eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskRemont jednostek pływających Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego



Ogłoszenie z dnia 2019-08-05

Ogłoszenie nr 560162752-N-2019 z dnia 05-08-2019 r.

Słupsk: Remont jednostek pływających Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553247-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510132840-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Inspektorat Rybołówstwa Morskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 382183585, ul. Jana Pawła II 1/734, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598468492, e-mail sekretariat@girm.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.girm.mojbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont jednostek pływających Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP 2/GIRM/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest remont jednostek pływających Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części (zadania): 1) Zadanie nr 1 - Remont jednostki "Kontroler - 19" 2) Zadanie nr 2 - Remont jednostki "Kontroler - 21" 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ dla zadania numer 1 oraz załącznik nr 7 do SIWZ dla zadania numer 2. 4. Prace wykonywane będą pod nadzorem Polskiego Rejestru Statków, odbiory i inspekcje organizowane będą przez Wykonawcę remontu. 5. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości wynosi 24 miesięcy. 6. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP w powiązaniu z art. 36 ust. 2 pkt. 8a tejże ustawy, stawia następujące wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności usługi przeglądu i naprawy jednostki pływającej, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem"; b) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ - wzorze umowy.


II.4) Główny kod CPV: 50.24.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i inne usługi dotyczące sprzętu morskiego i innego
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji zamówienia do dnia 31 lipca 2019r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
22/07/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zwiększenie zakresu realizacji przedmiotu umowy oraz wysokości wynagrodzenia

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zwiększenie zakresu realizacji przedmiotu umowy oraz wysokości wynagrodzenia

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji umowy, okazało się że dla jego realizacji konieczne jest wykonanie prac dodatkowych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, których zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć. W trakcie prowadzonego remontu klasowego statku inspekcyjnego Kontroler-19, po dokonaniu slipowania jednostki, po umyciu kadłuba i prześwietleniu blach poszycia ujawniono konieczność wykonania dodatkowych prac nieobjętych wcześniej specyfikacją remontową:

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.