Ogłoszenie z dnia 2020-08-06
Ogłoszenie nr 560145158-N-2020 z dnia 06-08-2020 r.
Zamość: Dostawa wyrobów medycznych i produktów leczniczych dla Samodzielnej Publicznej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Zamościu.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 612311-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540230350-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510264279-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielna Publiczna Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego, Krajowy numer identyfikacyjny 57738900000000,
ul. ul. Starowiejska
23,
22-400
Zamość, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
846 384 065, e-mail
pogotowiezamosc@wp.pl, faks
846 271 196.
Adres strony internetowej (url): www.pogotowie.zamosc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielna Publiczna Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyrobów medycznych i produktów leczniczych dla Samodzielnej Publicznej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Zamościu.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):TA.ZP.2512.5.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia podzielony został na 7 nw. części, tj.: Część nr 1 - Materiały opatrunkowe, Część nr 2 - Płyny infuzyjne, Część nr 3 - Rękawice medyczne jednorazowego użytku, Część nr 4 - Rurki krtaniowe, Część nr 5 - Pościel i artykuły jednorazowego użytku, Część nr 6 - Pojemniki na odpady medyczne, Część nr 7 - Opatrunki hydrożelowe
II.4) Główny kod CPV: 33000000-0
Dodatkowe kody CPV:
33141100-1,
33692500-2,
33141420-0,
33171000-9,
39512000-4,
34928480-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa obowiązuje od dnia 25 listopada 2019 r. do dnia 24 listopada 2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Materiały opatrunkowe |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
25/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
ZARYS International Group sp. z o.o. sp. k.,
,
ul. Pod Borem 18,
41-808,
Zabrze, kraj/woj.
śląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Płyny infuzyjne |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
25/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
PPHU "SPECJAŁ" sp. z o.o.,
,
ul. Aleja Jana Pawła II 80/5,
00-175,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Rękawice medyczne jednorazowego użytku |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
25/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
MERCATOR MEDICAL Spółka Akcyjna,
,
ul. Heleny Modrzejewskiej 30,
31-327,
Kraków, kraj/woj.
małopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Rurki krtaniowe |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
25/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
EUMED Sp. z o.o.,
,
ul. Chłopickiego 50,
04-275,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Pościel i artykuły jednorazowego użytku |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
25/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
IDEAL PARTNER Sp. z o.o., Sp. k.,
,
ul. Bielawska 3,
02-511,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Pojemniki na odpady medyczne |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
25/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
BIALMED Sp. z o.o.,
,
ul. Kazimierzowska 46/48/35,
02-546,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Opatrunki hydrożelowe |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
25/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Paramedica Polska Sp. z o.o. Sp.k.,
,
ul. Żołny 11,
02-815,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/08/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Dotyczy Części nr 1 - Zmiany cen (wzrost) materiałów opatrunkowych, które nie przekraczają 50% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie i nie prowadzą do zmiany charakteru umowy.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zamawiający stwierdza, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19 wpływają na należyte wykonanie umowy, w związku z tym konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Wykonawca i Zamawiający działając z należytą starannością nie mogli przewidzieć. Zmiana cen zamówienia nie przekracza 50% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie i nie prowadzi do zmiany charakteru umowy. Według Zamawiającego zaistnienie tych okoliczności nie wynikło z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy jak i po stronie Zamawiającego i nie jest spowodowane niedbalstwem, brakiem staranności czy też opieszałością w udzieleniu zamówienia.Ww. okoliczności mają charakter nadzwyczajny. Wykonawca działający z ramienia Zamawiającego nie powinien ponosić negatywnych konsekwencji wystąpienia okoliczności, na które wpływu nie ma żadna ze stron umowy, a konieczność zmiany umowy jest następstwem wzrostów kosztów produkcji związku z wystąpieniem COVID-19.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Usługi napraw sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej 32WOG oraz jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu w ich miejscach dyslokacji w zakresie 4 części
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do Szkoły Podstawowej w Żdanowie, Gmina Zamość w 2025 r.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do budynków będących własnością Powiatu Zamojskiego
- Dostawa sukcesywnie w 2025 roku artykułów spożywczych, opakowań i produktów do sporządzania napojów na potrzeby baru w Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu
- Usługa dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Płoskiem, Gmina Zamość 2025
- Zimowe utrzymanie gminnej infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zamość w sezonie 2024-2025 - nr 3
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Dostawa pojemników i koszy na odpady i śmieci
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych oraz innych materiałów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podziałem na 14 zadań)
- Dostawa rękawiczek diagnostycznych - niejałowych oraz rękawiczek chirurgicznych i ortopedycznych - sterylnych dla SP ZOZ w Krasnymstawie
- Dostawa płynów infuzyjnych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie gminy Przewóz w 2025 roku
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.