eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NaruszewoPrzebudowa remizy OSP w Strzembowie w celu adaptacji na świetlicę wiejską.



Ogłoszenie z dnia 2020-06-30

Ogłoszenie nr 560115983-N-2020 z dnia 30-06-2020 r.

Naruszewo: Przebudowa remizy OSP w Strzembowie w celu adaptacji na świetlicę wiejską.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Zadanie pn. "Przebudowa remizy OSP w Strzembowie w celu adaptacji na świetlicę wiejską" realizowane jest w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 633425-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510015359-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Naruszewo, Krajowy numer identyfikacyjny 13037827800000, ul. Naruszewo , 09-152 Naruszewo, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 23 663 10 51, e-mail ugnaruszewo@vip.wp.pl, faks 23 663 10 51 wew. 34.
Adres strony internetowej (url): www.ugnaruszewo.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa remizy OSP w Strzembowie w celu adaptacji na świetlicę wiejską.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RSG.271.6.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa remizy OSP w Strzembowie w celu adaptacji na świetlicę wiejską". Inwestycja będzie realizowana na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi 54/1 oraz 56/1, położonych w obrębie Strzembowo, jednostka ewidencyjna Naruszewo. 2. Opis ogólny obiektu: Budynek remizy OSP w Strzembowie to budynek wolnostojący, parterowy, bez podpiwniczenia z poddaszem nieużytkowym. Został wykonany w technologii tradycyjnej. Konstrukcję nośną budynku stanowią ściany murowane i wylewany monolitycznie strop żelbetowy. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne wykonane są z bloczków wapienno - piaskowych. Ściany działowe w poziomie przyziemia wykonano jako jednowarstwowe z cegły wapiennej lub z bloczków gazobetonowych. Posadowienie bezpośrednie na betonowych ławach fundamentowych. Konstrukcja nośna dwutraktowa, układ ścian nośnych podłużny. Konstrukcja dachu tradycyjna drewniana, pokrycie dachu płytami azbestowo - cementowymi (eternitem). Demontażu pokrycia eternitowego należy dokonać zgodnie z wytycznymi dokumentacji projektowej oraz zgonie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest. 3. Przeznaczenie budynku: Celem przebudowy istniejącego budynku remizy OSP jest adaptacja na świetlicę wiejską. Obiekt będzie funkcjonował przez cały rok. W budynku znajduje się sala główna świetlicowa wraz z zapleczem kuchennym. W budynku zaprojektowane zostały pomieszczenia higieniczno - sanitarne (WC damski, WC męski z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych). W budynku znajduje się również garaż z dostępem z zewnątrz oraz pomieszczenie gospodarcze. 4. Zestawienie powierzchni i kubatury: a) powierzchnia zabudowy: 330, 70 m2, b) powierzchnia użytkowa: 274, 55 m2, c) kubatura: 1 700, 00 m3, d) wysokość budynku: 8, 29 m, e) długość budynku: 23, 40 m, f) szerokość: 15, 81 m. 5. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje: a) wymianę pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę: wzmocnienie istniejącej konstrukcji dachu, montaż nowego pokrycia dachowego (wraz z niezbędną podkonstrukcją, tj. łaty, kontrłaty), wykonanie nowego komina, b) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej: montaż nowych okien PVC (uchylne w kolorze dwustronnie białym, wyposażone w system mikrowentylacji montowanej w ramach okiennych), drzwi wejściowych (stalowe lub z PCV systemowe) i bramy garażowej (segmentowa, otwierana do góry, wyposażona w drzwi wejściowe, naświetla oraz mechanizm podnoszenia ręczny i automatyczny), wymiana parapetów zewnętrznych (blacha powlekana poliestrem), c) termomodernizację budynku (ocieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem oraz ocieplenie stropu wełną mineralną; docieplenie ścian należy wykonać metodą "lekką - mokrą"), wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych za pomocą metody "lekkiej - mokrej" (płyty styropianowe przyklejane do ścian i zabezpieczone cienkowarstwowym tynkiem mineralnym), wykonanie ocieplenia fundamentów płytami styropianowymi do głębokości 0,6 m poniżej poziomu terenu, d) docieplenie stropu wełną mineralną, e) budowę instalacji zbiornikowej na gaz płynny ze zbiornikiem naziemnym o pojemności 2 700 l wraz z wewnętrzną instalacją gazową, instalacją centralnego ogrzewania oraz kotłownią, wykonanie wewnętrznych instalacji c.o. i c.w.u, f) budowę zbiornika bezodpływowego na ścieki o pojemności 10 m3, g) przebudowę budynku w zakresie nowego układu pomieszczeń, wykonanie nowych ścianek wewnętrznych z płyt g-k, ogólny remont pomieszczeń, h) wymianę rynien i rur spustowych, i) wykonanie instalacji odgromowej, j) wykonanie instalacji wentylacyjnej, k) wymiana punktów oświetleniowych na energooszczędne, montaż oświetlenia awaryjno - ewakuacyjnego, l) wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej, m) powiększenie tarasu wejściowego, wykonanie rampy dla niepełnosprawnych, 6. Planowane roboty rozbiórkowe: a) wykucie nowych otworów drzwiowych w istniejących ścianach, b) rozebranie istniejących ścian działowych w płyt g-k, c) rozebranie części tarasu betonowego pod rampę dla osób niepełnosprawnych, d) usunięcie istniejących obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, e) usunięcie parapetów zewnętrznych, f) częściowa rozbiórka betonowych schodów wejściowych, g) rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego, h) usunięcie stolarki okiennej, drzwiowej oraz bramy garażowej, i) wykucie istniejącej rury kanalizacyjnej, j) usunięcie istniejącego szamba. 7. Wykonawca zobowiązany jest przygotować komplet dokumentów niezbędnych do pozyskania stosownych decyzji Urzędu Dozoru Technicznego zezwalających na eksploatację zamontowanych urządzeń. 8. Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określają projekty budowlano - wykonawcze w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót (w branży: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz przedmiar obejmujący część remizy OSP) oraz informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 9. Wykonawca zapewni kompleksową obsługę geodezyjną wykonywanych robót przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującą wytyczenie oraz inwentaryzację powykonawczą. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zamontowania w widocznym miejscu zrealizowanej inwestycji tablicy informującej o dofinansowaniu realizacji zadania ze środków Województwa Mazowieckiego zgodnie z zapisami Księgi wizualizacji znaku Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020, opublikowanej na stronie internetowej ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz z uwzględnieniem zasad określonych przez LGD i zamieszczonych na jej stronie internetowej. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji projekt graficzny tablicy. 11. W przypadku wystąpienia kolizji z urządzeniami melioracji wodnych szczegółowych, w tym konieczności ich przebudowy, należy uzyskać niezbędne dokumenty zezwalające na prowadzenie prac od odpowiednich organów. Kserokopię dokumentów należy dołączyć do dokumentacji odbiorowej. Prace należy prowadzić pod nadzorem właściwej terenowo jednostki. Z wykonanej naprawy należy sporządzić dokumentację fotograficzną, załączyć do dokumentów odbiorowych z opisem i określeniem jego lokalizacji. 12. W przypadku konieczności dokonania wycinki drzew, karp i krzewów kolidujących z projektowaną inwestycją, Wykonawca będzie zobowiązany do ich usunięcia w ilości niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia i zagospodarowania we własnym zakresie. 13. Zamawiający, do użytku własnego, zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy powykonawczego zestawienia kosztów i ewentualnie innych zestawień powykonawczych, rzeczowo - finansowych, wymaganych np. przez instytucję dofinansowującą realizację zadania, w tym kosztorysu powykonawczego podpisanego przez Wykonawcę i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 14. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na zrealizowany przedmiot zamówienia - na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane materiały. 15. Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia, muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy o wyrobach budowlanych oraz ustawy Prawo budowlane. 16. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu, także w dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne ("lub równoważne" - art. 29 ust. 3 ustawy Pzp). Dotyczą one wszystkich elementów opisu przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu, które są wymagane od Wykonawcy. Podobna zasada obowiązuje w przypadkach, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji, Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających parametry tych materiałów. Zamawiający za produkt równoważny uważa produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem wskazanym w dokumentacji projektowej, ale posiada nie gorsze lub lepsze do tego produktu cechy i parametry. 17. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę w ofercie, a następnie zastosowanie w robotach budowlanych, innych materiałów niż podane w dokumentacji projektowej i STWiORB, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych, niż określone w ww. dokumentach. Wszelkie materiały określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Użyte w dokumentacji przetargowej nazwy materiałów nie są obowiązujące i należy przyjąć, iż stanowią wskazania/propozycje i mają na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. 18. Wykonawcy proponuje się sprawdzenie miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny czynników koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wizja na terenie robót nie będzie organizowana przez Zamawiającego. 19. Warunki realizacji robót: a) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ, projektem umowy, projektami budowlanymi, przedmiarami robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót, wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi, stosując się do poleceń Inspektora nadzoru inwestorskiego. b) Wykonawca przed wbudowaniem materiałów, zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi nadzoru dokumentów, potwierdzających parametry tych materiałów w celu dokonania kontroli. c) Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych. d) Wykonawca ma obowiązek przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji, zgodny z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Prace należy zorganizować w taki sposób, aby nie narażać mieszkańców na niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót. Teren robót przed rozpoczęciem realizacji prac, należy trwale oznakować i zabezpieczyć w celu zapewnienia bezpieczeństwa. 20. Zamawiający posiada Decyzję nr 560/2017 z dn. 31.10.2017 r. wydaną przez Starostę Płońskiego (znak sprawy: AB.6740.480.2017) na przebudowę budynku remizy OSP w Strzembowie oraz zarejestrowany w Starostwie Powiatowym w Płońsku dziennik budowy. 21. W gestii Zamawiającego pozostaje zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o zamierzonym terminie rozpoczęcia oraz zakończenia robót budowlanych. 22. Wymagania Zamawiającego wynikające z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1) Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę oraz Podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie przebudowy remizy OSP w Strzembowie w celu adaptacji na świetlicę wiejską, w tym w szczególności: a) wykonanie robót ogólnobudowlanych wewnętrznych i na zewnątrz budynku, w tym. m.in. ? wymianę pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę ? wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, ? termomodernizację budynku, ? przebudowę budynku w zakresie nowego układu pomieszczeń, b) wykonanie instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych, c) wykonanie instalacji elektrycznych, d) inne fizyczne prace związane bezpośrednio z realizacją zamówienia rozumiane jako wykonywanie czynności wymagających ruchu oraz wysiłku, również obejmujące posługiwanie się określonymi narzędziami lub urządzeniami. Pojęcie pracy fizycznej nie obejmuje wykonywania czynności administracyjno - biurowych. 2) Wymóg nie dotyczy czynności wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. 3) Zamawiający nie określa, jaka liczba osób po stronie Wykonawcy, będzie brała udział w realizacji zamówienia. 4) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 1). Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogu i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia ww. wymogu, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania prac. 5) W trakcie realizacji zamówienia na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: a) dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, b) datę złożenia oświadczenia, c) wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę d) wskazanie liczby tych osób, e) imion i nazwisk tych osób, f) rodzaj umowy o pracę, g) wymiar etatu, h) datę zawarcia umowy, i) podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. Osoby wskazane w oświadczeniu muszą brać udział w realizacji zamówienia. Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest do bieżącej aktualizacji ww. wykazu - Wykonawca przedstawia Zamawiającemu zaktualizowany wykaz niezwłocznie, nie później niż w ciągu 5 dni roboczych po zmianie osób ujętych w wykazie. 6) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do złożonych oświadczeń, o których mowa w ww. punkcie Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopii umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 7) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów (oświadczeń lub kopii umowy/umów) w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. 8) W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45111200-0,

45111300-1,

45261210-9,

45421000-4,

45410000-4,

45431000-7,

45443000-4,

45442100-8,

45332000-3,

45333000-0,

45310000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dn. 30.06.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: "Przebudowa remizy OSP w Strzembowie w celu adaptacji na świetlicę wiejską".
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 16/01/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Lider konsorcjum: Comfort-Therm Łukasz Krawczyk, , Wróblewo - Osiedle 11/17 , 09-152, Naruszewo , kraj/woj. mazowieckie

Partner konsorcjum: Comfort-Therm Spółka z o.o. , , ul. Piaskowa 9B, 09-100, Płońsk , kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 442638.02 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/06/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Wykonanie zamiennych i dodatkowych robót budowlanych przez dotychczasowego wykonawcę, nieobjętych zamówieniem podstawowym, które stały się niezbędne dla prawidłowej realizacji zadania. Protokół konieczności z dn. 03.06.2020 r. potwierdza zakres i uzasadnienie faktyczne konieczności wykonania przedmiotowych robót: 1. Zaniechanie remontu drewnianej podłogi w sali świetlicowej oraz wykonanie nowej podłogi z płytek z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej. 2. Zmniejszenie wielkości okien w garażu. 3. Zmiana pokrycia ścian kominów - wykonanie tynku elewacyjnego zamiast płytek klinkierowych. 4. Zaniechanie wykonania podłogi w garażu z płytek z kamieni sztucznych na rzecz ułożenia płytek na ścianach w kuchni i w sanitariatach w części świetlicowej budynku. 5. Wykonanie robót dodatkowych w branży elektrycznej. Za wykonanie dodatkowych robót budowlanych Strony ustaliły wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości: 58 303, 54 zł brutto.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przyczyną dokonania zmian w umowie jest wystąpienie podczas realizacji zadania robót zaniechanych, zamiennych oraz dodatkowych zgodnie z Protokołem konieczności z dn. 03.06.2020 r., które są niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia określonego w umowie podstawowej.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W dn. 03.06.2020 r. został podpisany Aneks nr RSG.272.6.1.2019 do umowy nr RSG.272.6.2019 z dn. 16.01.2020 r. Strony dokonały zmiany umowy w sposób następujący: §2 ust. 5 lit. n) otrzymał brzmienie: "wykonanie zamiennych oraz dodatkowych robót budowlanych zgodnie z Protokołem konieczności z dn. 03.06.2020 r.", w §6 umowy dodano ust. 1a: "Za wykonanie dodatkowych robót budowlanych, określonych w §2 ust. 5 lit. n), Strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości: 58 303, 54 zł brutto. W §6 umowy dodano ust. 5a: "Rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie dodatkowych robót budowlanych nastąpi fakturą końcową - po zrealizowaniu zakresu zamówienia określonego w §2 ust. 5 lit. n) płatną po protokolarnym bezusterkowym odbiorze końcowym robót i złożeniu przez Wykonawcę faktury płatnej w terminie 30 dni przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze."

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.