Ogłoszenie z dnia 2020-07-03
Ogłoszenie nr 560119247-N-2020 z dnia 03-07-2020 r.
Słupca: Remont oraz modernizacja kotłowni i budynku Urzędu Gminy Słupca
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 588626-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510213522-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Słupca, Krajowy numer identyfikacyjny 31101942100000,
ul. ul. Sienkiewicza
16,
62-400
Słupca, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
632 743 676, e-mail
sekretariat@gmina.slupca.pl, faks
632 743 676.
Adres strony internetowej (url): www.gminaslupca.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.bip.gminaslupca.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont oraz modernizacja kotłowni i budynku Urzędu Gminy Słupca
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IP.271.3.11.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: a) przebudowę kotłowni centralnego ogrzewania wraz z rozbiórką części komina, wymianą stolarki drzwiowej i remoncie pomieszczenia z dostosowaniem do nowej instalacji, b) zmianę sposobu użytkowania pomieszczenia gospodarczego na serwerownię, c) budowę schodów terenowych i pochylni dla niepełnosprawnych przed wejściem głównym, d) budowę schodów terenowych wejścia gospodarczego, e) wymianę stolarki drzwiowej wejścia głównego, f) budowę zadaszenia szklanego (pergoli) w strefie wejścia głównego, g) montaż elementów komunikacji wizualnej (pylon informacyjny wolnostojący) i baner informacyjny na elewacji, h) budowę instalacji gazowej, i) termomodernizację obiektu, w tym wykonanie izolacji ścian i dachu, j) podwyższenie i wyrównanie attyki i kominów budynku w związku z dociepleniem obiektu, k) wykonanie odwodnienia dachu i obórek attyki. 2) UWAGA! Wykonawca ujmie także w kosztach ogólnych: a) organizację, oznakowanie, zagospodarowanie i likwidację placu budowy, b) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu, c) próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika, d) zebranie odpadów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania (w tym koszt recyklingu materiałów z rozbiórki, czy składowania odpadów na wysypisku śmieci), e) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. 3) Wszystkie użyte materiały na budowie, przed wykorzystaniem do remontu, bądź zamontowaniem mają być wcześniej przedstawione do zaakceptowania przez Inspektora nadzoru inwestorskiego. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 5) Minimalny wymagany przez zamawiającego okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, zabudowane materiały wynosi 60 miesięcy i będzie biegł od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. Zasady gwarancji zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 9 do SIWZ. 6) Wymagany przez zamawiającego okres rękojmi za wady określonej zgodnie z Kodeksem cywilnym wynosi 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru technicznego robót budowlanych - końcowego. 7) Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować, jako niezobowiązujące propozycje projektanta (służące prawidłowemu zrozumieniu projektu). 8) Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych, oraz odpowiadającym normom obowiązującym w danych zakresie, ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny: - winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, - winny być kompatybilne z pozostałymi urządzenia, aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważne materiały, elementy, urządzenia itp. należy wykazać w kosztorysie ofertowym. 9) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważne materiały, elementy, urządzenia itp. należy wykazać w kosztorysie ofertowym. 10) Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum dwóch osób wykonujących bezpośrednio roboty budowlane przy realizacji przedmiotu zamówienia, a realizacja tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45200000-9,
45262700-8,
45300000-0,
45310000-3,
45320000-6,
45330000-9,
45450000-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od 08-10-2019 do 2020-05-30
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/06/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana terminu wykonania umowy z 30.06.2020 r. na 31.07.2020 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wstrzymanie dostaw materiałów budowlanych spowodowane sytuacją epidemiologiczną związaną z COVID-19.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający na podstawie Ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych w myśl art. 15 r ust. 4 punkt 1) w uzgodnieniu z Wykonawcą dokonał zmiany terminu obowiązywania umowy.
INNE PRZETARGI Z SŁUPCY
- Dostawy pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Gmina Słupca stawiana przedszkolaków! Poprawa jakości edukacji w ośrodkach wychowania przedszkolnego"
- Dostawa środków dezynfekcyjnych.
więcej: przetargi w Słupcy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola na żłobek gminny
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej hamowni atmosferycznej w budynku "N"
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.