Ogłoszenie z dnia 2020-07-30
Ogłoszenie nr 560140204-N-2020 z dnia 30-07-2020 r.
Gdańsk: Budowa portu przeładunkowego CARGO na lotnisku POWIDZ
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550173207-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510240381-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
17 Terenowy Oddział Lotniskowy , Krajowy numer identyfikacyjny 190131950,
ul. M. Konopnickiej
13,
80-240
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
261 21 34 03, e-mail
17tol.sekretariat@ron.mil.pl, faks
261 21 34 04.
Adres strony internetowej (url): https://17tol.wp.mil.pl/pl/
Adres profilu nabywcy: https://17tol.wp.mil.pl/pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna podległa MON
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa portu przeładunkowego CARGO na lotnisku POWIDZ
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):52093
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa sprzętu technologicznego.
II.4) Główny kod CPV: 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
z uwagi na ilość sprzętu pierwsza partia z terminem dostawy do 20.12.2019roku oraz druga partia z terminem dostawy do 20.04.2020r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/07/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana wartości umowy z tytułu robót zaniechanych i zamiennych, zmiana terminów wprowadzenia podwykonawcy, przeniesienia własności
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Mając na uwadze, że:
- § 9 ust. 1 umowy dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu umowy siłami podwykonawców,
- § 11 ust. 1 pkt 1 lit. a) i b) umowy dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia umownego,
- wprowadzanie zmian w treści umowy jest dopuszczalne na podstawie art. 15r ust. 4 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych i wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, w związku z art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych,
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
2. Strony uzgodniły, iż roboty w zakresie wskazanym w Umowie w § 1 ust. 2 lit. e) "podnośnik nożycowy wg specyfikacji (2 szt.)" zostaną zaniechane.
3. Wartość robót zaniechanych wynosi: 181 794,00 zł brutto.
4. Wykonawca zrealizuje roboty zamienne w zakresie podnośników nożycowych (2 szt.) wedle specyfikacji zaakceptowanych przez Zamawiającego.
5. Wynagrodzenie Wykonawcy za wskazane w ust. 4 roboty dodatkowe wynosi 246 000,00 zł brutto.
6. Z uwzględnieniem ust. 2 i 4 niniejszego paragrafu, § 3 ust. 2 i 3 Umowy otrzymują brzmienie:
"2. Łączne całkowite wynagrodzenie ryczałtowe netto wynosi: 783 907,00 zł.
3. Łączne całkowite wynagrodzenie ryczałtowe brutto wynosi: 964 205,61 zł (słownie: dziewięćset sześćdziesiąt cztery tysiące dwieście pięć złotych sześćdziesiąt jeden groszy)."
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników i kandydatów do pracy oraz opieki medycznej dla pracowników WFOŚiGW w Gdańsku w terminie 24 miesięcy od podpisania umowy
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Usługa wsparcia eksploatacji systemu TETA na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej TASK
- Dostawa leków - znak sprawy Adm 17A/2024
- Dostawa woreczków biohazard do poczty pneumatycznej dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.