Ogłoszenie z dnia 2020-07-02
Ogłoszenie nr 560118154-N-2020 z dnia 02-07-2020 r.
Warszawa: Budowa Budynku Edukacji Wczesnoszkolnej wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 65 przy ul. Mścisławskiej 1 poprzez realizację nowego obiektu szkolnego"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 522532-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540055099-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510080802-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz, Krajowy numer identyfikacyjny 01525966300186,
ul. Słowackiego
6/8,
01-627
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
224438878, e-mail
Zoliborz.WZP@um.warszawa.pl, faks
224439004.
Adres strony internetowej (url): http://www.zoliborz.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Budynku Edukacji Wczesnoszkolnej wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 65 przy ul. Mścisławskiej 1 poprzez realizację nowego obiektu szkolnego"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):UD-XVIII-WZP.271.9.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zadania stanowi budowa obiektu z przygotowaniem dokumentacji powykonawczej, pozytywnym odbiorem robót przez gestorów mediów (oraz uzyskaniem decyzji na użytkowanie obiektu). W skład zadania wchodzi: budowa budynku szkolnego z instalacjami i zagospodarowaniem terenu, w tym: o rozbiórka budynku gospodarczego, o budowa przyłączy: wodociągowego, kanalizacyjnego, elektrycznego i teletechnicznego, o budowa oświetlenia zewnętrznego, o wykonanie ciągów jezdnych, pieszych oraz miejsc parkingowych i parkingu dla rowerów, o wykonanie dróg wewnętrznych i zjazdu, o budowa placu zabaw dla dzieci, o budowa ogrodzenia, o zieleń, o ponadto: przebudowa do nowych funkcji trzech budynków dawnej Stacji Pomp Kanałowych tj. pompowni, studni zbiorczej i stróżówki wpisanych do Gminnej Ewidencji Zabytków, o adaptacja pomieszczenia przechowalni jaj na zmywalnię w kuchni głównej w starym budynku szkoły. Zaprojektowano budynek niski, z dachem płaskim/szedowym, przeznaczony na szkołę dla 225 dzieci i dla 20 osób personelu. W budynku zaprojektowano m.in. pomieszczenia zaplecza kuchennego typu cateringowego tj. świetlicę-aneks jadalny, rozdzielnię posiłków i zmywalnię. Budynek będzie wyposażony w dźwig osobowy.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45112700-2,
45112710-5,
45233253-7,
45342000-6,
45310000-3,
45314200-3,
45330000-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji zamówienia wynikający z umowy nr ŻOL/WIR/C/V/P1/23/14/2019-2020/209 z dnia 24.04.2019 r. i Aneksu nr 2/2020 z dnia 25.06.2020 r.: 31.07.2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Budowa Budynku Edukacji Wczesnoszkolnej wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 65 przy ul. Mścisławskiej 1 poprzez realizację nowego obiektu szkolnego" | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
24/04/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Łukasz Wasilewski HELSEN s.c.,
,
ul. Trylogii 2/16,
01-982,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
DOM-BUD Oleksandr Drozda HELSEN s.c.,
,
ul. Strumykowa 23/30,
01-982,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
25/06/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana dotyczy terminu wykonania zamówienia.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W dniu 06.05.2020 r. Wykonawca HELSEN Spółka Cywilna, z siedzibą w Warszawie przy ul. Trylogii 2/16 realizujący umowę na budowę budynku edukacji wczesnoszkolnej wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa Szkoły Podstawowej Nr 65 przy ul. Mścisławskiej 1 poprzez realizację nowego obiektu szkolnego", wystąpił o przesunięcie terminu realizacji przedmiotu umowy o 45 dni tj. do dnia 15.08.2020 r.
W dniu 14.05.2020 r. Zamawiający wystąpił do Wykonawcy o dostarczenie dokumentacji potwierdzającej przyczyny opóźnienia robót. W dniu 20.05.2020 r. Wykonawca dostarczył dokumenty potwierdzające przyczyny opóźnienia robót a w dniu 22.05.2020 r. uzupełnił ww dokumenty dosyłając oświadczenie nt. stanu osobowego na budowie w miesiącach marcu, kwietniu oraz do 19 maja.
W przesłanych dokumentach Wykonawca przedstawia przyczyny opóźnienia robót wynikające z pandemii wirusa SARS-CoV-2 m.in.:
- opóźnienia wynikające z braku dostaw elementów ogrodzenia balustrad zewnętrznych i wewnętrznych. Wykonawca przedstawił dokumenty w których dostawca informuje o niemożliwości dotrzymania umówionych terminów z powodu zaburzenia ciągu dostaw i zaszła konieczność przesunięcia terminów dostawy,
- opóźnienia wynikające z wyjazdu pracowników zagranicznych (Ukraina) w obawie przed zakażeniem, co spowodowało zmniejszenie stanu pracowników na budowie. Wykonawca nie był w stanie zatrudnić na ich miejsce wykwalifikowanych fachowców,
- opóźnienia wynikające z powolniejszego działania instytucji odpowiedzialnych za odbiory techniczne takich jak MPWiK oraz Veolia s.a. W okresie pandemii instytucje te nie dotrzymywały swoich terminów działania wynikających z przepisów. Powodowało to dezorganizację pracy na budowie i niemożność zakończenia wybranych fragmentów budowy,
- Wykonawca przedstawił oświadczenie o stanie osobowym na budowie. W miesiącach marcu, kwietniu oraz do 19 maja stan ten wynosił średnio 5,6 osoby dziennie, natomiast przed ogłoszeniem pandemii 15 osób. Przedstawiciele Zamawiającego kontrolujący budowę potwierdzają ten stan rzeczy.
Po rozpatrzeniu i przeanalizowaniu przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających przyczyny opóźnienia oraz potwierdzenia stanu realizacji przedstawionego przez Wykonawcę zarówno przez nadzór inwestorski jak i przedstawicieli Zamawiającego na budowie zachodzą przesłanki do przedłużenia terminu realizacji. Uznano, że optymalnym okresem przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy jest 31 dni tj. do 31.07.2020 r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.