Ogłoszenie z dnia 2020-07-22
Ogłoszenie nr 560133326-N-2020 z dnia 22-07-2020 r.
Warszawa: Dostawa i montaż systemu magazynowego do przechowywania obiektów muzealnych dla Muzeum Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: ojekt pn. "Akademia Otwarta - przebudowa i renowacja Pałacu Czapskich Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie na potrzeby działalności kulturalnej i edukacji artystycznej" w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, VIII Oś priorytetowa - Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury. Numer projektu: POIS.08.01.00-00-1027/17
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 520089-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510064435-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 27577700000000,
ul. Krakowskie Przedmieście
5,
00-068
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48 22 32 00 248, e-mail
marek.mossakowski@asp.waw.pl, faks
+48 22 32 00 234.
Adres strony internetowej (url): www.asp.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Publiczna akademicka szkoła wyższa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż systemu magazynowego do przechowywania obiektów muzealnych dla Muzeum Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-1/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu magazynowego do przechowywania obiektów muzealnych dla Muzeum Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Zamówienie składa się z 2 części: Część I - Dostawa i montaż wysuwanych ram siatkowych do przechowywania obrazów (przeznaczone do pionowego przechowywania zbiorów w pozycji wiszącej). Część II - Dostawa i montaż jezdnych regałów siatkowych do przechowywania obrazów (przeznaczone do pionowego przechowywania zbiorów w pozycji wiszącej).
II.4) Główny kod CPV: 39132400-0
Dodatkowe kody CPV:
39131100-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji: do 5 tygodni od dnia 1 czerwca 2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa i montaż jezdnych regałów siatkowych do przechowywania obrazów |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
31/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe "ROL-MOT" Sp. z o.o.,
marketing@rolmot.pl,
ul. Czachowskiego 29,
27-310,
Ciepielów, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
23/06/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Wydłużenie terminu realizacji umowy do dnia 21 sierpnia 2020 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca zwrócił się do Zmawiającego z prośbą o wydłużenie terminu realizacji umów - w związku z ogłoszonym stanem epidemii oraz wprowadzeniem działań mających na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się COVID-19 zmienione zostały warunki produkcji i dostaw zamówionych siatek. Działając zgodnie z art. 15r ustawy z dnia 31.03.2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 568 ze zm.) oraz na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), w związku z wystąpieniem faktycznego wpływu okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie Umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.