Ogłoszenie z dnia 2020-07-10
Ogłoszenie nr 560124213-N-2020 z dnia 10-07-2020 r.
Szczucin: Dowóz uczniów z terenu gminy Szczucin do specjalistycznych placówek dydaktyczno - wychowawczych w okresie od 02 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r. wraz z odwozem
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 625928-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510011206-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Wspólnych w Szczucinie, Krajowy numer identyfikacyjny 36502805600000,
ul. Piłsudskiego
7,
33-230
Szczucin, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
(14)6435139, e-mail
gzoszczucin@o2.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.gzo.lh.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uczniów z terenu gminy Szczucin do specjalistycznych placówek dydaktyczno - wychowawczych w okresie od 02 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r. wraz z odwozem
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest : Dowóz uczniów z terenu gminy Szczucin do specjalistycznych placówek dydaktyczno - wychowawczych w okresie od 02 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r. wraz z odwozem. Dowóz dzieci będzie realizowany w dni nauki szkolnej zgodnie z kalendarzem roku szkolnego ustalonym przez MEN z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych i letnich oraz innych dni wolnych od nauki, natomiast do ORW w dni pracy tych placówek. Ilość dowożonych dzieci ( 17 ): 1. Do Ośrodka Rewalidacyjno - Wychowawczego w Pniu - 4 osoby w tym: - z miejscowości Szczucin 4 osoby 2. Do Niepublicznej Szkoły Przysposabiającej do Pracy w Pniu - 3 osoby w tym: - z miejscowości Brzezówka 1 osoba - z miejscowości Słupiec 1 osoba - z miejscowości Łęka Szczucińska 1 osoba 3. Do Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno - Wychowawczego w Kupieninie - 6 osób w tym: - z miejscowości Szczucin 2 osoby - z miejscowości Borki 1 osoba - z miejscowości Słupiec 2 osoby - z miejscowości Dąbrowica 1 osoba 4. Do Niepublicznej Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy w Kupieninie - 4 osoby w tym: - z miejscowości Szczucin 2 osoby - z miejscowości Borki 1 osoba - z miejscowości Łęka Szczucińska 1 osoba Do Niepublicznej Szkoły Przysposabiającej do Pracy w Pniu i Niepublicznej Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy w Kupieninie uczniowie są dowożeni: 1. od 2 stycznia 2020 r. do 26 czerwca 2020 r. 2. od 1 września 2020 r. do 22 grudnia 2020 r. Do Ośrodka Rewalidacyjno - Wychowawczego w Pniu i Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno - Wychowawczego w Kupieninie uczniowie są dowożeni: * od 2 stycznia 2020 r. do 31 lipca 2020 r. * od 1 września 2020 r. do 31 grudnia 2020 r. Z uwagi na specyficzny charakter przedmiotu zamówienia (niemożność przewidzenia dokładnej liczby dzieci do przewozu przez cały okres realizacji zamówienia), Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby dzieci dowożonych, rozkładu jazdy oraz tras przejazdu w czasie trwania umowy. W związku z powyższym Wykonawca dostosuje bądź wykorzysta dodatkowy środek transportu dla zabezpieczenia dowozu dzieci. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia (usługi) (art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp). tj. dowóz uczniów do specjalistycznych placówek dydaktyczno - wychowawczych Opiekę nad uczniami zapewnia Wykonawca. Wykonawca bierze odpowiedzialność za bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usługi dowozu. Trasę, godziny dowozu i odwozu Wykonawca uzgodni z dyrektorem Centrum Usług Wspólnych w Szczucinie. Zamawiający wymaga aby usługa dowozu realizowana była bezpośrednio z i do miejsca zamieszkania ucznia. Godziny realizowania usługi: NSPdP, ORW w Kupieninie: dowóz do placówek w godz. 7:40 - 7:50 , rozpoczęcie odwozu po godz. 14:00; ORW i NSPdP w Pniu: dowóz do placówki w godz. 7:50 - 8:00, rozpoczęcie odwozu po godz 14:00; Zamawiający informuje, że istnieje możliwość zaistnienia konieczności dowozu ucznia/uczniów do placówki: Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Dulczy Małej. W takim przypadku, w ramach aneksu do umowy Wykonawca będzie wykonywał kurs po trasie uzgodnionej z Zamawiającym. Zamawiający wymaga aby dowóz odbywał się sprawnymi technicznie środkami transportu przystosowanymi do przewozu uczniów niepełnosprawnych tj. wyposażonymi w rampę lub windę umożliwiającą wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do pojazdu oraz w pasy bezpieczeństwa, w ilościach niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. W okresie jesienno - zimowym środki transportu dowożące dzieci będą ogrzewane oraz wyposażone w łańcuchy na koła. Ilość miejsc siedzących w pojazdach wyszczególnionych w ofercie musi być zgodna z zapisem w ich dowodach rejestracyjnych. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 11 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. W związku z tym Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia tj. kierowców i opiekunów. Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się Wykonawcę do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. b) Wykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia, o którym mowa w podpunkcie a) oraz dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób tj. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy (powyżej w punkcie a)) (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018.1000 z późn. zm.) (tj. w szczególności2 bez adresów, nr PESEL pracowników) lecz z podaniem imion i nazwisk osób, które świadczyć będą czynności na rzecz Zamawiającego. Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018.1000 z późn. zm.) lecz z podaniem imion i nazwisk osób, które świadczyć będą czynności na rzecz Zamawiającego. e) W przypadku zmiany sposobu zatrudnienia osób realizujących przedmiot zamówienia wskazanych w ofercie, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy. f) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w podpunktach a), b), c), d) wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę w wysokości 100 zł za każdy rozpoczęty dzień zwłoki liczonej od terminu wyznaczonego przez Zamawiającego na ich przedłożenie Zamawiającemu. g) W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia, określone przez Wykonawcę w ofercie.
II.4) Główny kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
02.01.2020 - 31.12.2020
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: - | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
23/12/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Firma Produkcyjno - Usługowo-Handlowa Janusz Kapinos,
,
Słupiec 328,
33-230,
Szczucin, kraj/woj.
Polska
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/06/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana zakresu świadczenia usługi przez Wykonawcę, spowodowana okolicznościami związanymi z wystąpieniem COVID-19 i odpowiadająca jej zmiana wynagrodzenia, która nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca zwrócił się z prośbą do Zamawiającego o zastosowanie art. 15r ust. 4 pkt 3) ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych ( Dz.U.2020.374 z późn. zm.), ponieważ okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19 wpływają na należyte wykonanie umowy, Na podstawie prośby i argumentów Wykonawcy Zamawiający uznał za zasadne konieczność wprowadzenia zmian do przedmiotowej umowy. W związku z powyższym strony zgodnie postanowiły wprowadzić zmiany do umowy zawartej w dniu 23 grudnia 2019r. w celu wykonania usługi obejmującej "Dowóz uczniów z terenu gminy Szczucin do specjalistycznych placówek dydaktyczno - wychowawczych w okresie od 02 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r. wraz z odwozem" poprzez zmianę zakresu świadczenia usługi przez Wykonawcę i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia, w okresie od dnia 01 lipca 2020r. do dnia 31 lipca 2020r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie organizacji transportu dla osób niepełnosprawnych z terenu gminy Barczewo do Środowiskowego Domu Samopomocy oraz na Warsztaty Terapii Zajęciowej
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych spełniających obowiązek szkolny zamieszkałych na terenie Gminy Dukla z domu do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczym w Rymanowie oraz z Ośrodka do domu
- "Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 4 w Łęcznej w okresie od 02 stycznia 2025 roku do 26 czerwca 2025 roku"
- "Usługa cateringu dla oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi im. Twórców Polskiej Miedzi w Jędrzychowie"
- Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów niepełnosprawnych z Gminy Bystrzyca Kłodzka do placówek oświatowych w 2025 r.
- Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Suszcu oraz uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych w 2025 roku
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.