eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk"Przebudowa drogi startowej nr 1 i dróg kołowania wraz z infrastrukturą podziemną"



Ogłoszenie z dnia 2020-07-27

Ogłoszenie nr 560136607-N-2020 z dnia 27-07-2020 r.

Gdańsk: "Przebudowa drogi startowej nr 1 i dróg kołowania wraz z infrastrukturą podziemną"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602714-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540216432-N-2019,540227765-N-2019, 540250092-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510040831-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy , Krajowy numer identyfikacyjny 190131950, ul. M. Konopnickiej 13, 80-240 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 261 21 34 03, e-mail 17tol.sekretariat@ron.mil.pl, faks 261 21 34 04.
Adres strony internetowej (url): https://17tol.wp.mil.pl/pl/
Adres profilu nabywcy: https://17tol.wp.mil.pl/pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna podległa MON

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa drogi startowej nr 1 i dróg kołowania wraz z infrastrukturą podziemną"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

54311

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dla zadania 54311 - "Przebudowa drogi startowej nr 1 i dróg kołowania wraz z infrastrukturą podziemną" na lotnisku Gdynia kompletnej dokumentacji projektowej (zwanej dalej: DP).


II.4) Główny kod CPV: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 02.02.2022 (23 miesiące od podpisania umowy)

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: "Przebudowa drogi startowej nr 1 i dróg kołowania wraz z infrastrukturą podziemną"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 05/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

WLC Inżynierowie Sp. z o.o., Sp. K , biuro@wlcinzynierowie.pl , Grzegórzecka 77a/74 , 31-559, KRAKÓW, kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 807000.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/06/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Mając na uwadze art. 15r ust. 4 pky 1,2 i 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 - szczegóły określono w przyczynach zmian oraz informacjach dodatkpowych

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Mając na uwadze art. 15r ust. 4 pky 1,2 i 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 : - dopuszczalność wprowadzenia zmian w umowie w oparciu o art. 15r ust. 4 pkt 1), 2) i 3) Ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, - dotychczasowe niezorganizowanie pierwszej narady technicznej z uwagi na okoliczność wystąpienia siły wyższej (epidemia COVID-19), - planowane zorganizowanie pierwszej narady technicznej w formie telekonferencji, co skutkuje zmniejszeniem kosztów Wykonawcy o 960,00 zł brutto,

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
1. § 8 ust. 2 otrzymuje brzmienie: "2. Pierwsza narada techniczna winna odbyć nie później niż do dnia 19.06.2020 r. W trakcie narady Wykonawca zobowiązany będzie, na podstawie zebranych informacji i materiałów oraz wizji lokalnych do przedstawienia wniosków dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia m.in. planu realizacji prac projektowych zawierających w szczególności planowane terminy pozyskania decyzji i pozwoleń administracyjnych, terminy opracowania poszczególnych elementów dokumentacji projektowej oraz proponowane terminy i zakres tematyczny kolejnych narad. 2. § 8 ust. 5 otrzymuje brzmienie: "5. Wykonawca zobowiązany jest co najmniej 7 dni przed każdą planowaną naradą pisemnie poinformować Zamawiającego o terminie i lokalizacji narad oraz przekazać Zamawiającemu zagadnienia (wraz z dotychczasowymi opracowaniami w tym zakresie), które mają być poruszane na naradzie celem merytorycznego przygotowania się osób uczestniczących w spotkaniu. W sytuacji występowania stanu zagrożenia epidemicznego na co najmniej 7 dni przed planowanym terminem zorganizowania narady, dopuszczalne jest przeprowadzenie jej w formie tele- albo wideokonferencji. W trakcie narady wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia aktualnego etapu realizacji umowy, zakresu pozostałego do wykonania oraz przewidywanego terminu uzyskania niezbędnych opinii. Zmianie uległo wynagrodzenie ryczałtowe i po zawarciu aneksu wynosi: Wynagrodzenie ryczałtowe określone w § 9 ust. 1 pkt 1) umowy ulega zmianie z kwoty 785 000,00 zł netto (965 550,00 zł brutto) na kwotę 784 219,51 zł netto (964 590,00 zł brutto). 2. Wynagrodzenie z tytułu wykonania przedmiotu umowy określone w § 9 ust. 1 pkt ) ulega zmianie z kwoty 992 610,00 zł brutto na kwotę 991 650,00 zł brutto. 3. Na skutek powyższych § 9 ust. 1 pkt 1) oraz 5) otrzymują brzmienie: "1) Wynagrodzenie ryczałtowe za opracowanie DP wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych, pisemnych opinii/uzgodnień, o których mowa w §1 wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę (z wyłączeniem opracowania oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko) a) netto złotych: 784 219,51 (słownie złotych: siedemset osiemdziesiąt cztery tysiące dwieście dziewiętnaście, 51/100), b) brutto złotych: 964 590,00 (słownie złotych: dziewięćset sześćdziesiąt cztery tysiące pięćset dziewięćdziesiąt, 00/100)," "5) Szacowana wartość wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy z VAT wynosi: 991 650,00 zł (brutto) [suma ust. 1 pkt 1 lit. b, ust. 1 pkt. 2 lit. b)+ ust. 1 pkt 4 lit. e)]."

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.