Ogłoszenie z dnia 2020-07-09
Ogłoszenie nr 560123397-N-2020 z dnia 09-07-2020 r.
Karlino: Modernizacja budynków wspólnot mieszkaniowych w Karlinie II.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn. "Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020. Oś priorytetowa II Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 2.7 Modernizacja energetyczna wielorodzinnych budynków mieszkaniowych", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 619574-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510012478-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Karlińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 33052587900000,
ul. ul. Wojska Polskiego
1,
78-230
Karlino, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
94 311 72 05, e-mail
karlinskietbs@poczta.fm, faks
94 311 72 05.
Adres strony internetowej (url): http://bip.tbs.karlino.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynków wspólnot mieszkaniowych w Karlinie II.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):2/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zamówienie zostało podzielone na zadania częściowe, oznaczone jak następuje: 1) zadanie częściowe nr 1 -modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Okrzei 3-5 w Karlinie; 2) zadanie częściowe nr 2 -modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Szymanowskiego 9 E w Karlinie; 3) zadanie częściowe nr 3 -modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. 4 Marca 3 w Karlinie. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) zadanie częściowe nr 1, w szczególności: wykonanie ocieplenia elewacji budynku, stropu na poddaszu, wymiana pokrycia dachowego, wykonanie instalacji gazowej w budynku z montażem kuchni gazowych i pieców gazowych dwufunkcyjnych w lokalach mieszkalnych, wykonanie nowych instalacji wodnych w lokalach montaż wkładów kominowych, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w lokalach mieszkalnych, a) zadanie częściowe nr 2, w szczególności: wykonanie ocieplenia elewacji budynku, stropodachu (ocieplenie przestrzeni pomiędzy krokwiami), wykonanie pionów na klatce schodowej instalacji ciepłej i zimnej wody oraz centralnego ogrzewania z opomiarowaniem lokali w szachtach, wykonanie instalacji poziomych ciepłej. i zimnej wody oraz c.o. do lokali mieszkalnych z wykonaniem instalacji c.o. w lokalach, a) zadanie częściowe nr 3, w szczególności: wykonanie ocieplenia elewacji budynku, stropodachu pełnego (ocieplenie stropodachu od, zewnątrz tj. od strony pokrycia dachowego), wykonanie pionów i poziomów na klatce schodowej, korytarzu I piętra instalacji ciepłej i zimnej wody oraz centralnego ogrzewania z opomiarowaniem lokali w szachtach, wykonanie instalacji ciepłej i zimnej wody do lokali oraz instalacji c.o. do lokali mieszkalnych z wykonaniem instalacji c.o. w lokalach.
II.4) Główny kod CPV: 45300000-0
Dodatkowe kody CPV:
45310000-3,
45320000-6,
45330000-9,
45331100-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin wykonania przedmiotu umowy: 24.06.2020r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: zadanie częściowe nr 3 - modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. 4 Marca 3 w Karlinie. |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
07/01/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MATEXIM" Hajdner i wspólnicy spółka jawna,
matexim@poczta.onet.pl,
ul. Królowej Jadwigi 4,
78-200,
Białogard, kraj/woj.
zachodniopomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Wartość zawartej umowy wynosi 626488,07zł brutto.
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/06/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy z dnia 24.06.2020r. na dzień 3.07.2020r.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy z dnia 24.06.2020r. na dzień 3.07.2020r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Działając zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1843), w związku z art. 15r ust. 1 i ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 31 marca 2020r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2020r. poz. 568), z powodu wystąpienia okoliczności, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć tj. wystąpienia pandemii wirusa COVID-19 i ogłoszeniem w dniu 20.03.2020r. na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii, oraz zgodnie z §16 pkt 6 lit. d zawartej umowy, gdzie zamawiający przewiduje możliwość zmian terminu wykonania zamówienia, w szczególności, w przypadku uzasadnionych przyczyn technicznych lub technologicznych, na wniosek wykonawcy, strony postanowiły dokonać zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy do dnia 3.07.2020r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wykonawca w dniu 15.06.2020r. złożył wniosek o konieczności wprowadzenia zmian do umowy, dotyczący zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, w związku m.in. z obostrzeniami w zakresie życia publicznego oraz przedłużonym okresem grzewczym.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach. Sala gimnastyczna z zapleczem, inne pomieszczenia wraz z pracami towarzyszącymi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.