Ogłoszenie z dnia 2020-07-10
Ogłoszenie nr 560125154-N-2020 z dnia 10-07-2020 r.
Ryglice: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Bistuszowej o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 503354-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540021247-N-2020, 540029918-N-2020, 540032660-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510069667-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Ryglic, Krajowy numer identyfikacyjny 54758900000000,
ul. ul. Rynek
9,
33-160
Ryglice, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
146 541 035, e-mail
inwest_ryglice@poczta.onet.pl, faks
146 541 054.
Adres strony internetowej (url): www.ryglice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Bistuszowej o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.1.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Określenie przedmiotu zamówienia: - uwzględniając modyfikację z dnia 24.02.2020 r.: Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: "Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Bistuszowej o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej". Adres inwestycji: Bistuszowa, dz. ewid. nr 197, obręb Bistuszowa, Gmina Ryglice. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Szkoły Podstawowej w Bistuszowej o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej wraz z wewnętrznymi instalacjami: wodociągową, kanalizacji sanitarnej, gazową wraz z kotłownią, wentylacji mechanicznej, elektryczną wraz z zagospodarowaniem terenu obejmującym: komunikacje pieszą, murki oporowe, zewnętrzne instalacje kanalizacji sanitarnej i opadowej, przełożenie i budowę przyłącza wodociągowego oraz likwidacją istniejącej studni głębinowej. Przedmiotem zamówienia j.w., jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych objętych następującą dokumentacją projektową a) Projekt budowlany rozbudowy Szkoły Podstawowej w Bistuszowej o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej (...) - TOM I, opracowany przez Architektura Pasywna Pyszczek i Stelmach sp. j., ul. Szlak 65, 31-153 Kraków, grudzień 2017 r. b) Projekt budowlany rozbudowy Szkoły Podstawowej w Bistuszowej o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej (...) - TOM IIA, opracowany przez Architektura Pasywna Pyszczek i Stelmach sp. j., ul. Szlak 65, 31-153 Kraków, grudzień 2017 r. c) Projekt budowlany rozbudowy Szkoły Podstawowej w Bistuszowej o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej (...) - TOM IIB, opracowany przez Architektura Pasywna Pyszczek i Stelmach sp. j., ul. Szlak 65, 31-153 Kraków, grudzień 2017 r. d) Projekt budowlany rozbudowy Szkoły Podstawowej w Bistuszowej o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej (...) - TOM IIC, opracowany przez Architektura Pasywna Pyszczek i Stelmach sp. j., ul. Szlak 65, 31-153 Kraków, grudzień 2017 r. wraz z erratami: Erratą do Projektu budowlanego na rozbudowę Szkoły Podstawowej w Bistuszowej o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej (...)-projekt instalacji wentylacji mechanicznej oraz Erratą do Projektu budowlanego na rozbudowę Szkoły Podstawowej w Bistuszowej o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej (...)-projekt instalacji centralnego ogrzewania i kotłowni gazowej, opracowanymi przez Architektura Pasywna Pyszczek i Stelmach sp. j., ul. Szlak 65, 31-153 Kraków, styczeń 2020r. e) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla projektu rozbudowy Szkoły Podstawowej w Bistuszowej o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej(...), opracowana przez Architektura Pasywna Pyszczek i Stelmach sp. j., ul. Szlak 65, 31-153 Kraków, grudzień 2017 r. f) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla projektu rozbudowy Szkoły Podstawowej w Bistuszowej o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej(...) - instancje elektryczne, opracowana przez Architektura Pasywna Pyszczek i Stelmach sp. j., ul. Szlak 65, 31-153 Kraków, grudzień 2017 r. g) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla projektu rozbudowy Szkoły Podstawowej w Bistuszowej o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej (...) - instancja wentylacji mechanicznej, opracowana przez Architektura Pasywna Pyszczek i Stelmach sp. j., ul. Szlak 65, 31-153 Kraków, grudzień 2017 r. h) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla projektu rozbudowy Szkoły Podstawowej w Bistuszowej o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej (...) - wewnętrzna instalacja gazu, opracowana przez Architektura Pasywna Pyszczek i Stelmach sp. j., ul. Szlak 65, 31-153 Kraków, grudzień 2017 r. i) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla projektu rozbudowy Szkoły Podstawowej w Bistuszowej o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej (...) - instancja centralnego ogrzewania i kotłowania gazowa, opracowana przez Architektura Pasywna Pyszczek i Stelmach sp. j., ul. Szlak 65, 31-153 Kraków, grudzień 2017 r. j) Przedmiar robót na rozbudowę Szkoły Podstawowej w Bistuszowej o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej (...) - roboty budowlane, opracowany przez Architektura Pasywna Pyszczek i Stelmach sp. j., ul. Szlak 65, 31-153 Kraków, 01.03.2018 r. - pomocniczo opisujący przedmiot zamówienia. k) Przedmiar robót na rozbudowę Szkoły Podstawowej w Bistuszowej o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej (...) - instalacje wewnętrzne kanalizacji oraz wody, opracowany przez Architektura Pasywna Pyszczek i Stelmach sp. j., ul. Szlak 65, 31-153 Kraków, 01.03.2018 r. - pomocniczo opisujący przedmiot zamówienia. l) Przedmiar robót na rozbudowę Szkoły Podstawowej w Bistuszowej o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej (...) - instalacje elektryczne i słaboprądowe, opracowany przez P. Zdzisławę Muzyk grudzień 2017 r. - pomocniczo opisujący przedmiot zamówienia. m) Przedmiar robót na rozbudowę Szkoły Podstawowej w Bistuszowej o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej (...) - instalacja centralnego ogrzewania i kotłownia gazowa, opracowany przez Architektura Pasywna Pyszczek i Stelmach sp. j., ul. Szlak 65, 31-153 Kraków, grudzień 2017 r. - pomocniczo opisujący przedmiot zamówienia. n) Przedmiar robót na rozbudowę Szkoły Podstawowej w Bistuszowej o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej (...) - instalacja wewnętrzna gazu, opracowany przez Architektura Pasywna Pyszczek i Stelmach sp. j., ul. Szlak 65, 31-153 Kraków, grudzień 2017 r. - pomocniczo opisujący przedmiot zamówienia. o) Przedmiar robót na rozbudowę Szkoły Podstawowej w Bistuszowej o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej (...) - instalacja wentylacji mechanicznej, opracowany przez Architektura Pasywna Pyszczek i Stelmach sp. j., ul. Szlak 65, 31-153 Kraków, grudzień 2017 r. - pomocniczo opisujący przedmiot zamówienia. p) Przedmiar robót na rozbudowę Szkoły Podstawowej w Bistuszowej o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej (...) - zagospodarowanie terenu, opracowany przez Architektura Pasywna Pyszczek i Stelmach sp. j., ul. Szlak 65, 31-153 Kraków, 01.03.2018 r. - pomocniczo opisujący przedmiot zamówienia. q) Przedmiar robót na rozbudowę Szkoły Podstawowej w Bistuszowej o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej (...) - sieci zewnętrzne kanalizacji sanitarnej, deszczowej, wody, opracowany przez Architektura Pasywna Pyszczek i Stelmach sp. j., ul. Szlak 65, 31-153 Kraków, 01.03.2018 r. - pomocniczo opisujący przedmiot zamówienia. r) Projekt geotechniczny rozbudowy Szkoły Podstawowej w Bistuszowej o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej (...) - opracowany przez Pana Bogusława Kaczora, maj 2017 r. s) Dokumentacja geologiczno-inżynierska dla rozbudowy Szkoły Podstawowej w Bistuszowej o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej (...) - opracowana przez Pana Bogusława Kaczora, maj 2017 r. t) Opinia geotechniczna rozbudowy Szkoły Podstawowej w Bistuszowej o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej (...) - opracowana przez Pana Bogusława Kaczora, maj 2017 r. u) Operat wodno prawny dla rozbudowy Szkoły Podstawowej w Bistuszowej o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej (...) - opracowany przez Architektura Pasywna Pyszczek i Stelmach sp. j., ul. Szlak 65, 31-153 Kraków, grudzień 2017 r. v) Operat wodno prawny - likwidacja urządzenia - dla rozbudowy Szkoły Podstawowej w Bistuszowej o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej (...) - opracowany przez Architektura Pasywna Pyszczek i Stelmach sp. j., ul. Szlak 65, 31-153 Kraków, grudzień 2017 r. w) Instrukcja bezpieczeństwa pożarowego rozbudowy Szkoły Podstawowej w Bistuszowej o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej (...) - opracowany przez Architektura Pasywna Pyszczek i Stelmach sp. j., ul. Szlak 65, 31-153 Kraków, styczeń 2018 r. x) Przedmiar na rozbudowę Szkoły Podstawowej w Bistuszowej o salę sportową (...)- Uzupełnienia do przetargu, opracowany przez Architektura Pasywna Pyszczek i Stelmach sp. j., ul. Szlak 65, 31-153 Kraków, 03.02.2020 r." UWAGI: 1) Inwestycja dotowana jest ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach "Programu sportowa Polska - program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej - Edycja 2019". 2) Zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej na terenie planowanej inwestycji, w celu sporządzenia prawidłowej oferty. 3) Zamówienie należy wykonać wg dokumentacji budowlano-technicznej, tj. projektu budowlanego, Szczegółowych Specyfikacji Technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót oraz zgodnie z wszelkimi normami prawnymi i technicznymi mającymi zastosowanie w budownictwie, przy dochowaniu należytej staranności oraz wg najlepszej, profesjonalnej wiedzy. Wszystkie materiały muszą posiadać: - Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych. - Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. 4) Do dnia odbioru końcowego Wykonawca jest zobowiązany złożyć inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w Starostwie Powiatowym w Tarnowie celem przyjęcia do zasobu. Jednocześnie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowód złożenia inwentaryzacji w Starostwie Powiatowym w Tarnowie celem przyjęcia do zasobu. Niezwłocznie po przyjęciu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej do zasobu Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. Pozostałe wymagania/ informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Termin wykonania wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie: 30.07.2021 r. Przekazanie terenu budowy odbędzie się protokolarnie w obecności przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy oraz Inspektora Nadzoru w terminie 7 dni roboczych od podpisania umowy. Za datę wykonania przedmiotu zamówienia uważa się faktyczną datę zakończenia robót, stwierdzoną w dzienniku budowy przez Kierownika Budowy i Inspektora Nadzoru. 2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu - harmonogram ogólny oraz kosztorys ofertowy, - kosztorys ma charakter poglądowy i nie rodzi skutków prawno - finansowych dla stron, a jedyną ceną wiążącą oferenta jest kwota wpisana w formularzu ofertowym, sporządzona na podstawie dokumentacji przetargowej. 3. Po wykonaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kosztorys powykonawczy, który będzie stanowił element dokumentacji odbiorowej. 4. Za wykonanie przedmiotu zamówienia przewiduje się wynagrodzenie ryczałtowe na podstawie oferty Wykonawcy. Wynagrodzenie to uwzględnia wszystkie roboty, czynności i koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia wraz z uzyskaniem na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. Wynagrodzenie to jest ostateczne, zawiera wszystkie koszty Wykonawcy związane z prawidłową realizacją przedmiotu umowy w szczególności: wszystkie obowiązujące podatki, koszt zabezpieczeń, prac przygotowawczych pomiarowych i porządkowych, koszty utrzymania zaplecza budowy, składowania odpadów, odtworzenia miejsc prowadzonych robót budowlanych do stanu pierwotnego, koszty mediów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, opracowania dokumentacji odbiorowo-rozliczeniowej. 5. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca dokonania wizji w terenie. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane oraz wszelkie inne roboty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego wraz z dostarczeniem Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Zakres prac obejmuje również roboty pomocnicze i towarzyszące oraz inne prace konieczne do wykonania zamówienia nie ujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania ze względu na normy prawne i techniczne mające zastosowanie w budownictwie, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 6 ustawy Pzp. 7. Zamawiający posiada prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę na zakres objęty przedmiotem zamówienia: Decyzję o pozwoleniu na rozbudowę Szkoły Podstawowej o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej (...) nr 357/2018 z dnia 14.03.2018 r., znak: UAB.6740.245.2018.JZ 8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy prowadzenia robót pod nadzorem: a) kierownika budowy posiadającego co najmniej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2014 poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno-budowlanym bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U.2019.1186 t.j. z dnia 2019.06.26) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2018.2272 t.j. z dnia 2018.12.05) oraz art.20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U.2019.1117 t.j. z dnia 2019.06.14) b) kierownika robót budowlanych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2019.1186 t.j. z dnia 2019.06.26) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim Prawem Budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U.2019.1186 t.j. z dnia 2019.06.26) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2018.2272 t.j. z dnia 2018.12.05.) oraz art.20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U.2019.1117 t.j. z dnia 2019.06.14) c) kierownika robót budowlanych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2019.1186 t.j. z dnia 2019.06.26) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim Prawem Budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U.2019.1186 t.j. z dnia 2019.06.26) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2018.2272 t.j. z dnia 2018.12.05.) oraz art.20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U.2019.1117 t.j. z dnia 2019.06.14 d) kierownika robót budowlanych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2019.1186 t.j. z dnia 2019.06.26) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim Prawem Budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U.2019.1186 t.j. z dnia 2019.06.26) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2018.2272 t.j. z dnia 2018.12.05.) oraz art.20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U.2019.1117 t.j. z dnia 2019.06.14). UWAGA: Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy był zatrudniony przy realizacji ww. inwestycji przez cały okres trwania inwestycji, natomiast poszczególni kierownicy robót byli zatrudnieni przez okres trwania prac o charakterze odpowiadającym ich uprawnieniom do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności. Wykonawca jest zobowiązany poinformować na piśmie Zamawiającego o podjęciu działań w ramach realizacji inwestycji przez danego kierownika robót najpóźniej w dniu podjęcia tych działań. W ww. piśmie Wykonawca zobowiązany jest podać dane osobowe kierownika robót i numer uprawnień oraz załączyć kserokopię decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych i zaświadczenia o przynależności do izby samorządu zawodowego. Jednocześnie Zamawiający będzie w analogiczny sposób informował Wykonawcę o podjęciu działań w ramach realizacji inwestycji przez danego inspektora nadzoru inwestorskiego. Koordynatorem działań kierowników robót i osobą do kontaktu będzie Kierownik Budowy. 9. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby wszystkie osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca winien zatrudniać wyżej wymienione osoby na okres co najmniej od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. a) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: - budowa sali sportowej wykonanej w technologii pasywnej wraz z wewnętrznymi instalacjami: wodociągową, kanalizacji sanitarnej, gazową wraz z kotłownią, wentylacji mechanicznej, elektryczną wraz z zagospodarowaniem terenu obejmującym: komunikacje pieszą, murki oporowe, - zewnętrzne instalacje kanalizacji sanitarnej i opadowej, - przełożenie i budowa przyłącza wodociągowego - likwidacja istniejącej studni głębinowej. b) Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób: W celu wykazania okoliczności, o których mowa w lit. a, Wykonawca zobowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób poprzez złożenie Zamawiającemu w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy, oświadczenia, że osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych podczas realizacji przedmiotu umowy zatrudnione są na podstawie umowy o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Oświadczenie to powinno również zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, liczbę pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. Do oświadczenia Wykonawca obowiązany jest dołączyć poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika powinny być możliwe do zidentyfikowania. c) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: - Na żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany będzie składać aktualne oświadczenie, o którym mowa w lit. b w terminie do 5 dni od wezwania. - W przypadku, gdy Zamawiający poweźmie wątpliwości, co do prawdziwości oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w lit. b i c zwróci się z wnioskiem do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli. - Sankcje wskazane są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 10. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) realizacja przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, złożoną ofertą, dokumentacją budowlano-techniczną, Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz aktualnie obowiązującymi normami, polskim prawem budowlanym i innymi obowiązującymi przepisami, 2) wykonanie przedmiotu umowy z materiałów Wykonawcy dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującym prawem, 3) przedkładanie Inspektorowi Nadzoru do akceptacji przed wbudowaniem, a następnie dołączenie do operatu powykonawczego certyfikatów zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną, atesty, deklaracje zgodności lub świadectwa jakościowe każdego używanego na budowie wyrobu lub elementów konstrukcyjnych, 4) zorganizowanie placu budowy, w tym wykonanie ogrodzeń, zabudowań prowizorycznych, niezbędnych zabezpieczeń i wszystkich innych czynności koniecznych do zrealizowania robót. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji przedmiotu umowy, 5) zapewnienie we własnym zakresie korzystania z energii elektrycznej, wody i odprowadzenia ścieków oraz ponoszenie kosztów z tym związanych, 6) współpraca z pracownikami Zamawiającego, w szczególności uczestniczenie w spotkaniach i naradach koordynacyjnych zwoływanych przez Zamawiającego, 7) zawiadomienie Zamawiającego i Inspektora Nadzoru o wadach lub brakach w dokumentacji uniemożliwiających prowadzenie robót lub stwierdzeniu w zastosowanej technologii nieadekwatnych rozwiązań mogących mieć wpływ na funkcjonowanie odtworzonego w kolejnych etapach zamówienia obiektu, w terminie do 3 dni od daty ich stwierdzenia, 8) niezwłoczne pisemne informowanie Zamawiającego o zaistniałych przeszkodach, problemach i trudnościach mogących wpłynąć na wykonanie przedmiotu umowy, w szczególności na jakość wykonywanych robót, 9) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody powstałe na terenie przekazanego placu budowy na zasadach ogólnych, od chwili przekazania placu budowy do odbioru przedmiotu umowy, 10) posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na cały okres realizacji zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2 500 000,00 zł. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest obowiązany okazać dokument, o którym mowa powyżej, potwierdzający posiadanie aktualnego ubezpieczenia, 11) zapewnienie ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, 12) przeprowadzenie wszelkich badań, sprawdzeń i prób związanych z oceną jakości materiałów oraz robót, 13) zapewnienie obsługi geodezyjnej tj. uzyskanie aktualnego posadowienia infrastruktury technicznej, geodezyjne wyznaczenia, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza oraz pomiary realizacyjne w trakcie realizacji robót, 14) wykonanie wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy i innych niezbędnych do wykonania zadania, 15) ręczne wykonanie robót ziemnych w rejonie istniejących urządzeń podziemnych, 16) szczelne szalowanie wykopów w pobliżu elementów istniejącej infrastruktury, 17) realizacja robót z uwzględnieniem wymagań, uwag i zaleceń wynikających z uzgodnień dokumentacji budowlano-technicznej, 18) bieżące prowadzenia dziennika budowy oraz dokumentacji budowy w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami oraz stanem rzeczywistym, 19) zgłoszenie Inspektorowi Nadzoru na piśmie do sprawdzenia i odbioru wykonane roboty ulegające zakryciu bądź zanikające, 20) poinformowanie na piśmie Zamawiającego na bieżąco o problemach i okolicznościach, które mogą wpłynąć na wykonanie przedmiotu umowy, w szczególności na jakość robót lub opóźnienie terminu wykonania robót, 21) zlecenie na koszt własny niezbędnych nadzorów specjalistycznych wynikających z zaleceń dysponentów mediów (energetyka, telekomunikacja, itp.), 22) przygotowanie dokumentacji powykonawczej w pełnym zakresie technicznym i kosztorysowym (wymagane przepisami prawa oświadczenia, atesty, certyfikaty materiałów, deklaracje zgodności), 23) stosowanie się do wytycznych i wymogów Zamawiającego przy sporządzaniu dokumentacji odbiorowej (wytyczne i wymogi wynikające z zasad dofinansowania, których spełnienie jest konieczne celem rozliczenia zadania z instytucją dotującą). 11. Wykonawca robót zobowiązany jest do takiego etapowania i zabezpieczenia robót w uzgodnieniu z Zamawiającym, by minimalizować ich uciążliwość dla mieszkańców korzystających z pobliskiej drogi powiatowej oraz użytkowników Szkoły Podstawowej w Bistuszowej. Prowadzone roboty należy zabezpieczyć i oznakować zgodnie z obowiązującym prawem, minimalizując możliwość powstania jakichkolwiek zagrożeń związanych z ich wykonawstwem. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać i zabezpieczać roboty do odbioru końcowego. Roboty należy prowadzić, etapować i zabezpieczyć tak, by umożliwić bezpieczne użytkowanie budynku Szkoły Podstawowej w Bistuszowej. 12. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa (warunków p-poż., BHP), zapewnienie bezpieczeństwa osób postronnych przebywających na terenie wykonywanych robót, wykonanie i utrzymanie na swój koszt wszystkich osłon, ogrodzeń na terenie robót i w jego otoczeniu, oznakowanie terenu robót oraz jest zobowiązany do naprawienia powstałych szkód i strat. 13. Wykonawca powinien chronić przed uszkodzeniem wykonane przez siebie roboty. 14. Wszelkie straty lub uszkodzenia w robotach i materiałach powstałe w okresie, w którym Wykonawca jest za nie odpowiedzialny, powinien on, niezależnie od tego z jakich przyczyn powstały (włącznie z działaniem siły wyższej) naprawić na własny koszt w taki sposób aby roboty i materiały odpowiadały pod każdym względem wymogom specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej, zasadom wiedzy technicznej i normom. 15. Wykonawca ponosi odpowiedzialność również za szkody i straty w robotach spowodowane przez siebie podczas usuwania wad w okresie gwarancji i rękojmi. 16. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentach dot. przedmiotowej inwestycji, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, Inspektora Nadzoru i autora projektu, który dokona odpowiednich zmian, modyfikacji i poprawek. 17. Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto: przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i sprawdzeń, obsługa geodezyjna całości zadania - wraz z uzyskaniem aktualnego posadowienia infrastruktury technicznej, geodezyjnym wyznaczeniem, pomiarami realizacyjnymi w trakcie wykonywania robót i inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, opracowanie projektu oznakowania i organizacji ruchu, opracowanie dokumentacji powykonawczej, organizacja placu budowy (w tym organizacja ruchu drogowego) i zaplecza budowy, zasilenie w energię elektryczną placu budowy oraz w inne niezbędne media, ubezpieczenie placu budowy, zapewnienie niezbędnych nadzorów specjalistycznych (energetyka, telekomunikacja itp.), opracowanie dokumentacji powykonawczej w pełnym zakresie technicznym i kosztowym, uporządkowanie i przywrócenie terenu w rejonie prowadzonych robót do stanu pierwotnego, uzyskanie na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. 18. Całość badań wymaganych przez normy i przepisy techniczne Wykonawca wykona na własny koszt. 19. Jeżeli Zamawiający zażąda badań, które nie były przewidziane umową, to Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić te badania. Jeżeli w rezultacie przeprowadzenia tych badań okaże się, że zastosowane materiały bądź wykonanie robót jest niezgodne z umową lub normami, to koszty badań dodatkowych obciążą Wykonawcę, zaś, gdy wyniki badań wykażą, że materiały bądź wykonane roboty są zgodne z normami i umową, to koszty tych badań obciążą Zamawiającego. 20. Niezbędne dokumenty odbiorowe do dostarczenia przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: a) Oświadczenie Kierownika budowy - o zgodności i kompletności wykonania robót budowlanych z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami, - o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu robót i terenu sąsiadującego. b) Oświadczenie Wykonawcy lub Kierownika budowy o dostarczeniu wszystkich wymaganych SIWZ dokumentów odbiorowych. c) Protokół odbioru końcowego wykonanych robót. d) Kosztorys powykonawczy. e) Dokumentacja fotograficzna z przebiegu prowadzonych robót i terenu objętego zakresem robót budowlanych przed rozpoczęciem robót (stanu istniejącego), w trakcie robót oraz stanu po zakończeniu robót - w wersji elektronicznej w formacie JPG (kolor, rozdzielczość min. 3,0 Mpix). f) Dokument poświadczający złożenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w Starostwie Powiatowym w Tarnowie celem przyjęcia do zasobu (Geodezyjna dokumentacja powykonawcza wraz z informacją geodety o zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową w zakresie przedmiotu zamówienia, zgodna z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w Polsce i wymogami Wydziału Geodezji, Katastru i Nieruchomości Starostwa Powiatowego w Tarnowie - niezwłocznie po przyjęciu do zasobu), g) Wszystkie przekazane/wypożyczone przez Zamawiającego na czas realizacji robót dokumenty. 21. Rozliczenia finansowe za wykonane roboty będą się odbywały na podstawie: 1) faktur Wykonawcy za wykonane przez siebie i podwykonawców roboty, usługi i dostawy, wystawianych nie częściej niż raz w miesiącu - po kompletnym zrealizowaniu etapu budowy, na podstawie zestawienia wykonanych robót (protokołu odbioru) podpisanego przez obie strony (inspektora nadzoru i kierownika budowy) oraz załączonych niezbędnych kopii faktur i gwarancji. Książka obmiarów będzie prowadzona według obowiązujących zasad, lecz nie będzie podstawą do rozliczenia umowy. 2) faktury końcowej Wykonawcy wystawionej po zakończeniu robót i protokolarnym ich odebraniu przez komisję odbioru końcowego. Zamawiający dopuszcza realizowanie płatności fakturami częściowymi do wysokości 90 % wynagrodzenia umownego, pozostałe 10 % wynagrodzenia umownego po podpisaniu protokołu odbioru końcowego wykonanych robót stanowiących przedmiot zamówienia, podpisanego przez komisję odbioru końcowego.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45212200-8,
45100000-8,
45111200-0,
45212225-9,
45262210-6,
45223500-1,
45262410-8,
45262500-6,
45261000-4,
45261210-9,
45262650-2,
45233222-1,
45233140-2,
45233252-0,
45231300-8,
45233690-9,
45310000-3,
45330000-9,
45331100-7,
45331210-1,
45320000-6,
45333000-0,
45262410-8,
45262420-1,
45262620-3,
45432100-5,
45410000-4,
45421000-4,
45450000-6,
45443000-4,
45431200-9,
45431100-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Data zawarcia umowy:15.04.2020 r. Termin wykonania przedmiotu umowy: do 30.07.2021 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Bistuszowej o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
15/04/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE IMBUD Jerzy i Jarosław Gajdosz Sp. J.,
biuro@imbud.tarnow.pl,
Tarnów, ul. Okrężna 4,
33-100,
Tarnów, kraj/woj.
małopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Szacunkowa Wartość zamówienia bez VAT: 3 266 474,90 zł. Cena wybranej oferty/wartość umowy: 3 238 636,69 zł brutto, bez VAT: 2 633 037, 96 zł.
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/06/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
W powołaniu na art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp zawarto Aneks nr 1 z Wykonawcą do Umowy nr ZP.272.3.2020 zmieniający przedmiotową umowę w zakresie Podwykonawców: skreślono &5 ust. 1 i wprowadzono zmiany w &5 ust. 2: Wykonawca zrealizuje następujący zakres umowy przy udziale Podwykonawców: Wykonanie posadowienia pośredniego fundamentów przez firmę JRW FUNDAMENTY Sp. z o.o. Sp. Komandytowa, ul. Gromadzka 66, 30-719 Kraków
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W powołaniu na art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, w związku z pismem DN/128/2020 z dnia 01.06.2020 r. (data wpływu 02.06.2020 r. ) firmy PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE IMBUD Jerzy i Jarosław Gajdosz Sp. J., 33-100 Tarnów, ul. Okrężna 4, NIP: 873-020-44-00, dot. zmiany umowy o roboty budowlane nr ZP.272.3.2020 z dn. 15.04.2020 w zakresie Podwykonawców zawarto Aneks nr 1.
Na podstawie pisma Wykonawcy z dnia 01.06.2020 r. zawierającego wniosek o zmianę umowy nr ZP.272.3.2020 z dn. 15.04.2020 w zakresie Podwykonawców, w powołaniu na zapisy §11 ust. 1,pkt. 3 zmieniono umowę w zakresie Podwykonawców poprzez dopisanie danych Podwykonawcy, który wykona posadowienia pośredniego fundamentów przez firmę JRW FUNDAMENTY Sp. z o.o. Sp. Komandytowa, ul. Gromadzka 66, 30-719 Kraków. Termin realizacji przedmiotu umowy nie ulega zmianie.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
ANEKS nr 1 zawarto w dniu 15.06.2020 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Wzmocnienie stropu nad pomieszczeniami czytelni i biblioteki w budynku Muzeum Archeologicznego w Poznaniu przy ul. Wodnej
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Budowa elektroen. linii oświet. ulicz. pasadrogi gm.zlokaliz. na dz nr174 i 164/2 w Krzywczy wraz z przezn.do jej zasil. przyłącz nn i podwie. n. opraw oświetl. LED i przewod AsXSn 2x25mm2 w m. Babice
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.