eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiPRZETARG NIEOGRANICZONY NA MODERNIZACJĘ OGRZEWANIA W SP NR 5



Ogłoszenie z dnia 2019-09-03

Ogłoszenie nr 560183648-N-2019 z dnia 03-09-2019 r.

Piotrków Trybunalski: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA MODERNIZACJĘ OGRZEWANIA W SP NR 5
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 535326-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510097057-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski, Krajowy numer identyfikacyjny 59064846800000, ul. Pasaż Karola Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 327 796, e-mail zamowienia.publiczne@piotrkow.pl, faks 447 327 798.
Adres strony internetowej (url): www.bip.piotrkow.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA MODERNIZACJĘ OGRZEWANIA W SP NR 5

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SPZ.271.14.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres zadania obejmuje: 1. roboty instalacyjne sanitarne 1.1. modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, 1.2. demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania wraz z kotłownią węglową i kominem, 1.3. montaż nowej instalacji centralnego ogrzewania wraz z kotłownią zasilane gazem ziemnym, 1.4. wykonanie nowej instalacji gazowej wewnętrznej i zewnętrznej, 2. roboty budowlane 2.1. remont pomieszczeń piwnicznych i kotłowni (zbicie wszystkich tynków na ścianach i sufitach i wykonanie nowych tynków cementowo-wapiennych. 2.2. wykonanie posadzek z płytek ceramicznych z cokołami wraz ze skuciem istniejących posadzek, z wyrównaniem i przygotowaniem podłoża - w pomieszczeniach piwnicznych, 2.3. położenie płytek ceramicznych na ścianach kotłowni, 2.4. malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi w pomieszczeniach piwnicznych, i sufitów kotłowni, 2.5. wykonanie gładzi gipsowych za grzejnikami i we wnękach (a w przypadkach grzejników montowanych na ścianie płaskiej po 10 cm poza obrys grzejnika, dwukrotne pomalowanie farbami lateksowymi. 3. roboty elektryczne w zakresie pomieszczeń kotłowni i zaplecza: 3.1. demontaż istniejących instalacji elektrycznych podlegających przebudowie, 3.2. wykonanie instalacji WLZ i rozdzielnic elektrycznych, 3.3. wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego, 3.4. wykonanie instalacji gniazd wtykowych, 3.5. wykonanie instalacji zasilania w energię elektryczną urządzeń technologicznych, 3.6. szpachlowanie i malowanie zaprawionych bruzd po montażu przewodów i osprzętu elektrycznego, 3.7. próby i pomiary elektryczne; 4. Ponadto wykonawca zobowiązany będzie do: 4.1. zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie na koszt własny, 4.2. nadzoru: kierownik budowy, kierownicy robót, 4.3. przeprowadzenia niezbędnych prób i badań wynikających z przepisów i prawa budowlanego, 4.4. przeprowadzenia wizji stanu technicznego obiektów znajdujących się w strefie oddziaływania robót. Wymagane jest wykonanie dokumentacji fotograficznej. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez zamawiającego, 4.5. zabezpieczenia przed uszkodzeniami drzew i krzewów podczas wykonywania robót ziemnych, 4.6. bieżącego utrzymywania czystości przyległych do budowy chodników i dróg dojazdowych od zanieczyszczeń powstałych w związku z realizacją robót, 4.7. odtworzenia do stanu pierwotnego nawierzchni dróg, po których odbywał się transport materiałów budowlanych (w przypadku uszkodzeń powstałych w związku z prowadzeniem robót), 4.8. sporządzenia dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach dla każdej branży. Prace będą prowadzone na czynnym obiekcie. Wykonawca zapewni organizację pracy i wykonania robót, która umożliwi korzystanie z budynku szkoły z jak najmniejszymi utrudnieniami, w szczególności godziny wykonywania robót uciążliwych należy, przed ich podjęciem, uzgodnić z dyrekcją szkoły. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 12 do SIWZ. 5. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. robót instalacyjne sanitarne. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności wykonywane na rzecz wykonawca jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności: roboty instalacyjne sanitarne. Uprawnienia w zakresie kontroli spełniania wymagań zatrudnienia osób na umowę o pracę oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: za złamanie obowiązku zatrudnienia personelu na umowę o pracę lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu - za każdy taki przypadek w wysokości 5 000,00 zł. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) osoby zaangażowane do wykonania robót będą nosiły na terenie budowy oznaczenia identyfikujące podmioty, które je zatrudniły oraz posiadały dokumenty pozwalające na ich identyfikację 2) wykonawca ma obowiązek przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego poniżej wskazane dowody: ? listę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zaangażowanych do wykonywania ww. czynności na terenie budowy - przed ich przystąpieniem do tych czynności. Lista/y osób powinna zawierać w szczególności: dokładne określenie wykonawcy/podwykonawcy, datę złożenia, czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imiona i nazwiska tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; ? wyjaśnienia w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę wykonujących ww. czynności; ? oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełniania tego wymogu i dokonywania ich oceny - na wezwanie inspektora nadzoru inwestorskiego, w tym umowy o pracę pracowników wskazanych na ww. listach wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków (jeżeli został sporządzony) w formie kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Umowa/y powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia osób na umowę o pracę: W przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu - za każdy taki przypadek zamawiający przewiduje karę umowną lub w wysokości 5 000,00 zł.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45111200-0,

45332200-5,

45332300-6,

45332400-7,

45333000-0,

45231220-3,

45232000-2,

45331210-1,

45262000-1,

42164000-6,

45453000-7,

45331100-7,

32322000-6,

45310000-3,

45314320-0,

45314000-1,

45315100-9,

45311100-1,

45315700-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 30.08.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/08/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
dokonuje sie zmiany zakresu zamówienia poprzez zwiekszenie o wykonanie robót budowlanych

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
zwiększenie robót budowlanych polegających na: a) montażu osłon grzejnikowych b) zabudowanie rur centralnego ogrzewania c) robotach budowlanych w pomieszczeniu wsypu węgla w piwnicy oraz uszczelnienie daszku nad tym pomieszczeniem. Łączna wartość dodatkowych robót wynosi 58.331,89 zł brutto. Po zmianie umowy wynagrodzenie ryczałtowe wynosi 1.210.915,70 zł brutto. Dokonuje się zmiany realizacji zamówienia na 30.09.2019 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.