Ogłoszenie z dnia 2020-06-24
Ogłoszenie nr 560111585-N-2020 z dnia 24-06-2020 r.
Czeladź: Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej i deszczowej na działkach: 69/3, 215/41, 215/34, 69/8, 199, 239, 69/1, 163/115, 224, 207/4 k.m. 24, 27 przy ul. Mysłowickiej w Czeladzi etap II
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 579078-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510218388-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzili postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi, ul. Elizy Orzeszkowej 12, 41-253 Czeladź, krajowy numer identyfikacyjny 24090935100000, osoba do kontaktu: Anna Osiewicz nr telefonu: 32 265 26 53, nr faksu: 32 363 26 53
Czeladzkie Wodociągi Sp. z o.o. ul. Będzińska 64, 41-250 Czeladź, krajowy numer identyfikacyjny: 24073606300000, osoba do kontaktu: Katarzyna zięba, nr telefonu: 32 269 89 60, nr faksu: 32 269 89 68
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi, Krajowy numer identyfikacyjny 24090935100000,
ul. ul. Elizy Orzeszkowej
12,
41-253
Czeladź, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
032 265 26 53, e-mail
sekretariat-mzgk@mzgk.czeladz.pl, faks
032 363 26 53.
Adres strony internetowej (url): www.mzgk.czeladz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej i deszczowej na działkach: 69/3, 215/41, 215/34, 69/8, 199, 239, 69/1, 163/115, 224, 207/4 k.m. 24, 27 przy ul. Mysłowickiej w Czeladzi etap II
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/19/Rb/MZGK/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: "Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej i deszczowej na działkach: 69/3, 215/41, 215/34, 69/8, 199, 239, 69/1, 163/115, 224, 207/4 k.m. 24, 27 przy ul. Mysłowickiej w Czeladzi etap II". Przedmiotowe roboty budowlane polegają na budowie sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz budowie sieci wodociągowej na odcinku od włączenia do istniejącej kanalizacji miejskiej usytuowanej w zieleńcu wzdłuż ulicy Nowopogońskiej do ulicy Mysłowickiej w Czeladzi wraz z przekroczeniem ulicy. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: - budowa sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC śr. 200 mm - 332,2 m - budowa sieci kanalizacji deszczowej z rur PVC śr. 400 mm - 306,8 m - budowa sieci wodociągowej PE fi125 mm - 110 mb 3.2. W zakresie Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Czeladzi jest budowa kanalizacji deszczowej, natomiast w zakresie Czeladzkich Wodociągów Sp. z o.o. jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz budowa sieci wodociągowej. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ - Dokumentacja, na który składa się: - Dokumentacja projektowa, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, - Przedmiary robót. 3.3. Wymagania dotyczące zatrudnienia: 3.3.1. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający określa, iż wszelkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia na terenie budowy, mają być wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy kierownika budowy, kierowników robót, dostawców materiałów budowlanych oraz innych osób, w stosunku do których Wykonawca wykaże, że czynności przez nich realizowane nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040.). 3.3.2. W związku z powyższym Wykonawca przed rozpoczęciem wykonywania przedmiotu umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu oświadczenie wystawione odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę o zatrudnieniu pracowników, o których mowa w pkt. 3.3.1. na podstawie stosunku pracy. 3.3.3. Zamawiający na każdym etapie prac uprawniony jest do kontrolowania, czy osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia na terenie budowy pozostają w stosunku pracy z Wykonawcą lub podwykonawcami. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania na podstawie stosunku pracy ww. osób i przedłożyć niezwłocznie do wglądu kopie umów o pracę, o które zawnioskuje Zamawiający lub kopie druku ZUS RCA. Wykonawca przedstawiając dokumenty powinien przekazać je w sposób nie naruszający przepisów dot. ochrony danych osobowych (tj. dokumenty powinny mieć odpowiednio zakryte, wymazane dane, które nie są niezbędne do potwierdzenia formy zatrudnienia np. w zakresie adresu osoby fizycznej itp.). 3.3.4. W razie powzięcia wątpliwości co do prawdziwości informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 3.3.2., Zamawiający uprawniony jest do wystąpienia do Państwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o przeprowadzenie kontroli w zakresie prawidłowości podstawy zatrudnienia pracownika.
II.4) Główny kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV:
45231300-8,
45233253-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 29 listopada 2019
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
25/05/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana z dnia 14.05.2020 r. na podstawie § 11 ust. 1 pkt 8 i § 13 umowy poprzez wprowadzenie do zakresu jej wykonania robót zamiennych Przejścia przez ul. Mysłowicką kan. sanit. należy wykonać metodą wykop. z rozbiórką nawierzchni asfalt. z odtworz. nawierzchni na odcinku od S5 - S5' i od S8 - S9 - zamiennie zamiast przewiertu. Przejścia przez ul. Mysłowicką kan. deszcz. należy wykonać metodą wykop. z rozbiórką naw. asfalt. z odtworzeniem nawierzchni na odcinku od D5 - Distn.i D7 - Distn. - zamiennie zamiast przewiertu, zwiększ. wart. robót w zakr. kan. deszcz. o kwotę 1 709,72 zł netto oraz w zakresie kan. sanit. o kwotę 6 761,60 zł netto, zmiana z dnia 30.04.2020 r. § 11 ust. 1 pkt 5 umowy - zmiana terminu realizacji zamówienia do dnia 31.05.2020 r., zmiana z dnia 20.12.2019 r. par. 11 ust. 1 pkt 5 i 7 umowy - zmiana terminu do dnia 30.04.2020 r., zmiana z dnia 29.11.2019 r. zmiana terminu do dnia 20.12.2019 r. zmiana z dnia 20.12.2019 r. zmioana terminu do dnia 30.04.2020 r.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zmiana z dnia 25.05.2020 r. - roboty dodatkowe w zakresie kanalizacji deszczowej wyszczególnione w protokole konieczności nr 3/2020 z dnia 05.05.2020 r. polegające na wykonaniu mechanicznego odspojenia skał w wykopach i przekopach oraz wykonaniu robót ziemnych koparkami zgodnie z kosztorysem stanowiącym Załącznik nr 1 do protokołu konieczności nr 3/2020 z dnia 05.05.2020 r. - na kwotę 13 810,77 zł netto roboty dodatkowe w zakresie kanalizacji sanitarnej wyszczególnione w protokole konieczności nr 3/2020 z dnia 05.05.2020 r. wykonaniu mechanicznego odspojenia skał w wykopach i przekopach zgodnie z kosztorysem stanowiącym Załącznik nr 2 do protokołu konieczności nr 3/2020 z dnia 05.05.2020 r. - na kwotę 7 499,34 zł netto
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
zmiana z dnia 23.03.2020 r. zmiana nieistotna polegająca na zmianie przedstawiciela Zamawiającego w zakresie nadzoru nad realizacją zamówienia w zakresie kanalizacji deszczowej,
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
zmiana z dnia 28.05.2020 r. - podwyższenie wynagrodzenia w zakresie kanalizacji deszczowej określonego w § 3 ust. 1 pkt 1 umowy o kwotę netto 39 150,25 zł tj. 48 154,81 zł brutto, podwyższenie wynagrodzenia w zakresie kanalizacji sanitarnej i wodociągu określonego w § 3 ust. 1 pkt 2 umowy o kwotę netto 13 858,64 zł tj. 17 005,54 zł brutto, zmiana z dnia 02.04.2020 r. - roboty dodatkowe w zakresie kanalizacji deszczowej wykonanie zabudowy kaskady na studni włączeniowej, karczowanie, rozebranie ogrodzeń, rozebraniu obrzeży i nawierzchni z kostki bet. na podsypce z odtworzeniem na kwotę 6 967,36 zł netto,roboty dodatkowe w zakresie kanalizacji sanitarnej wykonanie zabudowy studni kanalizacyjnej z kaskadą, karczowaniu krzewów i samosiejek, rozebraniu ogrodzeń, rozebraniu obrzeży i nawierzchni z kostki bet. na podsypce na kwotę 8 742,36 zł netto,
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
art. 144 ust. 1 pkt 2 - roboty dodatkowe stały się niezbędne do wykonania z uwagi na zmianę trasy projektowanej kanalizacji deszczowej i sanitarnej z uwagi na kolizję z istniejącymi drzewami, kablami energetycznymi i słupami oświetleniowymi zgodnie z zamienną dokumentacją projektową, art. 144 ust. 1 pkt 6 zmiana z dnia 28.05.2020 r. - przekroczenia z tytułu powykonawczego rozliczenia robót, art. 144 ust. 1 pkt 1 oraz § 11 ust. 1 pkt 8 i § 13 umowy - W trakcie wykonywania robót kanalizacji sanitarnej stwierdzono brak możliwości wykonania przewiertów pod ul. Mysłowicką ze względu na bezpośrednie położenie w stosunku do w/w ulicy istniejących studni kanalizacyjnych z poprzedniego etapu budowy oraz istnienie innego uzbrojenia podziemnego terenu (brak miejsca na wykonanie komory nadawczej i odbiorczej dla wykonania przewiertu, również pojawienie się w wykopach skały uniemożliwiałoby wykonanie przewiertu, art. 144 ust. 1 pkt 5 oraz § 11 ust. 1 pkt 5 umowy - konieczność wykonania robót zamiennych przekop zamiast przewiertu i uzyskanie w tym zakresie uzgodnienia z Powiatowym Zarządem Dróg, art. 144 ust. 1 pkt 6 zmiana z dnia 02.04.2020 r. - Zabudowa studni z kaskadą niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania i eksploatacji sieci kanalizacyjnej, w trakcie wykonywania wykopu dla wykonania obu kanalizacji w gruncie pochodzenia antropogenicznego w.w grunt nasypowy na wysokich skarpach przy głębokich wykopach obsypując się stanowił zagrożenie i konieczne było usunięcie gęsto rosnących krzewów i samosiejek nie podlegających ochronie, bezpośrednie sąsiedztwo ogrodzeń ogródków przydomowych z wykonywanym wykopem doprowadziłoby w trakcie robót do zniszczenia przedmiotowych ogrodzeń, stąd decyzja o ich rozebraniu na czas prowadzenia robót, również chodniki, które kolidują z trasą kanalizacji musiały zostać rozebrane na czas prowadzenia robót związanych z wykopami i montażem rur oraz studni, zmiana art. 144 ust. 1 pkt 1 oraz par. 11 ust. 1 pkt 5 umowy zmiana z dnia 29.11.2020 r. oraz zmiana z dnia 20.12.2020 r. z art. 144 ust. 1 pkt 1 oraz par. 11 ust. 1 pkt 5 i 7 umowy - z uwagi na kolizje i wykonanie projektu zamiennego, zmianę trasy oraz konieczność wykonania robót w temperaturach dodatnich
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
- Zakup samochodu na potrzeby Zagłębiowskiego Szpitala Klicznicznego
- "Posiłki dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi na 2025r"
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.