej służącej klubom sportowym w Mieście i Gminie Chodecz" |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
10/07/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Zakład Remontowo-Budowlany Marek Pawlak ,
mpawlak1@op.pl ,
Uklejnica 28 ,
87-851,
Boniewo, kraj/woj.
kujawsko - pomorskie
Usługi Remontowo-Wykończeniowe "Lux-Bud" Łukasz Tyde ,
,
,
,
, kraj/woj.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
23/05/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy dodatkowych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji zadania, Wykonawca pismem z dnia 10.04.2019 r. zgłosił Zamawiającemu, że w trakcie realizacji niniejszego zamówienia dotyczącego modernizacji stadionu miejskiego w Chodczu w zakresie remontu budynku socjalnego zlokalizowanego na jego terenie, wynikła konieczność wykonania gruntownego remontu tego budynku a nie tylko jego odświeżenia. W trakcie dokonanych okrywek okazało się, że stan istniejący zarówno ścian, sufitów jak i posadzek jest w stanie tragicznym. Wymaga całkowitego zerwania tynków i położenia nowych - samo malowanie nie wystarczy. Ponadto, konieczne jest wykonanie nowego pokrycia dachowego, gdyż obecne jest nieszczelne i będzie przyczyną licznych zawilgoceń i przecieków w trakcie opadów deszczu, co z kolei doprowadzi do "zniszczenia" i powstania uszkodzeń wewnątrz wyremontowanego budynku. Biorąc powyższe pod uwagę, konieczne jest wykonanie gruntownego remontu budynku socjalnego zlokalizowanego na terenie Stadionu Miejskiego w Chodczu.
Jednocześnie poinformował, że w trakcie realizacji prac związanych z modernizacją budynku hali sportowej w Chodczu przez członka konsorcjum - Łukasza Tyde, również pojawiła się konieczność wykonania robót dodatkowych w następującym zakresie: wykonanie docieplenia łącznika hali sportowej 98 m2 wraz z wymianą orynnowania 30mb,
o wykonanie pomieszczenia technicznego (murowanie ścian oraz wstawienie drzwi),
o skuwanie oraz skrobanie nieprzywierających tynków cementowych oraz wykonanie wyprawy tynkarskiej na hali oraz w pomieszczeniach szatni 180 m2,
o wykonanie tynku mozaikowego w ciągach komunikacyjnych oraz na klatce schodowej 200 m2,
o wykonanie bruzdowania w ścianach do przewodów głośnikowych oraz kamer wraz z montażem instalacji 200mb,
o montaż narożników ochronnych z PCV w ciągach komunikacyjnych oraz na trybunie hali sportowej zapobiegających uszkodzeniom tynków podczas gier zespołowych 80mb.
Dodatkowo, Zamawiający zleca Wykonawcy wykonanie robót dodatkowych w zakresie
wykonania ogrodzenia boiska do beachsoccera z posianiem trawy.
Dla osiągnięcia oczekiwanych efektów użytkowych przez Zamawiającego oraz dla zapewnienia odpowiedniej funkcjonalności i trwałości obiektów sportowych, konieczne jest wykonanie ww. robót dodatkowych.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Konsekwencją wykonania zgłaszanych robót będzie zrealizowanie zamierzenia podstawowego zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego oraz uzyskanie właściwych wartości technicznych i użytkowych robót. Koszt robót dodatkowych ustalono na podstawie kosztorysu robót dodatkowych przedstawionych przez Wykonawcę dnia 10.04.2019 r. oraz dnia 17.04.2019 r. w wysokości 204 230,00 zł brutto.
Koszt ten jest niższy niż skalkulował Projektant w swoim kosztorysie robót dodatkowych opracowanym na zlecenie Zamawiającego dnia 11.04.2019 r. dla tego zakresu prac.
Przeprowadzenie robót dodatkowych w zakresie objętym niniejszym protokołem wymaga wydłużenia terminu realizacji całej inwestycji. W związku z tym, termin zakończenia robót określony w umowie podstawowej zostaje wydłużony do dnia 15.07.2019 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik",w tym budowa placu zabaw,obiekt. małej architek.,remont bud. szat.-sanitarn.,remont 2 boisk szkol.,zagospod. ter. ziel. przy SP nr 37,ul.Szpitalna nr9 w Łodzi
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 2, ul. K. Pułaskiego 25
- Budowa hali sportowej o wymiarach pola gry 20x40 m przy SP nr 2 w Nowogardzie - zaprojektuj i wybuduj
- Budowa hali sportowej przy CKZiU w Mrągowie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz urządzeniami budowlanymi w ramach zadania: Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji ...
- "Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Cynkowej oraz kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową sprawnościowego placu zabaw przy ul. Jaskółczej w Legnicy"-Powtórka II
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" wraz z budową lodowiska stałego z dodatkową funkcją rolkowo-wrotkarską przy SP 5 w Oświęcimiu
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.