Ogłoszenie z dnia 2020-08-07
Ogłoszenie nr 560147908-N-2020 z dnia 07-08-2020 r.
Połczyn-Zdrój: Modernizacja budynku biurowego Nadleśnictwa Połczyn wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą - kontynuacja
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 572556-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510177313-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Połczyn, Krajowy numer identyfikacyjny 33004428100000,
ul. Szczecinecka
12,
78-320
Połczyn-Zdrój, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
943 662 230, e-mail
polczyn@szczecinek.lasy.gov.pl, faks
943 662 230.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_polczyn/zamowienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna Lasów Państwowych nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku biurowego Nadleśnictwa Połczyn wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą - kontynuacja
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SA.270.1.7.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na kontynuacji modernizacji budynku biurowego Nadleśnictwa Połczyn wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą na działce nr 120/37 obr.006 Połczyn-Zdrój, położonej przy ul. Szczecineckiej 12 w Połczynie-Zdroju. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w przedmiarze robót, dokumentacji technicznej (projektowej), inwentaryzacji powykonawczej - przedmiary różnicowe, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Zakres prac obejmuje kontynuację przebudowy budynku biurowego poprzez wykonanie następujących zadań: 1) pokrycie i odwodnienie dachów, stolarka, ścianki działowe, tynki, posadzki, ślusarka, okładziny i wymalowania, elewacja budynku, prace zewnętrzne; 2) dokończenie instalacji c.o.; 3) wykonanie systemu sygnalizacji pożaru (SSP), systemu alarmu włamania i napadu (SAWIN), instalacji kontroli dostępu, instalacji rozgłoszeniowej, instalacji CCTV monitoringu oraz instalacji domofonowej, dostawa i instalacja urządzeń multimedialnych; 4) wykonanie i montaż przewodów wentylacyjnych wraz z izolacjami, wykonanie rurociągów klimatyzacyjnych, dostawa i zainstalowanie agregatów chłodzących, zainstalowanie układów sterowania, uruchomienie systemu; 5) ułożenie rur wodociągowych i kanalizacyjnych, wykonanie studni rewizyjnych i odwodnień na trasach kanałów, montaż separatora i osadnika, zasypanie wykopów po pracach instalacyjnych; 6) wykonanie rurociągów instalacji wodnych, montaż armatury, osprzętu, malowanie i izolacje rurociągów, wykonanie rurociągów kanalizacji sanitarnej, montaż armatury i osprzętu sanitarnego; 7) wykonanie i zamontowanie rozdzielni, ułożenie przewodów i montaż osprzętu elektrycznego oraz opraw oświetleniowych, wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych i odgromowej, badania i pomiary; 8) wykonanie i sprawdzenie linii kablowej zasilającej, dostawa i zainstalowanie agregatu prądotwórczego wraz z linią kablową zasilającą, wykonanie oświetlenia zewnętrznego; 9) wykonanie murku oporowego wraz balustradą przy schodach terenowych, wykonanie stanowisk oraz dostawa zabudów śmietnikowych prefabrykowanych; dostawa i montaż nowego masztu radiowego, elementy urządzenia terenu, trawniki i krzewy; 10) wykonanie makroniwelacji terenu, korytowanie i wyrównanie podłoży, ustawienie krawężników na ławach, wykonanie podbudów oraz nawierzchni jezdni, placów, miejsc postojowych, ustawienie znaku STOP;
II.4) Główny kod CPV: 45262700-8
Dodatkowe kody CPV:
32320000-2,
45100000-8,
45110000-1,
45111291-4,
45112100-6,
45112710-5,
45223100-7,
45231300-8,
45231400-9,
45233220-7,
45233300-2,
45260000-7,
45261000-4,
45232500-6,
45262650-2,
45310000-3,
45311100-1,
45312100-8,
45312200-9,
45314200-3,
45312311-0,
45316000-5,
45233142-6,
45233226-9,
45311100-1,
45312310-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
22.08.2019-05.10.2020r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/07/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Roboty dodatkowe obejmujące naprawę uszkodzonego okna, wykonania systemu przywoławczego w łazience dla osób niepełnosprawnych, naprawę witryn aluminiowych, montaż balustrad zewnętrznych ochronnych, regulacja studzienek kanalizacyjnych, montaż regulatorów nasad kominowych
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Ujawnienie w trakcie prac zakresu robót niezbędnego do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, nieobjętego zakresem zamówienia pierwotnego.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wartość robót niezbędnych - 47.331,20 zł netto.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynku szkoły.
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Remont dachu budynku internatu żeńskiego
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 734 na odcinku od km 12+257 w miejscowości Otwock Wielki do km 13+887 w miejscowości Wygoda, na terenie gminy Karczew, powiat otwocki, woj. mazowieckie. - nr 085/25
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.