Ogłoszenie z dnia 2020-07-24
Ogłoszenie nr 560135398-N-2020 z dnia 24-07-2020 r.
Kraków: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb INiG - PIB przez okres 24 miesięcy
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Pomocy Technicznej Programu Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 565318-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500159953-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy, Krajowy numer identyfikacyjny 23136000000000,
ul. ul. Lubicz
25 A,
31-503
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 4210033 w. 4642, e-mail
przetargi@inig.pl, faks
12 4210050.
Adres strony internetowej (url): www.inig.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowy Instytut Badawczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb INiG - PIB przez okres 24 miesięcy
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DZ 2710-17/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych (tzn. oryginalnych zalecanych przez producenta odpowiedniej marki drukarki, kopiarki, urządzenia wielofunkcyjnego). Realizacja zamówienia - sukcesywnie na każde żądanie Zamawiającego w terminie maksymalnym wynoszącym do 48 godzin od momentu złożenia zamówienia drogą telefoniczną, e-mailem lub faksem z dostawą do obiektów INiG - PIB zlokalizowanych: a) przy ul. Lubicz 25A w Krakowie, b) przy ul. Bagrowej 1 w Krakowie, c) przy ul. Łukasiewicza 1 w Krakowie, d) dla Oddziału Krosno przy ul. Armii Krajowej 3 w Krośnie, e) dla Oddziału Warszawa przy ul. Kasprzaka 25 w Warszawie.
II.4) Główny kod CPV: 30125100-2
Dodatkowe kody CPV:
30125110-5,
30192112-9,
30192113-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
24 misiące
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
26/06/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
wydłużenie terminu realizacji umowy o 3 miesiące
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Uzasadnienie faktyczne: Obecnie u Zamawiającego trwa reorganizacja całego systemu zapewniającego możliwość wydruków oraz skanowania. W trakcie realizacji przedsięwzięcia pojawiły się trudności z utrzymaniem pierwotnie zakładanego harmonogramu, powodowane przez liczne ograniczenia w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID-19. Spowodowało to przesuniecie terminu uruchomienia nowego systemu wydruku, a co za tym idzie konieczność przedłużenia użytkowania obecnie eksploatowanych urządzeń, czego nie można było wcześniej przewidzieć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności w działaniu.
Dlatego też mając na uwadze powyższe, Zamawiający - za zgodą Wykonawcy i we wskazanym zakresie - zdecydował o przedłużeniu okresu obowiązywania umowy o kolejne 3 miesiące.
Uzasadnienie prawne: Biorąc pod uwagę okoliczności faktyczne wskazane powyżej, zasadnym jest dokonanie zmiany umowy w zakresie jej terminu obowiązywania w oparciu o przepis art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, który dopuszcza zmianę umowy, jeżeli zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Na dopuszczalność dokonania takiej zmiany wskazują także zapisy art. 15r ust. 4 Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. 2020 poz. 374 z późn. zm.).
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla wszystkich jednostek RZGW Gliwice
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie oraz bezpłatny odbiór zużytych (...) do drukarek laserowych i atramentowych w 2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych UJ w Krakowie (z wyłączeniem UJ CM)
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim w okresie 12 miesięcy.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla SPZOZ w Łukowie
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.