Ogłoszenie z dnia 2019-08-26
Ogłoszenie nr 560177563-N-2019 z dnia 26-08-2019 r.
Wilamowice: Przebudowa i adaptacja pomieszczeń do potrzeb przedszkola poprzez zmianę sposobu użytkowania części budynku Ludowego Klubu Sportowego w Pisarzowicach na publiczny punkt przedszkolny w Pisarzowicach.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 564867-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510174847-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Wilamowice, Krajowy numer identyfikacyjny 07218232100000,
ul. Rynek
1,
43-330
Wilamowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48338129430, e-mail
przetargi@ug.wilamowice.pl, faks
+48338129431.
Adres strony internetowej (url): www.bip.wilamowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i adaptacja pomieszczeń do potrzeb przedszkola poprzez zmianę sposobu użytkowania części budynku Ludowego Klubu Sportowego w Pisarzowicach na publiczny punkt przedszkolny w Pisarzowicach.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SG.271.3.9.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i adaptacja pomieszczeń do potrzeb przedszkola poprzez zmianę sposobu użytkowania części budynku Ludowego Klubu Sportowego w Pisarzowicach na publiczny punkt przedszkolny w Pisarzowicach. Lokalizacja: ul. Sportowa 1A; 43-330 Pisarzowice, dz. nr 2011/3. Zakres prac obejmuje: - na ścianie zachodniej demontaż okna i zamurowanie otworu oraz uzupełnienie elewacji, - na wschodniej połaci dachu wstawienie okien dachowych, - wymianie okien na południowej i północnej ścianie szczytowej poddasza, - rozbiórka istniejących ścian działowych na poddaszu i demontaż wyposażenia, - wykonanie na poddaszu ścian działowych z płyt gipsowo-kartonowych na stelażu stalowym, - wymianę i montaż stolarki drzwiowej na poddaszu oraz w wydzielonej części parteru, - wykonanie posadzki podłogowej w Sali zajęć 1 z wykładziny PCV, - prace tynkarskie i malarskie uzupełniające, - wymiana armatury wodnej - zlewy, umywalki, miski ustępowe dostosowana dla dzieci przedszkolnych. - wyposażenie części przedszkola przeznaczonej do obsługi cateringu. Opis prac do wykonania branży sanitarnej oraz elektrycznej został zamieszczony w projektach budowlanych. Szczegółowy zakres prac opisuje: Dokumentacja Projektowa (Projekt budowlano - wykonawczy, Przedmiary robót) oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR). Do wykonania przedmiotu zamówienia należy zastosować materiały i urządzenia określone w Dokumentacji Projektowej, STWiOR (lub równoważne).
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45312100-8,
45311100-1,
45330000-9,
45331000-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 31.07.2019r do 23.08.2019r
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: . |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
31/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe DAN-REM Sp. z o. o.,
,
ul.Św.M.Kolbe 100,
43-331,
Dankowice, kraj/woj.
śląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
21/08/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia dodatkowego.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zamówienie dodatkowe na kwotę: 28.474,50 zł brutto (23.150,00 zł netto) zostało udzielone dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, a jego wartość nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Wykonanie robót jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego. Protokół konieczności stanowi załącznik do aneksu. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy do 26.08.2019r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Wykonanie technologii uzdatniania wody zewnętrznej strefy saun
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.