eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej w celu zapewnienia dostawy wody do MOP-u Zbójecka Góra oraz do gospodarstw, które w wyniku prowadzonych robót przy budowie drogi krajowej S7 utraciły wodę w studniach kopanych



Ogłoszenie z dnia 2020-06-30

Ogłoszenie nr 560115915-N-2020 z dnia 30-06-2020 r.

Kraków: Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej w celu zapewnienia dostawy wody do MOP-u Zbójecka Góra oraz do gospodarstw, które w wyniku prowadzonych robót przy budowie drogi krajowej S7 utraciły wodę w studniach kopanych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563403-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510167265-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa - Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, prowadzący postępowanie Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 17511575000750, ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 12 4172500; +48 12 4172511; +48 12 4114359, e-mail sekretariat_krakow@gddkia.gov.pl, faks 124 110 118.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej w celu zapewnienia dostawy wody do MOP-u Zbójecka Góra oraz do gospodarstw, które w wyniku prowadzonych robót przy budowie drogi krajowej S7 utraciły wodę w studniach kopanych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

O.KR.D-3.2411.13.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie w szczególności do: a)opracowania dokumentacji projektowej w zakresie zgodnym z wymaganiami określonymi w Programie funkcjonalno-użytkowym wraz ze wszystkimi opracowaniami projektowymi i uzgodnieniami koniecznymi do wykonania tej dokumentacji, b)uzyskania wymaganych prawem decyzji administracyjnych, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do wykonania robót budowlanych objętych niniejszą umową, c)sprawowania nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji wykonawczej, d)wykonania robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego, a także przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy.


II.4) Główny kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV:

45232100-3,

71320000-7,

71330000-0,

45300000-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
10 miesiecy od podpisania umowy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
09/06/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zwiększenie terminu wykonania zamówienia o 165 dni

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Po przystąpieniu Wykonawcy do wykonania mapy do celów projektowych i do prac geodezyjnych stwierdzono: - otrzymanie od PODGiK niewłaściwej ewidencji gruntów, która nie uwzględniała podziałów dokonanych w drodze uzyskania Decyzji ZRID dla budowy Drogi Ekspresowej S7 - co spowodowało ponowne projektowanie. - opracowując projekt na skorygowanych już mapach zauważono rozbieżności w przebiegu granic obrębów i działek Skawa i Rabka Zdrój (wykazana na podstawie obowiązujących map ewidencyjnych - analogowa mapa obrębu Skawa oraz numeryczna dla obrębu Rabka Zdrój), w wyniku których zauważono nakładanie się części działek z obu obrębów na mapie do celów projektowych. Wobec braku możliwości urzędowego ustalenia granic obrębów oraz z uwagi na czas jaki jest potrzebny na przeprowadzenie takiej procedury (szacowanej na minimum 1 rok) , zdecydowano przeprojektować sieć wodociągową tak, aby w jak najmniejszym zakresie przebiegała przez teren nachodzących na siebie obrębów. Powyższa okoliczność wstrzymywała kontrole i proces wydania klauzuli mapy do celów projektowych do momentu ustalenia sposobu załatwienia powyższej sprawy. - urząd w trakcie kontroli mapy zażądał wniesienia inwentaryzacji powykonawczej elementów, które były realizowane w trakcie wykonania mapy. Na materiałach pobranych z PODGiK nie mogło ich być ponieważ fizycznie nie były jeszcze wykonane i nie została wykonana dla nich inwentaryzacja geodezyjna. Kontrola taka jest okolicznością niezależną, której nie dało się przewidzieć oraz nie wynika z winy żadnej ze stron umowy. - ujawnienie się właściciela działki, na której miał być zbiornik wyrównawczy. W dniu 20.02.2020 r. ujawnił się właściciel działki nr 5610 , która w zasobach geodezyjnych pobranych z PODGiK widniała jako dz.ew. nr. 1120/3 (własność GDDKiA). Koniecznym zatem stało się uzyskanie zgody tego właściciela na sprzedaż działki, bądź znalezienie nowej lokalizacji zbiornika wyrównawczego, a w ślad za tym korekty wniosku o wydanie decyzji ULICP poprzez ograniczenie jej zakresu do etapu I i II. Natomiast dla etapu III koniecznym staje się wystąpienie z nowym wnioskiem o wydanie decyzji ULICP uwzględniającym ewentualną nową lokalizacją zbiornika i niezbędną w tej sytuacji korektę trasy, bądź wykup terenu od właściciela działki . Sytuacja, w której materiały geodezyjne znajdujące się w zasobach PODGiK są nieprawidłowe oraz że zawierają błędy jest okolicznością, której nie dało się przewidzieć i nie wynika ona z winy żadnej ze stron umowy. Działając w zaufaniu do instytucji publicznych strony zakładały, że materiały tam się znajdujące są aktualne i poprawne, a sytuacja, w której mapy nie odpowiadają rzeczywistości nie jest powszechna. Należy wziąć pod uwagę, że powyższe okoliczności niezależne od Wykonawcy występowały w znacznej części jako współistniejące , wobec czego całkowite opóźnienie spowoduje wydłużenie procesu projektowania a następnie realizacji etapu I i II o 165 dni kalendarzowych. Jest to związane w szczególności z pozyskaniem zaklauzulowanej mapy do celów projektowych dopiero w dniu 23.03.2020r., zamiast zakładanego w Harmonogramie terminu 09.10.2019r. Niniejsza zmiana umowy jest wyłącznie zmianą terminową i nie zwiększa wartości umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.