Ogłoszenie z dnia 2020-07-27
Ogłoszenie nr 560137289-N-2020 z dnia 27-07-2020 r.
011821 Bukareszt, Rumunia: Wykonanie remontu mieszkania służbowego w budynku Ambasady RP w Bukareszcie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510056339-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
MSZ - Ambasada RP w Bukareszcie, Krajowy numer identyfikacyjny 17791600000000,
ul. Aleea Alexandru
23,
011821 Bukareszt, Rumunia, woj.
Rumunia, państwo
Polska, tel.
40 21 30 82 200, e-mail
bukareszt.amb.sekretariat@msz.gov.pl, faks
40 21 30 82 252.
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Placówka dyplomatyczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu mieszkania służbowego w budynku Ambasady RP w Bukareszcie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):AMB.BUKA.741.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie mieszkania służbowego w budynku Ambasady RP w Bukareszcie. Celem remontu jest przywrócenie odpowiednich parametrów technicznych, użytkowych i wizualnych mieszkania. Przedmiotem zamówienia są wyłącznie roboty budowlane wraz z dostawą i montażem mebli kuchennych oraz szaf pod zabudowę, bez ruchomego wyposażenia.
II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
czerwiec/lipiec 2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/07/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji przedmiotu umowy przez Wykonawcę, w wyniku intensywnych opadów deszczu doszło do zalania korytarza podziemnego w budynku Ambasady. Skutkiem zalania były szkody w mieniu przechowywanym w magazynach. Woda przedostała się do korytarza z trzech niezależnych od siebie punktów. Konieczne było szybkie podjęcie interwencji zapobiegającej podobnym skutkom zalań w przyszłości i ograniczenie strat. Brak podjęcia jakichkolwiek działań skutkowałby ewentualnymi kolejnymi stratami w mieniu. Obecny Wykonawca mógł podjąć natychmiastowe działania (placówka wysłała zapytania ofertowe również do innych firm, ale żadna nie przedstawiła oferty), ze względu na obecność ekipy na miejscu koszt prac dodatkowych został ograniczony do kosztów robocizny oraz materiałów. Jakość wykonywanej przez Wykonawcę pracy potwierdzają wykonane do tej pory działania. Konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie i wynosi 3,41% pierwotnego wynagrodzenia.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Prace dodatkowe polegające na na wykonaniu prac zapobiegawczych zalewaniu wodą deszczową pomieszczeń Ambasady poprzez wykonanie iniekcji oraz odwodnienie i uszczelnienie instalacji odprowadzającej wodę deszczową w części podziemnej budynku Ambasady poprzez wykonanie kanałów odprowadzających wodę do dołu z pompą.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.