Ogłoszenie z dnia 2020-09-01
Ogłoszenie nr 560165069-N-2020 z dnia 01-09-2020 r.
Wrocław: Dostawa druków małoformatowych materiałów reklamowych na potrzeby Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego w sezonie 2019/2020
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 584313-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540168473-N-2019, 540171041-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510204478-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Narodowe Forum Muzyki, Krajowy numer identyfikacyjny 22414470000000,
ul. Plac Wolności
1,
50-071
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 343 85 28, e-mail
karolina.wasowicz@nfm.wroclaw.pl, faks
71 330 52 12.
Adres strony internetowej (url): www.nfm.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytucja kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa druków małoformatowych materiałów reklamowych na potrzeby Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego w sezonie 2019/2020
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):FZP.261.PN31.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę druków małoformatowych materiałów reklamowych dla Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego zgodnie ze specyfikacją oraz w terminach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ, w zależności od potrzeb Zamawiającego. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zrealizowania zamówienia jednorazowo bądź w partiach, w wielkości i nakładzie obejmujących jedynie część nakładu danego materiału reklamowego - w zależności od potrzeb Zamawiającego.
II.4) Główny kod CPV: 22462000-6
Dodatkowe kody CPV:
22140000-3,
22000000-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia zawarcia na okres 12 miesięcy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: DRUKI MAŁOFORMATOWE |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
11/09/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
ABAKUS - TOMASZ BRZĄKAŁA,
,
ul. Perłowa 7,
55-200,
Oława, kraj/woj.
dolnośląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/08/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zamawiający z uwagi na brak możliwości wykonania umowy w pierwotnym terminie z związku z ogólnoświatową pandemią COVID-19 (koronawirus), działając z należytą starannością zawarł niniejszy aneks w celu zapewnienia funkcjonowania jednostki jaką jest NFM. Na podstawie § 8 ust. 1 umowy numer NFM 3049/592/2019 z dnia 19.08.2019r. postanowień Działu XVIII pkt 2.1) SIWZ, oraz w związku z art. 144 ust. 1 pkt 3 Pzp Strony zgodnie postanawiają, że § 2 ust. 1 umowy otrzymuje nowe, następujące brzmienie: "1.Termin obowiązywania umowy strony ustalają od dnia jej podpisania na okres 18 miesięcy."
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana wynika z działania siły wyższej - ogólnoświatowej pandemii COVID-19 (Koronawirus).
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa kompleksowego sprzątania w Posterunku Policji w Mieroszowie, pl. Niepodległości 2
- Obniżenie krawężników przy przejściach dla pieszych przy skrzyżowaniu ulic: Benedyktyńskiej, Górnickiego, Ładnej i Miłej we Wrocławiu
- 16.2025 Modernizacja i przebudowa budynku na potrzeby Zakładu Biochemii Lekarskiej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- SZP/242-037/2025_ Sukcesywna dostawa helu w stanie ciekłym w ramach potrzeb Katedry Fizyki Doświadczalnej Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej - ZADANIA: 1-17.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Tory rowerowe oraz sad osiedlowy na Pawłowicach".
- Dostawa wzorców do wykonywania badań laboratoryjnych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie wraz z dostawą do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej w Warszawie 22 rodzajów materiałów reklamowych
- U/03/2025 Sukcesywne wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby sklepu Uniwersytetu Opolskiego
- "Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w Urzędzie Gminy w Łososinie Dolnej w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i sukcesywna dostawa 600 wyprawek dla noworodków do Szpitala w Szczecinku Sp. z o.o.
- Wydruk i dostawa materiałów szkoleniowych w ramach interwencji I.14.1 Doskonalenie zawodowe rolników moduł 1 Szkolenia podstawowe dla rolników (I 14.1.1.) w ramach PS WPR 2023-2027
- Znakowane gadżety dla Wydziału Mechanicznego- powtórne
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.