eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawę sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 13 zadań



Ogłoszenie z dnia 2020-08-11

Ogłoszenie nr 560150102-N-2020 z dnia 11-08-2020 r.

Kraków: Dostawę sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 13 zadań
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 552690-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510137551-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny, Krajowy numer identyfikacyjny 15190000000000, ul. ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 293-53-85, e-mail kurowska@uek.krakow.pl, faks 12 293-58-98.
Adres strony internetowej (url): www.uek.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawę sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 13 zadań

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

KZ-272-11/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 13 zadań, w ilości i o parametrach zgodnych z Opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załącznikach nr 7.1. - 7.6. do SIWZ oraz Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1, 30213100-6, 30213300-8, 30231300-0, 30232000-4, 30231300-0, 30232110-8, 30232000-4. Zadania od nr 1 do nr 3 - Dostawa notebooków Dostawa notebooków wraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 6 do SIWZ oraz z zał. nr 7.1. do SIWZ - Opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m.in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6 Zadania od nr 4 do nr 7 - Dostawa komputerów stacjonarnych Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 6 do SIWZ oraz z zał. nr 7.2. do SIWZ - Opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m.in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1, 30213300-8, 30231300-0, 30232000-4. Zadania od nr 8 do nr 9 - Dostawa monitorów Dostawa monitorów wraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 6 do SIWZ oraz z zał. nr 7.3. do SIWZ - Opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m.in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30231300-0. Zadanie nr od 10 do 11 - Dostawa drukarek Dostawa drukarek w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 6 do SIWZ oraz z zał. nr 7.4. do SIWZ - Opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m. in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232110-8. Zadanie nr 12 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 6 do SIWZ oraz z zał. nr 7.5. do SIWZ - Opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m. in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232000-4. Zadanie nr 13 - Dostawa tabletów Dostawa tabletów w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 6 do SIWZ oraz z zał. nr 7.6. do SIWZ - Opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m. in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213200-7.


II.4) Główny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:

30213100-6,

30213300-8,

30231300-0,

30232000-4,

30231300-0,

30232110-8,

30232000-4

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Dla zadania nr 1: do 2 tygodni od daty podpisania umowy.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 27/07/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

NKK System Nowak, Kukułka, Kornijasz Sp. J., , ul. Tatarska 5, 30-103, Kraków, kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 26730.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/08/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Aneks nr 1 do umowy nr KZ-272-11/20 - zadanie nr 1 z dnia: 27-07-2020 r. W umowie powołanej w tytule, działając na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) w zw. z § 8 ust 1 pkt 2) w/w umowy dokonuje się następujących zmian: a) § 1 ust 2 umowy, słowa "Toshiba, model: R50 (nr katalogowy: Satellite Pro R50-EC-10V)" zmienia się na "Toshiba model: L50 (nr katalogowy: Satellite Pro L50-G-11G)".

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1.Wykonawca oświadcza, że zmiana asortymentu wynika z przyczyn nie leżących po jego stronie i jest spowodowana wstrzymaniem produkcji określonego modelu sprzętu komputerowego i niedostępnością na rynku pierwotnie zaoferowanego urządzenia, oraz oświadcza, że zaproponowane urządzenie posiada parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne nie gorsze niż te, które zostały wyspecyfikowane w pierwotnej ofercie. 2. Konieczność wprowadzenia zmian postanowień zawartej Umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a możliwość zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności Zamawiający przewidział w SIWZ.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.