Ogłoszenie z dnia 2019-07-05
Ogłoszenie nr 560137482-N-2019 z dnia 05-07-2019 r.
Jastrzębie-Zdrój: "Oddymianie w przedszkolach - roboty budowlane w PP 18"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 636486-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500254139-N-2018, 500262620-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510034305-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji, Krajowy numer identyfikacyjny 27625535800000,
ul. Al. Piłsudskiego
60,
44-335
Jastrzębie-Zdrój, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 4785302, e-mail
przetargi@um.jastrzebie.pl, faks
32 4785350.
Adres strony internetowej (url): www.bip.jastrzebie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Oddymianie w przedszkolach - roboty budowlane w PP 18"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IKI.271.84.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ I - budowa drogi p.poż do budynku przedszkola - roboty ziemne, wbudowanie kruszywa, ułożenie geokraty, układanie kostki brukowej, ułożenie krawężników oraz montaż bramy wjazdowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. CZĘŚĆ II - prace remontowe w budynku przedszkola - polegających na zapewnieniu wymagań bezpieczeństwa pożarowego obiektu zgodnie z zatwierdzonym projektem i pozwoleniem na budowę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111000-8,
45233140-2,
45330000-9,
45310000-3,
45400000-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
120 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy tj. do dnia 30 maja 2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Oddymianie w przedszkolach- roboty budowlane w PP 18- cz.II -Prace remontowe w budynku przedszkola |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
30/01/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
"ZEN - KAN" Zenon Śmigielski Firma Instalacyjno- Budowlana,
,
ul. Cicha 10,
44-330,
Jastrzębie-Zdrój, kraj/woj.
śląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/05/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
I. Roboty budowlane - roboty dodatkowe 1. W pomieszczeniu pralni w trakcie robót ujawniono zagrażający życiu stan techniczny przewodów kabelkowy instalacji oświetleniowej i siłowej. W związku z tym należy wykonać roboty dodatkowe, polegające na wymianie przewodów napięciowych wraz z osprzętem do oświetlenia i gniazd zasilających 2. Ponadto w pomieszczeniu pralni po odkuciu starych okładzin ściennych stwierdzono zły stan techniczny instalacji c.o. a po demontażu grzejnika również zły stan techniczny samego grzejnika, liczne zacieki i duże skupisko korozji. 3. W pomieszczeniach kuchni po robotach odkrywkowych ujawniono skorodowaną instalację kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej, dlatego też niezbędna jest wymiana rur żeliwnych a tym samym skucie posadzki i ścian wraz z wymianą okładzin ceramicznych, wymianą rur kanalizacji sanitarnej, deszczowej i c.w.u. / c.d. V.4) INFORMACJE DODATKOWE
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
1. Z uwagi na zwiększony zakres prac drogowych parkingu przed budynkiem przedszkola, polegający na zwiększeniu rzeczywistego obmiaru nawierzchni z kostki brukowej 2. W trakcie wykonywania instalacji elektrycznej ujawniły się odspojone tynki sufitów, które zagrażają bezpośrednio użytkownikom, należy bezzwłocznie głuche tynki zbić i wykonać od nowa. 3. Z uwagi na punkt 4 należy zwiększyć obmiar pozycji dotyczącą wykładziny posadzkową, która została przyjęta w pozostałej części projektu w pomieszczeniach całkowicie remontowanych. Łączna kwota dokonanych zmian w ramach aneksu do umowy wynosi: 428.730,20 zł brutto, 348.561,14 zł netto W związku z zwiększonym zakresem prac należy bezwzględnie przedłużyć termin zakończenia prac o 75 dni.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Z uwagi na okoliczności zagrażające dalszemu użytkowaniu podjęto decyzję o wymianie instalacji elektrycznej oraz sanitarnych co zostało ujawnione podczas robót rozbiórkowych i odkrywkowych.
Następną przyczyną było zwiększenie zakresu obmiarowego po wykonanych robotach w stosunku do zakładanej ilości robót przez Projektanta.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
c.d. SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
(podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp):
4. Posadzka wykonana z parkietu nie nadaje się do naprawy poprzez cyklinowanie jak przewidziano w projekcie z 2016r, po uprzątnięciu wyposażenia sal lekcyjnych oraz w miejscach niedostępnych np.: pod nierozbieralną zabudową grzejników okazało się iż parkiet jest zniszczony, luźny i wypaczony nie nadający się do renowacji w związku z powyższym należy parkiet rozebrać i wykonać nową posadzkę.
II. Roboty instalacji sanitarnych - roboty dodatkowe
1. W związku z protokołem okresowej kontroli kominiarskiej nr 481/2018 z dnia 05.11.2018r, który Zamawiający otrzymał w dniu 20 listopada 2018r, jest niezbędna konieczność wymiany starych kotłów gazowych z otwartą komorą spalania, na kotły gazowe z zamkniętą komorą spalania (obecne wymagania normowe). Kotły te są źródłem ciepłej wody dla całego obiektu, obsługują I i II piętro przedszkola.
2. Dostosowując się do uwag pokontrolnych zawartych w protokole szczelności instalacji gazowej z dnia 01.02.2019r., zachodzi konieczność wymiany skorodowanej instalacji stalowej gazu na nową. Rurociągi zostaną wykonane z rur stalowych łącznych na zacisk, wymianie ulegną również podejścia pod wszystkie urządzenia gazowe obiektu.
3. Z uwagi na miejscowe przecieki występujące na instalacji wodno - kanalizacyjnej wykonanej z rur stalowych ocynkowanych jednostronnie (nie zgodnie z obowiązującymi przepisami) oraz rur żeliwnych, istnieje konieczność jej wymiany na odcinkach nie remontowanych dotychczas.
III. Roboty instalacji elektrycznych
1. Instalacje elektryczne - po dokonaniu odkryć starych instalacji elektrycznych podczas prac remontowych związanych z budową systemów p.poż, likwidacją ścian, przebudowami posadzek, stwierdzono że stara instalacja nie spełnia norm przepisów elektrycznych przeciwporażeniowych, ze względu na zły stan kabli elektrycznych, połączeń, izolacji oraz tym, że nie można jej już zaadoptować do zasad aktualnej normy zasad budowy urządzeń elektrycznych (brak dodatkowych żył dla wyłączników przeciwporażeniowych). W związku z tym instalacja elektryczna całego obiektu musi zostać wymieniona na nową.
Roboty te są niezbędne do uzyskania zezwolenia na dalsze użytkowanie budynku przedszkola.
Roboty zaniechane
W związku z koniecznością wykonania wykładzin podłogowych zaniechano robót, które przewidziane były pod naprawę parkietu.
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Kompleksowe zabezpieczenie ratownicze Krytej Pływalni " Laguna" przy ul. Warszawskiej 11 oraz Kąpieliska " Zdrój" przy ul. Witczaka 6 w Jastrzębiu-Zdroju przez ratowników wodnych.
- Eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie Miasta Jastrzębie-Zdrój.
- Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych
- Zakup 9-cio osobowego busa na potrzeby pracowników Zakładu Aktywności Zawodowej w Jastrzębiu-Zdroju
- Zakup serwerów na potrzeby utworzenia klastra wysokiej dostępności dla systemów bezpieczeństwa Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawy wyrobów medycznych stosowanych w kardiologii inwazyjnej - powtórzenie
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.