eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćTermomodernizacja budynków Przedszkoli Miejskich nr 4, 5, 9, 13 w Zamościu



Ogłoszenie z dnia 2020-09-03

Ogłoszenie nr 560167200-N-2020 z dnia 03-09-2020 r.

Zamość: Termomodernizacja budynków Przedszkoli Miejskich nr 4, 5, 9, 13 w Zamościu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt pn.: "Termomodernizacja budynków Przedszkoli Miejskich nr 4, 5, 9, 13 w Zamościu" jest współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna Działanie 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 524970-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540065480-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510106186-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość, Krajowy numer identyfikacyjny 95036874700000, ul. Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 84 677 23 37, e-mail zamowienia@zamosc.pl, faks 846 393 054.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zamosc.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynków Przedszkoli Miejskich nr 4, 5, 9, 13 w Zamościu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IM-ZP.272.9.2020.MT

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynków Przedszkoli Miejskich nr 4, 5, 9, 13 w Zamościu w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacja budynków Przedszkoli Miejskich w Zamościu" współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna Działanie 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego - Projekt pn.: "Termomodernizacja budynków Przedszkoli Miejskich nr 4, 5, 9, 13 w Zamościu. 2. Zamówienie udzielane jest w podziale na cztery części: 1) część 1 zamówienia - Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 4, ul. Peowiaków 18A w Zamościu, 2) część 2 zamówienia- Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 5, ul. Peowiaków 76A w Zamościu, 3) część 3 zamówienia- Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 9, ul. Oboźna 10 w Zamościu, 4) część 4 zamówienia- Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 13, ul. Wąska 7 w Zamościu. 3. Zakres robót obejmuje: 1) część 1 zamówienia - Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 4, ul. Peowiaków 18A w Zamościu W ramach termomodernizacji budynku przewidziane są następujące roboty: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe, b) roboty murowe, tynki, malowanie, c) docieplenie stropodachu, dachu, d) wymiana rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich, podokienników zewnętrznych, kratek wentylacyjnych, e) termomodernizacja ścian zewnętrznych w technologii lekkiej - mokrej wraz z nową kolorystyką elewacji, f) osuszenie, izolacja przeciwwilgociowa i izolacja termiczna ścian fundamentowych, g) przełożenie wpustów deszczowych przy rurach spustowych, h) montaż nowej stolarki okienno-drzwiowej, i) montaż krat okiennych, j) wycięcie drzew i krzewów, podcięcie gałęzi powyżej połaci dachowych, Drewno należy pociąć na odcinki o długości 1 metra oraz zgłosić bezpośrednio po wycięciu do Zamawiającego w celu klasyfikacji i wyceny. Wykonawca zobowiązany jest po dokonaniu klasyfikacji i wyceny przewieźć oraz rozładować drewno w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Zamość. k) wykonanie nasadzenia zastępczego, l) wykonanie budek lęgowych, m) wykonanie dwóch torów zjazdowych dla osób niepełnosprawnych w istniejącym spoczniku głównych schodów wejściowych, n) termomodernizacja ścian zewnętrznych w technologii lekkiej - mokrej wraz z nową kolorystyką elewacji, o) osuszenie, izolacja przeciwwilgociowa i izolacja termiczna ścian fundamentowych, p) wykonanie opaski wokół budynku, q) demontaż istniejącej instalacji grzewczej wraz z grzejnikami, r) wykonanie instalacji grzewczej oraz montaż nowych grzejników i zaworów, s) wykonanie Sytemu Zarządzania Energią, t) próby, odbiory i uruchomienie ww. instalacji, u) wymiana opraw oświetleniowych na oprawy typu LED oraz wykonanie nowej instalacji odgromowej, v) wykonanie badań i pomiarów ww. instalacji. 2) część 2 zamówienia - Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 5, ul. Peowiaków 76A w Zamościu W ramach termomodernizacji budynku przewidziane są następujące roboty: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe, b) roboty murowe, tynki, malowanie, c) docieplenie stropodachu, dachu, d) wymiana rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich, podokienników zewnętrznych, kratek wentylacyjnych, e) termomodernizacja ścian zewnętrznych w technologii lekkiej - mokrej wraz z nową kolorystyką elewacji, f) osuszenie, izolacja przeciwwilgociowa i izolacja termiczna ścian fundamentowych, g) przełożenie wpustów deszczowych przy rurach spustowych, h) montaż nowej stolarki okienno-drzwiowej, i) montaż krat okiennych, j) wycięcie drzew i krzewu, Drewno należy pociąć na odcinki o długości 1 metra oraz zgłosić bezpośrednio po wycięciu do Zamawiającego w celu klasyfikacji i wyceny, Wykonawca zobowiązany jest po dokonaniu klasyfikacji i wyceny przewieźć oraz rozładować drewno w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Zamość. k) wykonanie nasadzenia zastępczego, l) wykonanie budek lęgowych, m) termomodernizacja ścian zewnętrznych w technologii lekkiej - mokrej wraz z nową kolorystyką elewacji, n) osuszenie, izolacja przeciwwilgociowa i izolacja termiczna ścian fundamentowych, o) wykonanie opaski wokół budynku, p) demontaż istniejącej instalacji grzewczej wraz z grzejnikami, q) wykonanie instalacji grzewczej oraz montaż nowych grzejników i zaworów, r) wykonanie Sytemu Zarządzania Energią, s) próby, odbiory i uruchomienie ww. instalacji, t) wymiana opraw oświetleniowych na oprawy typu LED oraz wykonanie nowej instalacji odgromowej, u) wykonanie badań i pomiarów ww. instalacji. 3) część 3 zamówienia - Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 9 ul. Oboźna 10, w Zamościu W ramach termomodernizacji budynku przewidziane są następujące roboty: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe, b) roboty murowe, tynki, malowanie, c) docieplenie stropodachu, dachu, d) wymiana rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich, podokienników zewnętrznych, kratek wentylacyjnych, e) termomodernizacja ścian zewnętrznych w technologii lekkiej - mokrej wraz z nową kolorystyką elewacji, f) osuszenie, izolacja przeciwwilgociowa i izolacja termiczna ścian fundamentowych, g) przełożenie wpustów deszczowych przy rurach spustowych, h) montaż nowej stolarki okienno-drzwiowej, i) montaż krat okiennych, j) wycięcie drzew i krzewu, Drewno należy pociąć na odcinki o długości 1 metra oraz zgłosić bezpośrednio po wycięciu do Zamawiającego w celu klasyfikacji i wyceny, Wykonawca zobowiązany jest po dokonaniu klasyfikacji i wyceny przewieźć oraz rozładować drewno w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Zamość. k) wykonanie nasadzenie zastępczego, l) wykonanie budek lęgowych, m) termomodernizacja ścian zewnętrznych w technologii lekkiej - mokrej wraz z nową kolorystyką elewacji, n) osuszenie, izolacja przeciwwilgociowa i izolacja termiczna ścian fundamentowych, o) wykonanie opaski wokół budynku, p) demontaż istniejącej instalacji grzewczej wraz z grzejnikami, q) wykonanie instalacji grzewczej oraz montaż nowych grzejników i zaworów, r) wykonanie Sytemu Zarządzania Energią, s) próby, odbiory i uruchomienie ww. instalacji, t) wymiana opraw oświetleniowych na oprawy typu LED oraz wykonanie nowej instalacji odgromowej, u) wykonanie badań i pomiarów ww. instalacji. 4) część 4 zamówienia - Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 13, ul. Wąska 7 w Zamościu W ramach termomodernizacji budynku przewidziane są następujące roboty: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe, b) roboty murowe, tynki, malowanie, c) docieplenie stropodachu, dachu, d) wymiana rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich, podokienników zewnętrznych, kratek wentylacyjnych, e) termomodernizacja ścian zewnętrznych w technologii lekkiej - mokrej wraz z nową kolorystyką elewacji, f) osuszenie, izolacja przeciwwilgociowa i izolacja termiczna ścian fundamentowych, g) przełożenie wpustów deszczowych przy rurach spustowych, h) montaż nowej stolarki okienno-drzwiowej, i) montaż krat okiennych, j) wycięcie krzewu, przycięcie drzewa Drewno należy pociąć na odcinki o długości 1 metra oraz zgłosić bezpośrednio po wycięciu do Zamawiającego w celu klasyfikacji i wyceny, Wykonawca zobowiązany jest po dokonaniu klasyfikacji i wyceny przewieźć oraz rozładować drewno w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Zamość. k) wykonanie nasadzenia zastępczego, l) wykonanie budek lęgowych, m) termomodernizacja ścian zewnętrznych w technologii lekkiej - mokrej wraz z nową kolorystyką elewacji, n) osuszenie, izolacja przeciwwilgociowa i izolacja termiczna ścian fundamentowych, o) wykonanie opaski wokół budynku, p) demontaż istniejącej instalacji grzewczej wraz z grzejnikami, q) wykonanie instalacji grzewczej oraz montaż nowych grzejników i zaworów, r) wykonanie Sytemu Zarządzania Energią s) próby, odbiory i uruchomienie ww. instalacji, t) wymiana opraw oświetleniowych na oprawy typu LED oraz wykonanie nowej instalacji odgromowej u) wykonanie badań i pomiarów ww. instalacji. 3.4. Dodatkowo Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia (dotyczy każdej części zamówienia) zobowiązany jest do: a) wykonania wszelkich robót przygotowawczych, b) wykonania wszelkich robót porządkowych w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po ich zakończeniu, c) przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych, d) zagospodarowania placu budowy, e) utrzymania zaplecza budowy, f) wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w projektach budowlanych, projektach wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz audytach energetycznych stanowiących załączniki do SIWZ (odrębnie dla części 1, 2, 3 i 4 zamówienia) oraz Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót. 6. Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 8a, 8b, 8c, 8d do SIWZ odrębnie dla każdej części zamówienia. 7. Zamawiający zwraca szczególną uwagę, że załączone do SIWZ przedmiary robót, stanowią jedynie materiał pomocniczy i nie mogą stanowić jedynej podstawy wyceny ryczałtowej całości przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wyceny przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową. Umowa na realizację robót będzie umową ryczałtową. W przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót i prac większej ilość obmiarowej robót niż ujętych w projekcie, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót prac koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku wykonania ich na podstawie projektu w ramach ustalonego wynagrodzenia. W związku z powyższym Wykonawca nie może powoływać się na jakiekolwiek braki w przedmiarze i w oparciu o nie żądać zwiększenia wynagrodzenia. W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji, Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty. W ramach wynagrodzenia podanego w ofercie Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej stanowiących załączniki do SIWZ w zakresie opisanym w pkt 3 (z uwzględnieniem pkt 4) oraz warunkach i obostrzeniach określonych w dokumentach składających się na decyzje administracyjne stanowiące załączniki do SIWZ. Wykonawca dla obliczenia ceny powinien zapoznać się z terenem budowy oraz ww. dokumentacją projektową i dokonać własnej weryfikacji zakresu rzeczowego i obmiarowego przedmiarów robót w stosunku do dokumentacji projektowej oraz proponowanej technologii robót. Wykonawca ma prawo we własnym zakresie skorygować w przedmiarach robót ilość i zakres robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej. Oferta Wykonawcy powinna obejmować wszystkie niezbędne roboty zapewniające właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający informuje, że wskazane w SIWZ i w załącznikach do SIWZ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, który charakteryzują produkt lub usługę dostarczaną przez konkretnego Wykonawcę, nie mają na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów i zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne pod warunkiem, że będą one posiadały nie gorszą właściwość i jakość w stosunku do opisywanej. Zamawiający informuje, że w przypadkach, w których wskazał w SIWZ i w załącznikach do SIWZ, w opisie przedmiotu zamówienia odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. 10. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zawarł w pkt 26 SIWZ oraz w projekcie umowy, stanowiący odpowiednio załącznik nr 8a, 8b, 8c, 8d do SIWZ. 11. Zamawiający informuje na podstawie art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, że rozwiązania projektowe zawarte w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do SIWZ uwzględniają określone w przepisach prawa wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 12. Lokalizacja robót budowlanych: województwo lubelskie, Zamość, Przedszkole Miejskie nr 4 ul. Peowiaków 18A, Przedszkole Miejskie nr 5 ul. Peowiaków 76A, Przedszkole Miejskie nr 9 ul. Oboźna 10, Przedszkole Miejskie nr 13 ul. Wąska 7.


II.4) Główny kod CPV: 45321000-3
Dodatkowe kody CPV:

45111200-0,

45421100-5,

45261000-4,

45311200-2,

45331100-7,

45332200-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na okres od 07.07.2020 r. do 30.06.2021 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 4, ul. Peowiaków 18A w Zamościu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 04/06/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Jurex Piotr Jurek, , ul. Wojsławska 15, 22-425, Grabowiec, kraj/woj. lubelskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 611650.19 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/08/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zmiana dotyczy realizacji dodatkowych robót budowlanych

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiany dokonano w związku z koniecznością realizacji dodatkowych robót budowlanych wprowadzonych protokołem konieczności z dn. 04.08.2020 r. na podstawie paragrafu 24 ust 1 pkt 6 lit a,b,c umowy nr 418/2020 z dn. 04.06.2020 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Strony zmieniły treść łączącej ich umowy w zakresie robót budowlanych branży budowlanej oraz w zakresie wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, które po zmianie wynosi 639.545,65 zł netto, 786.641, 15 zł brutto. Zmianie uległa także wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.