Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2020-07-08
Ogłoszenie nr 560122543-N-2020 z dnia 08-07-2020 r.
Łódź: Zarządzanie projektem pn. "Modernizacja budynków "B", "D", "E" i pomieszczeń wraz z dziedzińcem Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi" w zakresie doradztwa prawnego i doradztwa finansowego
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: "Modernizacja budynków "B", "D", "E" i pomieszczeń wraz z dziedzińcem Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi" w zakresie doradztwa prawnego i doradztwa finansowego, POIS.08.01.00-00-0084/17-00
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 508704-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500062010-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Archeologiczne i Etnograficzne w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 27763500000000,
ul. Pl. Wolności
14,
91-415
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 632 84 40, e-mail
jakub.knop@maie.lodz.pl, faks
42 632 97 14.
Adres strony internetowej (url): http://www.maie.lodz.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zarządzanie projektem pn. "Modernizacja budynków "B", "D", "E" i pomieszczeń wraz z dziedzińcem Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi" w zakresie doradztwa prawnego i doradztwa finansowego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DZS.271.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie projektem pn. "Modernizacja budynków "B", "D", "E" i pomieszczeń wraz z dziedzińcem Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi" w zakresie doradztwa prawnego i doradztwa finansowego. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: część 1 dotyczy zarządzania projektem w zakresie prawnym Część 2 dotyczy zarządzania projektem w zakresie ekonomiczno-finansowym
II.4) Główny kod CPV: 79111000-5
Dodatkowe kody CPV:
72224000-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
zęść 1 19.03.2018 - 30.06.2020 część 2 01.03.2018 - 30.06.2020
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: doradztwo finansowe |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
01/07/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
PHIN Inwestycje Sp. z o.o.,
,
ul. Częstochowska 63,
93-121,
Łódź, kraj/woj.
śląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/06/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Wydłużenie okresu realizacji zamówienia do dnia 31.12.2020r. wraz z zwiększeniem wynagrodzenie o 13800 zł. netto
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana umowy nastąpiła na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w związku z faktem, że zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; Zamawiający uzyskał z Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego zgodę na wydłużenie okresu realizacji projektu i przesunięcie terminu zakończenia rzeczowego i finansowego projektu do dnia 31.12.2020 r. Konieczność wydłużenia tego terminu została spowodowania zmianą terminu realizacji robót budowlanych i ustaleniem go na dzień 01.06.2020r. Dodatkowo w okresie od dnia 14 marca 2020 roku zaistniała utrzymująca się do chwili obecnej tzw. siła wyższa w postaci rozprzestrzeniania się pandemii koronawirusa SARS-CoV-2 wywołującego chorobę COVID-19, czego bezpośrednim skutkiem stało się wprowadzenie na całym terytorium Polski w dniu 14 marca 2020 roku przez władze krajowe stanu zagrożenia epidemicznego, zastąpionego następnie wprowadzonym w dniu 20 marca 2020 roku, a obowiązującym nadal ( z niemożliwą do przewidzenia datą jego odwołania ) stanem epidemii. Powyższa sytuacja powoduje znaczne zwolnienie realizacji procesu inwestycyjnego i jest niezależna od stron umowy zawartej na realizację robót budowlanych. Zamawiający przewiduje, że w związku z sytuacją epidemiczną konieczne będzie dalsze wydłużenie terminu realizacji robót budowlanych. Ponadto w trakcie realizacji projektu napotkano na trudności z wyborem wykonawcy zadania pn. Zakup sprzętu i wyposażenia dla budynków B, D i E Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi. Pierwszy raz postępowanie zostało wszczęte w dniu 11.12.2019r. W postępowaniu tym zostały złożone 3 oferty. Ceny złożonych ofert przewyższały możliwości finansowe zamawiającego, co spowodowało konieczność unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający niezwłocznie wszczął drugie postępowanie, które ponownie zostało unieważnione na podstawie tego samego przepisu. W postępowaniu tym wpłynęło 5 ofert. Tylko jedna ze złożonych ofert zawierała cenę mieszczącą się w możliwościach finansowych Zamawiającego. Jednocześnie oferta ta zawierała cenę niższą o więcej niż 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, co zobligowało Zamawiającego do zbadania czy oferta nie zawiera ceny rażąco niskiej. Zmawiający zwrócił się do wykonawcy z wnioskiem o wyjaśnienie sposobu obliczenia ceny, wyznaczając termin na złożenie wyjaśnień na godzinę 11.00 w dniu 18.05.2020r. . Wykonawca wyjaśnień nie udzielił, co spowodowało konieczność odrzucenia jego oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 4 w związku z art. 90 ust. 3 ustawy PZP, oraz unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust. 3, gdyż ceny pozostałych ofert przekraczają kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny żadnej z pozostałych ważnych ofert złożonych w postępowaniu.
Obecnie trwa trzecie postępowanie na wyłonienie wykonawcy dostawy.
Powyższe zdarzenia powodują konieczność wydłużenie okresu świadczenia usług doradztwa prawnego oraz doradztwa ekonomiczno-finansowego dla Projektu do czasu jego zakończenia tj. do końca bieżącego roku. Usługi te są niezbędne celem prawidłowej realizacji Projektu.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- 29/TP/ZP/D/2025 Dostawy testów Combo 6 w 1 oraz testów na obecność Rotawirusów, Adenowirusów i Norowirusów w kale wraz z kontrolą dodatnią i ujemną.
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 14 - 16 maja 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- "Dostawa ryb morskich, słodkowodnych i pokarmu dla ryb akwariowych w roku 2025 "
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Usługi doradztwa informatyczno-prawnego w zakresie IT dla Urzędu Regulacji Energetyki
- Inżynier Kontraktu "w ramach projektu współfinansowanego przez Fundusz Spójności pt. "Sieć kanalizacji sanitarnej dla Miasta i Gminy Sieradz oraz modernizacja stacji wodociągowej w Sieradzu".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.