Ogłoszenie z dnia 2020-08-26
Ogłoszenie nr 560160709-N-2020 z dnia 26-08-2020 r.
Rabka-Zdrój: dostawy mięs i wędlin woł/wp
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511813-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510042413-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
"Uzdrowisko Rabka" S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 49197107400000,
ul. ul. Orkana
49,
34-700
Rabka-Zdrój, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
182 676 020, e-mail
zakupy@uzdrowisko-rabka.pl, faks
182 676 010.
Adres strony internetowej (url): www.uzdrowisko-rabka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka Akcyjna z udziałem Skarbu Państwa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawy mięs i wędlin woł/wp
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):EZ.02.PN.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1: Sprzedaż i dostawy mięs woł/wp w orientacyjnych ilościach : Antrykot kg 60,Karczek wieprzowy z kością kg 580, Łopatka wieprzowa bez kości kg 1380, Mięso gulaszowe wołowe / z karku / kg 130, Schab wieprzowy bez kości kg 1790, Wołowina bez kości - pieczeniowe ekstra kg 290, Słonina kg 50, Kości wołowe kg 800, Kości wieprzowe kg 860, Szynka wieprzowa bez kości kg 1700, Polędwiczki wp kg 40, Golonka wp kg 10. Mięsa świeże, nie mrożone, usunięte luźne strzępy mięs, z młodych sztuk / do 2 lat /. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w zał. nr 3.1. do SIWZ. Zadanie 2. Sprzedaż i dostawy wędlin woł/wp w orientacyjnych ilościach : Baleron wieprzowy kg 80, Boczek wędzony kg 120, Kabanos wieprzowy kg 200 ,Kiełbasa toruńska kg 550 , Kiełbasa wiejska kg 240 , Flaki wołowe gotowane /drobno cięte/ kg 30 , Kiełbasa żywiecka kg 370 , Ogonówka kg 960, Smalec kg 60, Polędwica sopocka kg 940, Szynka gotowana kg 40, Szynka wiejska kg 1050, Kiełbasa szynkowa -wieprzowa kg 840, Boczek faszerowany kg 80, Kiełbasa biała kg 5, Salami kg 80, Pieczeń rzymska kg 130, Żeberka wędzone - paski kg 40, Pasztet pieczony wieprzowy kg 320, Kiełbasa krakowska sucha kg 330, Kaszanka kg 100, Szynka konserwowa kg 400, Kiełbaski frankfurterki kg 190 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w zał. nr 3.2. do SIWZ. 3.1
II.4) Główny kod CPV: 15110000-2
Dodatkowe kody CPV:
15131130-5
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od.01.03.2020r. do 31.08.2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: dostawy wędlin woł/wp |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
28/02/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Zakład Mięsny IGAR,
,
ul.Bystra 16B,
34-700,
Rabka-Zdrój, kraj/woj.
małopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: dostawy mięsd woł/wp |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
28/02/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Zakład Mięsny IGAR,
,
ul.Bystra 16B,
34-700,
Rabka Zdrój, kraj/woj.
małopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/08/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana terminu wykonania zamówienia
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działającz należyta starannością, nie mógł przewidzieć ( pandemia COVID-19 ). Z uwagi na okresowe, tymczasowe wstrzymania działalności leczniczej i uzdrowiskowej ( kolejne Rozporządzenia Rady Ministrów w związku z epidemią COVID-19 ), od marca 2020 roku ilości zamawianego towaru były uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego. Z treści § 1 pkt 3 obowiązującej umowy wynika że minimum realizacji przedmiotu umowy powinno wynosić 70 % jej wartości. Przewidywane wykonanie umowy na dzień 30.08.2020 r. będzie znacznie niższe z uwagi na zaistniałe okoliczności tj. dodatkowe ograniczenie działalności "Uzdrowisko-Rabka "S.A. z powodu ogłoszenia w dniu 20.08.2020 r. powiatu nowotarskiego "czerwona strefą epidemii".
Podstaw prawna aneksu art.144 ust.1 pkt 3 Ustawy Pzp ( Dz.U. z 2017 r., poz.1579 z późn. zm.).
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
§ 1
1.Wartość umowy nie może przekroczyć wartości zamówienia określonego w umowie podstawowej tj. w umowie z dnia 28.02.2020 r.
2. Zamawiający nie gwarantuje Wykonawcy żadnego minimum dostaw.
3.Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie należne mu z tytułu faktycznie wykonanych
dostaw.
§ 2
Strony zgodnie postanawiają, że zmieniają § 3 umowy z dnia 28.02.2020 r., w ten sposób, że dodają ust.2, o treści:
sprzedaż i dostawy realizowana będzie do dnia 30.11.2020 r., z zastrzeżeniem zapisu § 1 ust. 1 niniejszego aneksu.
§ 3
Pozostałe zapisy umowy z dnia 28.02.2020 r., nie ulegają zmianie.
INNE PRZETARGI Z RABKI-ZDRÓJ
- Dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich, mąki pszennej, makaronów.
- Dostawa odczynników do badań hematologicznych wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego 5DIFF
- Dostawy warzyw i owoców mrożonych
- Wywóz odpadów komunalnych z obiektów Spółki "Uzdrowisko-Rabka" w 2025 roku.
- Dostawa odczynników do diagnostyki mikrobiologicznej dla Pracowni Mikrobiologii ZDL.
- Opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój w 2025 roku
więcej: przetargi w Rabce-Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa różnych artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Kamionnie w 2025 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Gminnego z Oddziałami Integracyjnymi w Bierkowicach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyna w 2025 roku
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych w 2025 roku do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. ppor. Emilii Gierczak w Łącku
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Nr 3 w Głownie na 2025 rok"
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.