eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NieborowiceBudowa kanalizacji sanitarnej w gminie Pilchowice - etap II



Ogłoszenie z dnia 2020-09-06

Ogłoszenie nr 560168673-N-2020 z dnia 06-09-2020 r.

Nieborowice: Budowa kanalizacji sanitarnej w gminie Pilchowice - etap II
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 655340-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540068611-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510004421-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzili postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Zamawiający I: Gmina Pilchowice z siedzibą przy ul. Damrota 6, 44-145 Pilchowice; tel. (32) 235- 6521; faks (32) 235-6938; e-mail: ug@pilchowice.pl; adres strony internetowej: www.bip.pilchowice.pl
Zamawiający II: Pilchowickie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Głównej 52, 44-144 Nieborowice; tel/faks (32) 332-7158; e-mail: ppk@pilchowice.pl; adres strony internetowej: ppk.pilchowice.pl



I. 1) NAZWA I ADRES: Pilchowickie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 24108075900000, ul. Główna 52, 44-144 Nieborowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 332 71 58, e-mail ppk@plichowice.pl, faks 32 332 71 58.
Adres strony internetowej (url): ppk.pilchowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: komunalna osoba prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa kanalizacji sanitarnej w gminie Pilchowice - etap II

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

2/PZP/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w gminie Pilchowice - Etap II w latach 2019-2020. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części: 1) Część A - Kanalizacja sanitarna, obejmująca budowę kanalizacji sanitarnej o długości 3,1 km, rurociągów tłocznych o łącznej długości 509 m, 2 pompowni ścieków oraz rozbiórkę nawierzchni drogowych o łącznej powierzchni ok. 2.000 m2; 2) Część B - Roboty drogowe pn. "Przebudowa nawierzchni dróg gminnych, ul. Szkolna, ul. Górnicza, ul. Skarbnika, ul. Barbórki, ul. Gwarków w Pilchowicach", obejmująca rozbiórkę nawierzchni drogowych o łącznej powierzchni ok. 4.000 m2, przebudowę i odtworzenie nawierzchni drogowych po robotach kanalizacyjnych o łącznej powierzchni ok. 6.550 m2 z poboczem o powierzchni ok. 500 m2, przy czym prowadzenie prac musi być realizowane we współpracy z wykonawcą kanalizacji, który jest koordynatorem robót. Zakres prac Części B obejmuje następujące ulice zlokalizowane w sołectwie Pilchowice: - ul. Szkolna (dawniej ul. Świerczewskiego), - ul. Górnicza, - ulice boczne do ul. Górniczej i ul. Leboszowkiej, - ul. Skarbnika, - ul. Barbórki, - ul. Gwarków, - ulice boczne do ul. Damrota. 2. Minimalny okres gwarancji i rękojmi na wykonane prace wynosi 5 lat (60 miesięcy) od daty końcowego odbioru prac. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w załączniku nr 8 do SIWZ, obejmującym dokumentację projektową wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiar robót zawarty w załączniku nr 8 do SIWZ ma wyłącznie charakter pomocniczy - nie ujęcie w przedmiarze robót poszczególnych pozycji wynikających z dokumentacji projektowej nie stanowi podstawy do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymagają zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności fizyczne pracownika budowlanego lub inne czynności fizyczne związane z zakresem prowadzonych prac w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Procedura weryfikacji zastosowania postanowień niniejszego ustępu oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określonych w niniejszym ustępie zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio załącznik nr 6a lub załącznik nr 6b do SIWZ dla Części A lub Części B zamówienia.


II.4) Główny kod CPV: 45232410-9
Dodatkowe kody CPV:

45200000-9,

45100000-8,

45233120-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 31 sierpnia 2020 r., następnie przedłużony termin wykonania umowy do 31 marca 2021 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część A - Kanalizacja sanitarna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/12/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Technical Solutions Sp. z o.o., administracja@technical-solutions.pl,, ul. Strzelecka 13B, 47-230, Kędzierzyn-Koźle, kraj/woj. opolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 3959852.45 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
31/08/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
konieczność wykonania robót dodatkowych

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
zakres prac dodatkowych, które nie były objęte dokumentacją projektową i których zamawiających nie mógł wcześniej przewidzieć

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
wartość prac dodatkowych netto: 96173.65 PLN

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.