eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa artykułów do dezynfekcji dla Szpitala Nowowiejskiego.



Ogłoszenie z dnia 2020-06-25

Ogłoszenie nr 560112469-N-2020 z dnia 25-06-2020 r.

Warszawa: Dostawa artykułów do dezynfekcji dla Szpitala Nowowiejskiego.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 623902-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540255767-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510016182-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 29807000000000, ul. ul. Nowowiejska 27, 00-665 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 8252031 w. 355, 356, e-mail zamowienia-publiczne@wp.pl, faks 022 8252031 w. 355.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalnowowiejski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa artykułów do dezynfekcji dla Szpitala Nowowiejskiego.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

21/DZP/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów do dezynfekcji dla Szpitala Nowowiejskiego z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 27, 00-665 Warszawa. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 pakietów (części): Pakiet 1: Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji rąk, Pakiet 2: Dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni, Pakiet 3: Dostawa preparatów do dezynfekcji i mycia, Pakiet 4: Dostawa preparatów do dezynfekcji narzędzi i sprzętu, Pakiet 5: Dostawa preparatów do dekontaminacji skóry, Pakiet 6: Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji rąk. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolnie wybrany pakiet lub pakiety, przy czym oferta musi dotyczyć wszystkich pozycji wyszczególnionych w wybranym pakiecie. 4. Szczegółowe warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określone są w formularzu cenowym - opisie przedmiotu zamówienia, zawierającym minimalne wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2A - 2F do SIWZ) oraz w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 5. Oferowane i dostarczone artykuły do dezynfekcji muszą spełniać minimalne wymagania nie gorsze niż określone w formularzu cenowym - opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2A - 2F do SIWZ. 6. Na artykuły będące przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości. 7. Dostawy artykułów do dezynfekcji będą odbywały się sukcesywnie w godz. 9:00 - 14:00, zgodnie z zamówieniem Zamawiającego złożonym za pośrednictwem faksu lub e-mailem. 8. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zamawiany asortyment do miejsca realizacji dostawy, w terminie zgodnym ze zobowiązaniem Wykonawcy określonym w ofercie, nie dłuższym niż 4 dni robocze od dnia złożenia zamówienia. Przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 9. Dostawy artykułów do dezynfekcji będą realizowane na własny koszt i ryzyko Wykonawcy (niezależnie od wielkości dostawy). 10. Zamawiający będzie zamawiał artykuły do dezynfekcji zgodnie z rzeczywistym zapotrzebowaniem. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całego asortymentu wskazanego w ofercie Wykonawcy. 12. Zamawiający w obrębie jednej pozycji wymaga zaproponowania jednego preparatu. 13. Zamawiający wymaga, aby preparaty do mycia i dezynfekcji rąk pochodziły od jednego producenta - gwarancja pełnej kompatybilności (dotyczy produktów oferowanych w obrębie danego pakietu). 14. Zamawiający wymaga, aby aktywność roztworu roboczego po przygotowaniu wynosiła co najmniej 24 godziny. 15. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia, podpisania i zamieszczenia w ofercie formularza cenowego - opisu przedmiotu zamówienia dla wybranego lub wybranych pakietów zgodnych w treści z załącznikiem nr 2A - 2F do SIWZ. W/w formularz będzie stanowił załącznik nr 2 do umowy zawartej z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 16. Artykuły do dezynfekcji muszą: a) być fabrycznie nowe z terminem ważności wyraźnie oznaczonym, nie krótszym niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego, b) być wolne od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych, c) być przeznaczone do stosowania w obszarze medycznym i posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu na rynku polskim. Na opakowaniu zbiorczym musi znajdować się opis w języku polskim: etykieta i instrukcje używania w języku polskim, d) spełniać warunki wymienione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określone w załączniku nr 2A - 2F do SIWZ, e) oznakowane i posiadać: czytelną datę ważności, numer serii, datę produkcji (na każdym opakowaniu). 17. Jeżeli w dokumentacji niniejszego postępowania pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty - pod rygorem odrzucenia oferty. 18. Jeżeli w dokumentacji niniejszego postępowania wskazano jakiekolwiek normy, atesty lub certyfikaty, Wykonawca może powołać się na normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne, w szczególności wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


II.4) Główny kod CPV: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot umowy od dnia 14 stycznia 2020 r. do dnia 22 lutego 2021 r. lub do wyczerpania kwoty umowy, w zależności od tego które zdarzenie nastąpi jako pierwsze

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet 1: Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji rąk.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 14/01/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Medilab Sp. z o.o., , ul. Wysockiego 6c, 03-371, Warszawa, kraj/woj. Polska

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 58420.00 Pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
05/06/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Dokonano zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w ten sposób że: 1) strony ustaliły iż do dnia zawarcia niniejszego aneksu Zamawiający wydatkował w ramach realizacji umowy kwotę w wysokości 22 181,06 zł brutto, 2) pozostała kwota do wykorzystania w ramach umowy wynosi 44 656,54 zł brutto. 3) Zamawiający dokonał waloryzacji cen jednostkowych w ramach kwoty o której mowa w pkt 2 przyjmując podwyższenie cen jednostkowych o 9%. Wartość Umowy przez cały okres jej obowiązywania nie może przekroczyć kwoty 61 906,76 zł netto (słownie: sześćdziesiąt jeden tysięcy dziewięćset sześć złotych 76/100), 70 799,88 zł brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy siedemset dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy 88/100), w tym należny podatek od towarów i usług.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Działając na podstawie art. 15r, który został dodany przez art. 1 pkt 14 ustawy z dnia 31 marca 2020 r. (Dz.U.2020.568) zmieniającej ustawę z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych z dniem 31 marca 2020 r. po złożonym przez Wykonawcę wniosku z dnia 29.04.2020 r. dotyczącym zmiany wynagrodzenia Wykonawcy o 9% i uznaniu w/w wniosku przez Zamawiającego za zasadny z uwagi na: 1) wystąpienie epidemii COVID-19, uznanej przez WHO za pandemię, 2) wprowadzenie w dniu 20.03.2020 r. stanu epidemii na obszarze całego kraju i wprowadzonymi obostrzeniami, które to zdarzenia spełniają przesłanki siły wyższej z uwagi na to, że: - mamy do czynienia z ze zdarzeniem nadzwyczajnym (jak również nadzwyczajnymi konsekwencjami tego zdarzenia); - zdarzenie to można uznać w danym układzie okoliczności za niemożliwe do przewidzenia (w obiektywny sposób nie można było przewidzieć pojawienia się takiej pandemii oraz jej rozmiarów); - ze względu na moc oddziaływania tego zdarzenia nie było przed skutkami tego zdarzenia skutecznej obrony (w chwili jego pojawienia się) 3) wykazanym przez Wykonawcę wpływem w/w okoliczności na realizację umowy poprzez: a) ograniczenie podaży wyrobów medycznych, w tym środków dezynfekcyjnych oraz myjących i środków ochrony indywidualnej, w związku z kilkukrotnie zwiększonym popytem, b) wzrost cen zakupu asortymentu dostarczanego do Zamawiającego (podwyżka cen importera), c) znaczący wzrost kursu euro o 6% w porównaniu do kursu z końca lutego 2020 r.,

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmianie ulega umowa nr 21a/DZP/2019 z dnia 14.01.2019 r. w zakresie części (pakietu) nr 1.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.