eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynBudowa siedziby Nadleśnictwa Olsztyn



Ogłoszenie z dnia 2020-08-27

Ogłoszenie nr 560161697-N-2020 z dnia 27-08-2020 r.

Olsztyn: Budowa siedziby Nadleśnictwa Olsztyn
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 530568-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510099185-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: NADLEŚNICTWO OLSZTYN, Krajowy numer identyfikacyjny 51054442600000, ul. Ul. M.Z. Malewskiej , 10-308 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 895 268 917, e-mail olsztyn@olsztyn.lasy.gov.pl, faks 895 260 048.
Adres strony internetowej (url): www.olsztyn.olsztyn.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa siedziby Nadleśnictwa Olsztyn

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

AG.270.01.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy budynku biurowego wraz z pełną infrastrukturą techniczną i zgrubnym zagospodarowaniem terenu, przeznaczonego na siedzibę Nadleśnictwa Olsztyn, zlokalizowanego na części działki ewid. nr 3029 w obrębie Bartąg (gm. Stawiguda, powiat olsztyński). Bryła budynku jest prosta w formie. Składa się z trzech części połączonych łącznikami. W bryle głównej znajdują się biura, w skrzydle południowym - sala konferencyjna, w skrzydle północnym - garaże z częścią mieszkalną (kwatery/mieszkania służbowe). W obiekcie znajdować się będą między innymi pomieszczenia biurowe, techniczne, magazynowe, archiwa, sekretariat, sala konferencyjna, natomiast przy budynku znajdować się mają drogi wewnętrzne, miejsca postojowe, ogrodzenie. Podstawowe parametry techniczne budynku: a) powierzchnia zabudowy: 861 m2, b) powierzchnia całkowita: 1 722 m2, c)powierzchnia użytkowa budynku: 1 118,38 m2, d) kubatura budynku: 4 985 m3, e) wysokość budynku od terenu do kalenicy (przy wejściu głównym): 11,22 m f) ilość kondygnacji nadziemnych: 1 oraz poddasze użytkowe, g) kondygnacje podziemne: brak.


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 31.10.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/08/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zmiana wynagrodzenia

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji robót wynikła konieczność wykonania robót dodatkowych. Po zasięgnięciu opinii Projektanta, analizie zasadności oraz zaopiniowaniu przedłożonych przez Wykonawcę kosztorysów robót dodatkowych przez Inspektora Nadzoru zwiększono zakres robót: 1. Dokumentacja projektowa przewiduje klimatyzatory podwieszane do ściany. Z uwagi na wielkość budynku agregaty klimatyzacyjne potrzebne do jego obsługi mają duże gabaryty. Agregaty spełniające wymagania przedstawione w dokumentacji projektowej z uwagi na wagę (ok. 400 kg każdy) nie mogą być podwieszane do ściany osłonowej, dlatego konieczne jest posadowienie ich na postumentach betonowych. 2. Dokumentacja projektowa branży elektrycznej nie uwzględnia zasilenia agregatów klimatyzacyjnych usytuowanych na zewnątrz budynku. W celu właściwego funkcjonowania klimatyzacji konieczne jest doprowadzenie do nich zasilania. 3. Z uwagi na planowaną w przyszłości budowę masztu antenowego Wykonawca wyprowadzi poza obrys budynku kanalizację kablową obejmującą zasilenie w energię elektryczną i dostarczenie sygnału radiowego do masztu. 4. Z uwagi na planowaną w przyszłości budowę instalacji fotowoltaicznej Wykonawca wyprowadzi poza obrys budynku kanalizację kablową przeznaczoną do podłączenia instalacji. 5. W tracie realizacji inwestycji stwierdzono że witryna W1 oraz drzwi zewnętrzne Dz5 wg dokumentacji projektowej zamocowane są w warstwach docieplenia ściany fundamentowej poza licem ściany konstrukcyjnej. Ze względu na znaczny ciężar witryna i drzwi powinny opierać się na trwałym oparciu takim jak podwalina żelbetowa. W związku z powyższym należy wykonać dodatkowe wieńce żelbetowe pod witrynę (W1) oraz drzwi zewnętrzne (Dz5). 6. Dokumentacja projektowa lukarn nie zawierała warstw niezbędnych do mocowania wełny, paraizolacji oraz podkonstrukcji pod okładzinę z desek modrzewiowych. Dostarczone przez Projektanta rysunki uszczegóławiające wprowadzają konieczność zastosowania dodatkowych warstw izolacji nie uwzględnionych w dokumentacji pierwotnej. 7. Po wykonaniu odwiertu pod studnie głębinową okazało się, że z uwagi na skomplikowane warunki gruntowe (zamulenie warstwy wodonośnej) nie jest możliwe eksploatowanie otworu z zakładaną wydajnością. Konieczne jest wykonanie otworu pod studnie w innej lokalizacji wskazanej przez nadzór geologiczny. 8. Z uwagi na konieczność wykonania powtórnego odwiertu studni w innej lokalizacji zwiększeniu ulegnie długość przyłącza wodociągowego pomiędzy studnią głębinową a budynkiem. 9.Z uwagi na konieczność wykonania powtórnego odwiertu studni w innej lokalizacji zwiększeniu ulegnie długość przyłącza zasilającego pompę głębinową. 10.Umieszczenie logo Zamawiającego na szklanych drzwiach wiatrołapu (D11) przy wejściu głównym.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wartość zamówienia po zmianie umowy wzrosła o 41 468,71 PLN

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.