Ogłoszenie z dnia 2020-08-18
Ogłoszenie nr 560154799-N-2020 z dnia 18-08-2020 r.
Sulęcin: "Przebudowa, rozbudowa i budowa obiektów sportowych na Winnej
Górze w Sulęcinie" Etap I i Ia
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Program Współpracy Interreg Va Brandenburgia - Polska 2014-2020 w ramach projektu: "Sulęcin i Friedland wykorzystanie i zabezpieczenie dziedzictwa kulturowego/ Sulęcin und Friedland: Nutzung und Sicherung des kulturellen Erbes"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 595393-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540209600-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510260864-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski w Sulęcinie, Krajowy numer identyfikacyjny 52617900000000,
ul. ul. Lipowa
18,
69-200
Sulęcin, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
957 553 601, e-mail
umig@sulecin.pl, faks
957 552 122.
Adres strony internetowej (url): https://bip.sulecin.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa, rozbudowa i budowa obiektów sportowych na Winnej Górze w Sulęcinie" Etap I i Ia
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IZiG.271.16.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. ETAP I W etapie I należy wykonać: o przebudowę i rozbudowę budynku głównego z salą sportową wraz ze wszystkimi instalacjami zewnętrznymi (budynek 1A, 1B); o przebudowę budynku zaplecza klubowego wraz ze wszystkimi instalacjami zewnętrznymi (budynek 2); o remont muszli koncertowej; o przebudowę wiaty rekreacyjnej z nadbudową zadaszenia; o remont, przebudowę i budowę schodów terenowych i murów oporowych oraz rozbiórkę istniejących schodów terenowych; o budowę wiaty śmietnikowej; o naprawę słupów historycznej bramy wjazdowej; II. ETAP Ia W etapie Ia należy wykonać: o budowę zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej w zakresie zgodnym zrysunkiem zagospodarowania sieci dla etapu Ia; o budowę zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej w zakresie zgodnym z rysunkiem zagospodarowania sieci dla etapu Ia; o budowę zewnętrznej instalacji wodociągowej w zakresie zgodnym z rysunkiem zagospodarowania sieci dla etapu Ia wraz z niezbędnym odtworzeniem istniejącej nawierzchni; o budowę zewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania zasilającej budynek klubowy; o budowę zewnętrznej instalacji elektrycznej zasilającej budynek główny, budynek klubowy oraz wiatę rekreacyjną wraz z niezbędnym odtworzeniem istniejącej nawierzchni; o roboty rozbiórkowe w zakresie zgodnym z rysunkiem zagospodarowania terenu - rozbiórki dla etapu Ia; o wykonanie nawierzchni z kostki betonowej w zakresie zgodnym z rysunkiem zagospodarowania terenu - plansza drogowa dla etapu Ia. Uwaga! Dokumentacja projektowa obejmuje Etap I, Ia oraz Etap II. Postępowanie dotyczy Etapów I i Ia, które zostały opisane powyżej.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111300-1,
45111291-4,
45223500-1,
45262520-2,
45320000-6,
45321000-3,
45421000-4,
45421131-1,
45432111-5,
45431100-8,
45410000-4,
45442120-4,
45421146-9,
45443000-4,
45310000-3,
45332000-3,
45333000-0,
45331210-1,
45331100-7,
45331110-0,
45232130-2,
45232410-9,
45333200-2,
45233253-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
26.11.2019 r. - 15.10.2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/07/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana umowy poprzez zmniejszenie zakresu(zaniechanie robót) oraz rozszerzenie o roboty dodatkowe i zmiana terminu na wykonanie tych robót
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana terminu w związku z pandemią COVID-19
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zważywszy, że:
o w dniu 26.11.2019 r. Strony zawarły umowę nr IZIG.272.7.2019 w sprawie zamówienia publicznego dotyczącego "Przebudowa, rozbudowa i budowa obiektów sportowych na Winnej Górze w Sulęcinie" Etap I i Ia współfinansowanego z Programu Współpracy Interreg Va Brandenburgia - Polska 2014-2020 w ramach projektu: "Sulęcin i Friedland wykorzystanie i zabezpieczenie dziedzictwa kulturowego/ Sulęcin und Friedland: Nutzung und Sicherung des kulturellen Erbes"
o z powodu pandemii COVID-19 realizacja powyższej umowy na pierwotnie przewidzianych zasadach jest czasowo ograniczona, z przyczyn których nie można było przewidzieć o czym Wykonawca poinformował pismem z dnia 13.03.2020 r. oraz pismem z dnia 16.06.2020 r.,
o zmieniły się okoliczności faktyczne mające wpływ na realizację zadania w związku z potrzebą wykonania robót dodatkowych, nieprzewidzianych i wykraczających poza przedmiot umowy,
o kierując się potrzebą prawidłowego wykonania podstawowego przedmiotu umowy zadania oraz przeciwdziałając ewentualnym sporom dotyczącym realizacji umowy w warunkach kryzysu spowodowanego okolicznościami związanymi z transmisją wirusa COVID-19,
Strony na podstawie art. 15r ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374 ze zm.) w związku z art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) oraz na podstawie zapisów §16 ust. 2-6 umowy IZiG. 272.7.2020 w związku z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp postanowiły zawrzeć aneks nr 1 do umowy nr IZIG272.7.2019 z dnia 26.11.2019 r. o następującej treści:
§ 1
Strony zmieniają zakres przedmiotu umowy nr IZiG.272.7.2019 z dnia 26.11.2019 r. przez jego zmniejszenie o roboty określone w protokole konieczności z dnia 02.06.2020 r. (zał. nr 1 do aneksu). Wartość robót zaniechanych zgodnie z kosztorysem ofertowym załączonym do protokołu konieczności określa się na kwotę 2866,17 brutto (2330,22 zł netto).
§ 2
Strony zmieniają zakres przedmiotu umowy przez jego rozszerzenie o roboty dodatkowe zgodnie z protokołem konieczności z dnia 02.06.2020 r. (zał. nr 1 do aneksu). Wartość robót dodatkowych określa się na kwotę 239 850,00 zł brutto (195 000,09 netto).
Strony zmieniają termin wykonania robót niezbędny do wykonania robót dodatkowych oraz w związku z panującym stanem pandemii na dzień 31.01.2021 r. Wszelkie zapisy dotyczące odbiorów, płatności, gwarancji i wszystkie pozostałe postanowienia umowy nr IZiG.272.7.2019 z dnia 26.11.2019 r. odnoszą się również do robót dodatkowych.
§ 3
Kwota należnego Wykonawcy wynagrodzenia określona w § 9 umowy nr IZiG.272.7.2019 z dnia 26.11.2019 r. w związku z wprowadzeniem niniejszego aneksu wynosi 6 727 850,11 zł brutto (5 469 796,84 netto).
§ 4
Wszelkie zmiany niniejszego aneksu wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 5
Ustalono zgodnie, że w związku z wprowadzoną zmianą Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tytułu zmiany wynagrodzenia.
§ 6
Aneks sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, dwa dla Zamawiającego i jeden dla Wykonawcy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- "Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Sulęcinie sp. z o.o. w 2025 r."
- "Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci i młodzieży uczęszczających do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sulęcinie w roku kalendarzowym 2025"
- DOSTAWĘA OPON DO POJAZDÓW DLA 45 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W WĘDRZYNIE
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.