Ogłoszenie z dnia 2020-08-18
Ogłoszenie nr 560154946-N-2020 z dnia 18-08-2020 r.
Kamienna Góra: Dostawa obłożeń operacyjnych, osłon oraz odzieży medycznej jednorazowego użytku i prześcieradeł jednorazowego użytku dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 609852-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540228225-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510012932-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 23113920700000,
ul. ul. Korczaka
1,
58-400
Kamienna Góra, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
075 64 59 600, e-mail
dcr@dcr.org.pl, faks
075 64 59 601.
Adres strony internetowej (url): http://dcr.org.pl
Adres profilu nabywcy: https://www.platformazakupowa.pl/pn/dcr
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Podmiot leczniczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa obłożeń operacyjnych, osłon oraz odzieży medycznej jednorazowego użytku i prześcieradeł jednorazowego użytku dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PNG/2/10/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych obłożeń operacyjnych, osłon oraz odzieży medycznej jednorazowego użytku i prześcieradeł jednorazowego użytku dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze. Przedmiot zamówienia został podzielony na 20 zadań, stanowiących odrębne części (pakiety) zamówienia. Zadanie 1 Obłożenie jałowe uniwersalne podstawowe. Zadanie 2 Obłożenie jałowe do artroskopii stawu barkowego wzmocnione. Zadanie 3 Obłożenie jałowe do operacji na kończynie (ręka, noga). Zadanie 4 Zestaw do operacji dłoni/stopy. Zadanie 5 Obłożenie jałowe do chirurgii biodra. Zadanie 6 Jałowy zestaw chirurgiczny do artroskopii stawu kolanowego. Zadanie 7 Barierowy jałowy fartuch chirurgiczny (1). Zadanie 8 Barierowy jałowy fartuch chirurgiczny (2). Zadanie 9 Zestaw do laparoskopii. Zadanie 10 Osłona na stolik MAYO. Zadanie 11 Osłona na monitor RTG. Zadanie 12 Osłona na przewody typu TUBUS. Zadanie 13 Czepki. Zadanie 14 Fartuchy. Zadanie 15 Prześcieradła włókninowe. Zadanie 16 Prześcieradła wzmocnione. Zadanie 17 Odzież ochronna jednorazowego użytku. Zadanie 18 Maski. Zadanie 19 Koszule operacyjne dla pacjentów. Zadanie 20 Czepek. Szczegółowe zestawienie asortymentowe zamawianych obłożeń/osłon/odzieży/prześcieradeł i ich szacunkowe ilości określono w Części II SIWZ(Przedmiot zamówienia). Przedmiotem zamówienia zadań 17 i 19 jest odzież medyczna jednorazowego użytku tj. odpowiednio odzież ochronna jednorazowego użytku i koszule operacyjne dla pacjentów. Szczegółowe zestawienie asortymentowe zamawianej odzieży medycznej i jej szacunkowe ilości określono w części II SIWZ (Przedmiot zamówienia). Oferowany asortyment musi być wprowadzony do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 175 z późn. zm.) oraz musi być zgodny z normami obowiązującymi dla tego asortymentu. Wykonawca zobowiązany jest posiadać wymagane przepisami dokumenty potwierdzające wprowadzenie oferowanego asortymentu do obrotu i używania i zobowiązany jest okazać te dokumenty Zamawiającemu na każde jego żądanie.
II.4) Główny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na okres 24 miesięcy.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 17 | NAZWA: Odzież ochronna jednorazowego użytku |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
23/12/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Abena Polska Sp. z o.o.,
biuro@abena.pl,
ul. Nowa 15, Łozienica,
72-100,
Goleniów, kraj/woj.
zachodniopomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Zmiana umowy dotyczy zadania 17 zamówienia - odzież ochronna jednorazowego użytku.
|
CZĘŚĆ NR: 19 | NAZWA: Koszule operacyjne dla pacjentów. |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
23/12/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Abena Polska Sp. z o.o.,
biuro@abena.pl,
ul. Nowa 15, Łozienica,
72-100,
Goleniów, kraj/woj.
zachodniopomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Zmiana umowy dotyczy zadania 19 zamówienia - koszule operacyjne dla pacjentów.
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
17/07/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Dokonano zmiany umowy poprzez dopuszczenie realizowania dostaw partiami, w mniejszych ilościach (dostaw dzielonych) oraz zmniejszenie kar umownych w przypadku odstąpienia przez Zamawiajacego od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca i w przypadku odstąpienia przez Wykonawcę od umowy z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający. Zmiany obowiązują od 1.08.2020 r. do dnia odwołania stanu epidemii COVID-19 w Polsce.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Działając na podstawie art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 374 ze zm.) Wykonawca wystąpił dnia 22.05.2020 r. z wnioskiem o dopuszczenie realizowania dostaw partiami, w mniejszych ilościach oraz propozycją odstąpienia od ustalania i dochodzenia kar umownych oraz ewentualnych odszkodowań. Wykonawca występując z wnioskiem powołał się na wystąpienie siły wyższej tj. okoliczności związanych z wystąpieniem światowej epidemii COVID-19. Zamawiający uznał wniosek za zasadny w zakresie zmiany sposobu dokonywania dostaw oraz wysokości kar umownych w okresie epidemii. Wykonawca wykazał wpływ okoliczności związanych z COVID-19 na realizację umowy poprzez: a) opóźnienia dostawców Wykonawcy w realizacji dostaw wyrobów wykonanych z włókniny b) wstrzymanie części zamówień Wykonawcy przez rząd chiński c) rozpoczęcie przez dostawców Wykonawcy produkcji masek, d) wzrost cen surowca włókninowego, e) spełnienie przesłanki siły wyższej z uwagi na to, że mamy do czynienia ze zdarzeniem nadzwyczajnym, jak również nadzwyczajnymi konsekwencjami tego zdarzenia niemożliwymi do przewidzenia. Wykonawca potwierdził zatem Zamawiającemu wpływ wyspecyfikowanych czynników, związanych z pandemią COVID-19, na należyte wykonanie umowy zawartej dnia 23.12.2019 r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmiana Umowy Nr DCR.DT-17/12/2019 z dnia 23.12.2019 r. została dokonana na podstawie art. 15r ust. 4 pkt 2 oraz art. 15 r ust. 6 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 374 ze zm.) w związku z art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2019 r., poz. 1843).
INNE PRZETARGI Z KAMIENNEJ GÓRY
więcej: przetargi w Kamiennej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- ZAKUP I DOSTAWA OPATRUNKÓW
- Artykuły medyczne
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.