eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówSukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb INiG - PIB przez okres 24 miesięcy



Ogłoszenie z dnia 2020-07-24

Ogłoszenie nr 560135398-N-2020 z dnia 24-07-2020 r.

Kraków: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb INiG - PIB przez okres 24 miesięcy
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Pomocy Technicznej Programu Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 565318-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500159953-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy, Krajowy numer identyfikacyjny 23136000000000, ul. ul. Lubicz 25 A, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 4210033 w. 4642, e-mail przetargi@inig.pl, faks 12 4210050.
Adres strony internetowej (url): www.inig.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowy Instytut Badawczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb INiG - PIB przez okres 24 miesięcy

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DZ 2710-17/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych (tzn. oryginalnych zalecanych przez producenta odpowiedniej marki drukarki, kopiarki, urządzenia wielofunkcyjnego). Realizacja zamówienia - sukcesywnie na każde żądanie Zamawiającego w terminie maksymalnym wynoszącym do 48 godzin od momentu złożenia zamówienia drogą telefoniczną, e-mailem lub faksem z dostawą do obiektów INiG - PIB zlokalizowanych: a) przy ul. Lubicz 25A w Krakowie, b) przy ul. Bagrowej 1 w Krakowie, c) przy ul. Łukasiewicza 1 w Krakowie, d) dla Oddziału Krosno przy ul. Armii Krajowej 3 w Krośnie, e) dla Oddziału Warszawa przy ul. Kasprzaka 25 w Warszawie.


II.4) Główny kod CPV: 30125100-2
Dodatkowe kody CPV:

30125110-5,

30192112-9,

30192113-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
24 misiące

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
26/06/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
wydłużenie terminu realizacji umowy o 3 miesiące

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Uzasadnienie faktyczne: Obecnie u Zamawiającego trwa reorganizacja całego systemu zapewniającego możliwość wydruków oraz skanowania. W trakcie realizacji przedsięwzięcia pojawiły się trudności z utrzymaniem pierwotnie zakładanego harmonogramu, powodowane przez liczne ograniczenia w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID-19. Spowodowało to przesuniecie terminu uruchomienia nowego systemu wydruku, a co za tym idzie konieczność przedłużenia użytkowania obecnie eksploatowanych urządzeń, czego nie można było wcześniej przewidzieć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności w działaniu. Dlatego też mając na uwadze powyższe, Zamawiający - za zgodą Wykonawcy i we wskazanym zakresie - zdecydował o przedłużeniu okresu obowiązywania umowy o kolejne 3 miesiące. Uzasadnienie prawne: Biorąc pod uwagę okoliczności faktyczne wskazane powyżej, zasadnym jest dokonanie zmiany umowy w zakresie jej terminu obowiązywania w oparciu o przepis art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, który dopuszcza zmianę umowy, jeżeli zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Na dopuszczalność dokonania takiej zmiany wskazują także zapisy art. 15r ust. 4 Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. 2020 poz. 374 z późn. zm.).

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.