Ogłoszenie z dnia 2020-09-23
Ogłoszenie nr 560182903-N-2020 z dnia 23-09-2020 r.
Wieluń: Przebudowa drogi powiatowej nr 4510E Wieluń-Toplin w miejscowości Mokrsko
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 594372-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510232088-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Wieluniu, Krajowy numer identyfikacyjny 73093489000000,
ul. Pl. Kazimierza Wielkiego
2,
98-300
Wieluń, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
438 434 280, e-mail
zam_pub@powiat.wielun.pl, faks
438 434 263.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat.wielun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 4510E Wieluń-Toplin w miejscowości Mokrsko
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ON.272.18.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi powiatowej nr 4510E Wieluń-Toplin w m. Mokrsko przewidzianych do dofinansowania z Funduszu Dróg Samorządowych. Wykonanie robót budowlanych obejmuje trzy projekty: - na zgłoszenie AB.6743.199.2019 z dnia 05.04.2019r.: na odcinku od skrzyżowania do m. Chotów do skrzyżowania na osiedle od km 0+000 do km 0+594 tj. 594 m - na zgłoszenie AB.6743.533.2018 z dnia 04.09.2018r. od ulicy Majorat do wjazdu na boisko "ORLIK" od km 0+000 do km 0+1+464 tj. 1.464 m - na zgłoszenie AB.6743.198.2019 z dnia 05.04.2019r. : na odcinku od skrzyżowania do m. Słupsko do końca terenu zabudowanego od km 0+000 do km +0+994 tj. 994 m - Projekty stałej organizacji ruchu do w/w projektów Zakres robót budowlanych: A. ODC. I. (odcinek od skrzyżowania do m. Chotów do skrzyżowania na osiedle) - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, - roboty ziemne, - krawężniki, oporniki, obrzeża, - konstrukcja drogi, - chodniki, - zjazdy, - zatoka autobusowa, - pobocza, - oznakowanie, - roboty inne, B. ODC. II ( od drogi na osiedle do wjazdu na Orlik) - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - odwodnienie korpusu drogowego, - podbudowy- nawierzchnie, - roboty wykończeniowe, - oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, - elementy ulic, - zieleń drogowa. C. ODC. III ( od skrzyżowania na Słupsko do końca terenu zabudowanego) - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, - roboty ziemne, - odwodnienie, - krawężniki, oporniki, obrzeża, - konstrukcja drogi, - chodniki, - zjazdy, - zatoki postojowe + opaska bezpieczeństwa, - brama wjazdowa - wyspa dzieląca, - pobocza, - oznakowanie, - roboty inne, D. tablice informacyjne E. inwentaryzacja powykonawcza F. stała organizacja ruchu na wszystkich odcinkach G. Tablice informacyjne - wykonanie oraz montaż tablic informacyjnych zawierających m.in. nazwę programu, nazwę zadania, kwotę dofinansowania, rok w którym dotacja została przyznana zlokalizowanych na początku oraz na końcu przebudowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Zamawiający informuje, że posiada potwierdzenie o nie wniesieniu sprzeciwu właściwego organu do zgłoszenia robót budowlanych. Wykonawca przed podpisaniem umowy przygotuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy przedmiotu zamówienia uwzględniający postanowienia SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również poniesienie kosztów naprawy dróg powiatowych, użytkowanych w związku z realizacją inwestycji w wielkości 3000 ton betonu asfaltowego ułożonego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego wraz z przygotowaniem nawierzchni przez frezowanie korekcyjne gr. 4 cm, oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową, ułożenie masy asfaltowej, obsypanie poboczy destruktem z frezowania wraz z ścinką zawyżonych poboczy, odtworzenie oznakowania poziomego w miejscach remontowanych odcinków dróg.
II.4) Główny kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:
45233221-4,
45233222-1,
45233290-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
11.10.2019r. - 31.03.2021r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Przebudowa drogi powiatowej nr 4510E Wieluń-Toplin w miejscowości Mokrsko | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
11/10/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe LARIX Sp. z o.o.,
larix.biuro@matrixpc.pl,
ul. Klonowa 11,
42-700,
Lubliniec, kraj/woj.
śląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
09/09/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiana dotyczy realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do wykonania zamówienia podstawowego.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zmiana dotyczy wartości zmian mniejszych od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
- na odcinkach gdzie spadek podłużny nawierzchni jezdni jest mniejszy niż 0,5% w celu zapewnienia odpowiedniego spływu wody z nawierzchni i zapewnienia braku zastoin wody po opadach deszczu konieczne jest wykonanie ścieku przykrawężnikowego z dwóch rzędów kostki,
- roboty dodatkowe wykazane w protokole koniczności 4/2019 z dnia 03.07.2020r. nie zostały objęte zamówieniem podstawowym oraz nie mogły zostać przewidziane na etapie wszczynania postępowania przetargowego, wynikają z przyczyn zewnętrznych, niezależnych od Zamawiającego oraz są niezbędne do wykonania zamówienia podstawowego;
- zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych i technicznych. Realizacja robót dodatkowych przez innego Wykonawcę spowoduje istotną niedogodność i znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego. Na terenie budowy jest zgromadzony stanowiący własność dotychczasowego Wykonawcy robót budowlanych sprzęt budowlany ustawiony w ciągu technologicznym, zgodnie z harmonogramem wykonywania robót budowlanych, zaplecze budowy, materiały budowlane i powierzenie wykonania robót dodatkowych innemu Wykonawcy spowodowałoby poniesienie przez Zamawiającego znacznych kosztów w związku z ich usunięciem przez dotychczasowego Wykonawcę na czas realizacji dodatkowych robót budowlanych przez innego Wykonawcę;
- wartość robót dodatkowych nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
- zmiana o wartości mniejszej od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Zakup samochodu osobowego dla Starostwa Powiatowego w Wieluniu
- Remont pomieszczeń na rzecz Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim - instalacja c.o. i c.t. oraz instalacja wentylacji
- "Bieżące utrzymanie dróg gminnych we wschodniej części miasta i Gminy Wieluń - Zadanie nr 1 " Bieżące utrzymanie dróg gminnych w zachodniej części miasta i Gminy Wieluń- Zadanie nr 2
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego, zlokalizowanego na działce ewid. nr 173/4 w Złotym Stoku, w tym zwiększenie pojemności zbiornika wodnego" - w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Budowa przystanku autobusowego przy DW939 w Zbytkowie
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie chodnika do budynku B oraz częściowe utwardzenie terenu w siedzibie TBS Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.