Ogłoszenie z dnia 2020-08-10
Ogłoszenie nr 560148507-N-2020 z dnia 10-08-2020 r.
Nowy Sącz: "Dostawa i montaż aparatury medycznej, sprzętu medycznego, mebli i pozostałego wyposażenia dla Oddziału Ginekologiczno - Położniczego, Poradni Ginekologiczno - Położniczej oraz Oddziału Neonatologicznego z IT Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu."
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: ramach projektu Rozwój Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu poprzez poprawę standardu i jakości usług medycznych o nr RPMP.12.01.02-12-0447/17 w ramach Podziałania 12.1.2 Regionalna infrastruktura ochrony zdrowia.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 510074-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540026193-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510044411-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu, Krajowy numer identyfikacyjny 00030643700000,
ul. ul. Młyńska
10,
33-300
Nowy Sącz, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
(018) 44388-77; 443-66-35, e-mail
sns@pro.onet.pl, faks
(018) 4438540; 443-86-01.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalnowysacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa i montaż aparatury medycznej, sprzętu medycznego, mebli i pozostałego wyposażenia dla Oddziału Ginekologiczno - Położniczego, Poradni Ginekologiczno - Położniczej oraz Oddziału Neonatologicznego z IT Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu."
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DA.271-9/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Przedmiot zamówienia obejmuje 12 zadań CPV 33.10.00.00-1, 33.19.20.00-2: Zadanie nr 1 - dostawa mebli medycznych, socjalnych, aparatury medycznej oraz drobnego wyposażenia Zadanie nr 2 - dostawa stołu operacyjnego Zadanie nr 3 - dostawa myjni chirurgicznej 3 stanowiskowej Zadanie nr 4 - dostawa systemu monitorowania KTG i aparatów KTG Zadanie nr 5 - dostawa aparatury medycznej Zadanie nr 6 - dostawa aparatury medycznej Zadanie nr 7 - dostawa aparatury medycznej Zadanie nr 8 - dostawa lamp Zadanie nr 9 - dostawa aparatu UDT Zadanie nr 10 - dostawa komputerów Zadanie nr 11 - dostawa amnioskopu Zadanie nr 12 - dostawa defibrylatora z możliwością wykonania kardiowersji.
II.4) Główny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy (28 dni)
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadanie nr 1 - dostawa mebli medycznych, socjalnych, aparatury medycznej oraz drobnego wyposażenia |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
03/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Full-Med Sp. z o. o.,
d.kasperek@full-med.com.pl,
ul. Bursaki 6,
20-150,
Lublin, kraj/woj.
lubelskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/03/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
przesuniecie terminu realizacji zamówienia - zmiany zostały przewidziane w umowie, przesunieto termin z dnia 24 marca br. na 6 kwietnia 2020 r.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
przesuniecie terminu realizacji zamówienia, przesunięto termin z dnia 24 marca br. na 6 kwietnia 2020 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z pismem firmy Full-Med dot. epidemii wirusa 2019-nCoV, która skutkuje licznymi ograniczeniami w transporcie i produkcji towaru (brak dostaw podzespołów czy tez wstrzymanie produkcji) oraz stosownie do §13 ust.1 i ust.2 lit. f) i h) zawartej umowy, a także powołując na zapis art.144 ust.1 pkt 3 "ustawy" PZP przesunięto termin realizacji zamówienia.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
wartość umowy nie uległa zmianie, przesunięto tylko termin realizacji zamówienia.
Paragraf 13 ust. 2 lit. f) i h) brzmiał:
f) zmiany terminów wykonania przedmiotu umowy, zwłaszcza gdy dotrzymanie terminu wskazanego pierwotnie okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca,
h) zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy czy też od Zamawiającego, powstałych na skutek nieprzewidzianego działania osób trzecich i mających wpływ na realizację zamówienia,
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.111.2024 Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu, co i cwu w lokalu położonym przy ul. Jagiellońskiej 21/15 w Nowym Sączu
- Prowadzenie wyłącznie przez umundurowane osoby fizyczne dozoru dla NOVA Sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Sączu, obiektów i urządzeń znajdujących się na terenie ZZO w Nowym Sączu przy ul. Tarnowskiej 120
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. II, IV
- Dostawa foteli biurowych do Sądu Rejonowego w Nowym Sączu
- BZP. 271.105.2024 Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowego Sącza
- "Pobyt studentów i kadry dydaktycznej w ośrodku narciarskim/stacji narciarskiej w celu realizacji zajęć : Sporty śnieżne - narciarstwo obóz szkoleniowy 8 dni prowadzony przez WKFIB ANS NS."
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie Gminnego Centrum Usług Medycznych oraz Poradni Rehabilitacyjnej w Trzciannem.
- Dostawa wyrobów medycznych
- Zakup wraz z dostawą aparatu USK dla Oddziału Kardiologii i Chorób Wewnętrznych w celu nieinwazyjnego badania chorych ze schorzeniami sercowo - naczyniowymi dla SP ZOZ w Puławach.
- Dostawa zestawów do inaktywacji patogenów chorobotwórczych w osoczu wraz z najmem urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania procedury.
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- DOSTAWA, INSTALACJA I URUCHOMIENIE WIEŻY ARTROSKOPOWEJ
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.