Ogłoszenie z dnia 2019-08-20
Ogłoszenie nr 560173741-N-2019 z dnia 20-08-2019 r.
Wiskitki: Wykaszanie poboczy i rowów przydrożnych dróg gminnych na terenie Gminy Wiskitki
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 555968-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 555968-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510147080-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Wiskitki, Krajowy numer identyfikacyjny 54654900000000,
ul. ul. Kościuszki
1,
96-315
Wiskitki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
468 567 212, e-mail
ug_wiskitki@onet.pl, faks
468 554 154.
Adres strony internetowej (url): http://wiskitki.bip.net.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykaszanie poboczy i rowów przydrożnych dróg gminnych na terenie Gminy Wiskitki
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):I.Z.271.7.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: "Wykaszanie poboczy i rowów przydrożnych dróg gminnych na terenie Gminy Wiskitki" Zakres prac obejmuje: wykaszanie poboczy, wykaszanie burt rowów od strony pobocza, wykaszanie interwencyjne. Szczegółowy zakres prac został określony w specyfikacji usługi. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji, o której mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zakres opcji w okresie trwania umowy obejmuje następujące wielkości w jednym okresie rozliczeniowym (jednym roku budżetowym): Wykaszanie poboczy i burt rowów od strony pobocza przydrożnych dróg gminnych oraz koszenia interwencyjne - 316 000,00 m2
II.4) Główny kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Maksymalnie do dnia 30 października 2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Strefa I |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
02/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Roman Leniarski, P.P.HU. ROADBUD Roman Leniarski,
,
ul. Trzcińska 17/32
96-100 Skierniewice,
96-100,
Skierniewice, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Obydwie części zamówienia zostały objęte jedną umową.
|
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Strefa II |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
02/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Roman Leniarski P.P.H.U. ROADBUD Roman Leniarski,
,
ul. Trzcińska 17/32
96-100 Skierniewice,
96-100,
Skierniewice, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Obydwie części zamówienia zostały objęte jedną umową.
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/08/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
Na podstawie par. 13 pkt 1 i 2 Umowy Strony zgodnie postanawiają, że na skutek oczywistej pomyłki pisarskiej zawartej w par. 5 pkt 3 Umowy w miejsce kwoty 0,18 wpisują kwotę 0,2214 zł.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Oczywista pomyłka pisarska w treści umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Pozostałe warunki umowy nie ulegają zmianie.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie bieżące terenów zielonych na obszarach zarządzanych przez ZGM "TBS" w Częstochowie Sp. z o. o. - z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych
- Usługa sprzątania w budynku Centrum Dydaktyczno-Badawczego Nanotechnologii przy al. Piastów 45 w Szczecinie
- Wykonywanie pielęgnacji zieleni miejskiej w 2025 r.
- Utrzymanie zieleni na terenach zarządzanych przez Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy w okresie 01.03.2025 do 31.12.2025 r.
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości terenu przy siedzibie Zamawiającego oraz sprzątania pomieszczeń biurowych wraz z dostawą środków czystości w siedzibie DWUP , z podziałem na 2 części.
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.