Ogłoszenie z dnia 2020-08-05
Ogłoszenie nr 560144226-N-2020 z dnia 05-08-2020 r.
Skwierzyna: Przebudowa dróg gminnych: ulicy Grunwaldzkiej oraz ulicy Plac Kościuszki w Skwierzynie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 604192-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510241802-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski w Skwierzynie, Krajowy numer identyfikacyjny 52997690921000,
ul. ul. Rynek
1,
66-440
Skwierzyna, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
095 7 216 529, e-mail
zp@skwierzyna.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.bip.skwierzyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg gminnych: ulicy Grunwaldzkiej oraz ulicy Plac Kościuszki w Skwierzynie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.19.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa dróg gminnych: ulicy Grunwaldzkiej oraz ulicy Plac Kościuszki w Skwierzynie".Zamówienie współfinansowane jest ze środków Funduszu Dróg Samorządowych. Zakres inwestycji obejmuje: o przebudowę nawierzchni ulic Grunwaldzkiej oraz pl.Kościuszki, o przebudowę nawierzchni chodników, o budowę parkingu dla samochodów osobowych, o budowę oświetlenia drogowego w ciągu pl. Kościuszki (branżaelektryczna), o wycinkę drzew, o budowę zjazdów, o zagospodarowanie trenów zielonych Konstrukcja nawierzchni jezdni ul. Grunwaldzkiej oraz pl. Kościuszki: owarstwa ścieralna SMA 11 (PMB 45/80-55) - gr. 5cm, o warstwa wiążąca AC20W (PMB 25/55-60) - gr. 6cm, o podbudowa zasadnicza AC22P - gr. 7cm, o podbudowazasadnicza lub pomocnicza z kruszywa łamanego - gr. 20cm, 0/31.5 stabilizowanego mechanicznie o podbudowa pomocnicza z gruntocementu Rm-2.5Mpa - gr. 15cm,Nawierzchnię jezdni należy ograniczyć za pomocą krawężników betonowych: o prostych o wymiarach 15x30x100, 15x30x50cm lub 15x30x78cm (wystających 12 cm)wykonanych na ławie betonowej z oporem z betonu klasy min. C12/15 (konsystencja K-1). Wymiar ław pokazano na rysunku pn. Szczegóły konstrukcyjne, onajazdowych (na długości zjazdów, przejść dla pieszych lub parkingu) o wymiarach 15x22x100 lub 15x30x50cm (wystających 3cm- zjazdy oraz parking, 1cm -przejście dla pieszych) wykonanych na ławie betonowej z oporem z betonu klasy min. C12/15 (konsystencja K-1). Wymiar ław pokazano na rysunku pn. Szczegółykonstrukcyjne Uwaga: Na łukach o promieniu R<=20m należy stosować krawężniki łukowe o promieniu zgodnym z promieniem wyokrąglenia. Konstrukcjanawierzchni zjazdów: o w-wa ścieralna z kostki betonowej o wym. 10x20cm - 8cm, koloru czerwonego o podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 3cm, o podbudowazasadnicza lub pomocnicza z kruszywa łamanego - gr. 25cm, 0/31.5 stabilizowanego mechanicznie Nawierzchnię zjazdów należy ograniczyć za pomocą krawężnikóworaz obrzeży betonowych: o na długości zieleni lub chodnika zastosować obrzeże betonowe o wym. 8x30x100cm. Wymiar ław pokazano na rysunku pn. Szczegółykonstrukcyjne, o na uciągleniu chodnika zastosować krawężnik betonowy najazdowy o wymiarach 15x22x100 lub 15x30x50cm (wystających 3cm) wykonanych naławie betonowej z oporem z betonu klasy min. C12/15 (konsystencja K-1). Wymiar ław pokazano na rysunku pn. Szczegóły konstrukcyjne. Uwaga: Na łukach opromieniu R<=20m należy stosować krawężniki łukowe o promieniu zgodnym z promieniem wyokrąglenia Konstrukcja nawierzchni parkingów: o warstwa ścieralna zkostki betonowej ekologicznej k. grafit - gr. 8cm, o podsypka z grysu 2/5 - gr.5cm, o podbudowa zasadnicza lub pomocnicza z kruszywa łamanego - gr. 25cm, 0/31.5stabilizowanego mechanicznie o geowłóknina polipropylenowa o masie powierzchniowej 400g/m2, Konstrukcja nawierzchni chodników: o w-wa ścieralna z kostkibetonowej o wym. 10x20cm koloru szarego - 8cm, o podsypka cementowo-piaskowa 1:6 - 5cm. Uwagi: a/ Inne nie ujęte w opisie elementy lub problemy zaistniałe wtrakcie realizacji wyjaśniane będą na budowie w ramach nadzoru inwestorskiego. b/ Wszystkie roboty ogólnobudowlane i rozbiórkowe prowadzić z zgodnie zobowiązującymi przepisami i "Technicznymi warunkami wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych" pod nadzorem uprawnionych osób. c/ wszystkie robotybudowlane należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz przepisami BHP i PPOŻ. i Ochrony Środowiska. d/ Technologia wykonania robót może być zmienionana inną pod warunkiem, że nie będzie o niższych parametrach technicznych i użytkowych po uzyskaniu pisemnej zgody Inwestora i autora projektu. Zakres robótzgodny jest z załączonymi do niniejszej SIWZ przedmiarami robót, a także dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną. Załączone do SIWZ przedmiary robótsą jedynie materiałem pomocniczym do sporządzenia własnej kalkulacji i kosztorysów, uwzględniając całość zakresu robót. Zawarte w załączonych przezZamawiającego przedmiarach robót zestawienia robót mają zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czegokosztorysom sporządzonym przez Wykonawcę i zawartych w nich przedmiarach robót należy przypisać wyłącznie charakter dokumentów pomocniczych. Uwagiogólne: Wszystkie elementy ujęte w opisach technicznych, a nie ujęte na rysunkach lub ujęte na rysunkach, a nie ujęte w opisach technicznych, winny być traktowanetak jakby były ujęte w obu. Podobnie wszystkie elementy ujęte w dokumentacji projektowej, a nie ujęte w kosztorysach lub ujęte w kosztorysach, a nie ujęte wdokumentacji winny być traktowane tak jakby były ujęte w obu. W dokumentacji, przedmiarach robót - jeśli podane zostały nazwy i producenci materiałów itechnologii - to podane zostały one jedynie jako przykładowe, w celu określenia parametrów technicznych i innych wymogów jakie spełnione muszą być, by mogłybyć użyte w czasie realizacji zadania inwestycyjnego. Dopuszcza się stosowanie innych równoważnych materiałów, technologii o ile zachowane zostaną ich parametryw stosunku do przyjętych w dokumentacji. Symbole, czy oznaczenia przyjęte na potrzeby kosztorysów należy także traktować jako typ - przykład. Bezwzględniedopuszcza się inne materiały, innych producentów o podobnych - nie gorszych parametrach i standardach, o właściwościach takich samych lub zbliżonych do tychktóre zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Produkt powinien mieć te same cechy funkcjonalne.Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazaneprzez Zamawiającego czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy(Dz. U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób - robotnikówbudowlanych (w rozumieniu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzebyrynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2014 r., poz. 1145), wykonujących czynności określone w katalogach nakładów rzeczowych (KNR), dla robót ujętychw Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych: a) czynności związane układaniem nawierzchni bitumicznej,roboty brukarskie, wykonywanie konstrukcji nawierzchni. Zgodnie z § 2 ust. 10 projektu umowy Wykonawca zobowiązany jest w dniu podpisania umowy do złożeniaoświadczenia wraz z wykazem wszystkich osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia,polegające na: a) czynnościach związanych z układaniem nawierzchni bitumicznej, roboty brukarskie, wykonywanie konstrukcji nawierzchni. Zamawiający zastrzegamożliwość kontroli (sam lub przez inne służby) pracowników wykonujących ww. czynności na budowie na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy. Zamawiającyma prawo żądania udokumentowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę faktu zatrudnienia osób wymienionych w wykazie na umowę o pracę. Uwaga! Za niezrealizowanie każdorazowo obowiązku ( za każdego pracownika ), o którym mowa w § 2 ust. 10 projektu umowy Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kary umownej 1000,00 zł brutto. 3. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ
II.4) Główny kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45111200-0,
45231300-8,
45400000-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia 07.11.2019 r. do dnia 11.09.2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/07/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
art. 144 ust. 1 pkt 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) Prawo zamówień publicznych (Pzp), § 4 ust. 1 pkt 1 ppkt 1.4, ust. 9 umowy o roboty budowlane nr 168/2019 o: "Przebudowę dróg gminnych: ulicy Grunwaldzkiej oraz ulicy Plac Kościuszki w Skwierzynie" w związku z zatwierdzonym protokołem konieczności wykonania robót budowlanych dodatkowych nr 2 z dnia 16.07.2020 r. , zmiana wyskokości wynagrodzenia
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
art. 144 ust. 1 pkt 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) Prawo zamówień publicznych (Pzp), § 4 ust. 1 pkt 1 ppkt 1.4, ust. 9 umowy o roboty budowlane nr 168/2019 o: "Przebudowę dróg gminnych: ulicy Grunwaldzkiej oraz ulicy Plac Kościuszki w Skwierzynie" w związku z zatwierdzonym protokołem konieczności wykonania robót budowlanych dodatkowych nr 2 z dnia 16.07.2020 r., zmiana wysokości
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
w związku z zatwierdzonym protokołem konieczności wykonania robót budowlanych dodatkowych nr 2 z dnia 16.07.2020 r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
1) w § 1 ust. 5 Umowy dodaje się pkt 8) o następującej treści:
"8) Protokół konieczności nr 2 z dnia 16.07.2020 r. wraz z kosztorysem , spisany na okoliczność wykonania robót budowlanych dodatkowych.
2) § 6 ust. 1 i 2 i 4 Umowy otrzymują brzmienie:
1. Strony określają wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu niniejszej umowy w kwocie 1.497.334,69 złotych netto (słownie: jeden milion czterysta dziewięćdziesiąt siedem tysięcy trzysta trzydzieści cztery złote i 69/100).
2. Kwota wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1, powiększona zostanie o obowiązujący podatek od towarów i usług w wysokości 23%, co stanowi ogółem 1.841.721,66 złotych brutto ( słownie: jeden milion osiemset czterdzieści jeden tysięcy siedemset dwadzieścia jeden złotych i 66/100).
4. Cenę poszczególnych elementów robót określają: Kosztorys stanowiący załącznik nr 5 do umowy, Kosztorys stanowiący załącznik do Protokołu konieczności nr 1 z dnia 06.04.2020 r. i Kosztorys stanowiący załącznik do Protokołu konieczności nr 2 z dnia 16.07.2020 r. Załączone Kosztorysy nie określają zakresu rzeczowego zobowiązania Wykonawcy, ale służą jedynie do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy lub rezygnacji Zamawiającego z wykonania części przedmiotu umowy lub w przypadku wystąpienia robót zamiennych.
INNE PRZETARGI Z SKWIERZYNY
więcej: przetargi w Skwierzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Przygotowanie trenu leśnego pod inwestycję drogową - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 221 na odcinku Gdańsk - m. Nowa Karczma
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.